ספורטק נוה זמר, צילום דוברות העירייה

תקיפה בנוה זמר ברעננה: צעיר מהרצליה רדף אחרי ילד בן עשר

תקיפה, תנועת שחיטה ואיומים: צעיר מהרצליה איים על קטין ובהמשך תקף את אימו. ולמה הכל התחיל? בגלל מטאטא

פורסם בתאריך: 18.5.22 08:44

כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד צעיר בן 23 מהרצליה בגין תקיפה ואיומים בספורטק נוה זמר ברעננה. על פי כתב האישום, שהוגש בתום חקירת משטרת כפר סבא, במועד הרלוונטי עבדה ק' , תושבת רעננה, בספורטק בנווה זמר. באותו מועד שהה בנה הקטין, בן ה–10, בסקייטפארק אשר נמצא בסמוך, ברחוב סשה ארגוב ברעננה.

מהחקירה עולה כי ב–18 ביוני אשתקד, סמוך לשעה שבע בערב, נטל הנאשם מטאטא ממטבח הספורטק ורץ לעבר הסקייטפארק, בנסיבות שלא פורטו בכתב האישום. או אז, פגש בו הקטין ונטל ממנו את המטאטא. בתגובה לכך, רדף אחריו הנאשם וסימן לעברו תנועת שחיטה עם ידו בצווארו תוך שאומר לו כי יהרוג אותו. בהמשך ניגש הקטין לאמו, שכאמור עובדת בספורטק ותיאר בפניה את שעשה הנאשם.

 

בחלוף זמן קצר, היא הבחינה בנאשם נכנס לשירותים בספורטק וניגשה לשוחח עמו. בתגובה נצמד אליה הנאשם, החל לגדפה ודחף אותה באמצעות ידו בכתפה. באותן הנסיבות, כך על פי כתב האישום, היא הודיעה לו כי דיווחה אודותיו למשטרה. בתגובה נצמד אליה הנאשם בשנית, גידף אותה ועשה לעברה תנועת שחיטה עם ידו בצווארו ודחפה בשנית.

לאחר השלמת פעולות החקירה, הממצאים הועברו לתביעה המשטרתית שלאחר בחינתם החליטה לפני ימים אחדים להגיש לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד האיש בגין עבירות של איומים ותקיפה סתם. משפטו עתיד להתחיל בחודש יולי הקרוב בפני השופט עמית פרייז. הקראת כתב האישום נקבעה ל–10 ביולי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בובה

    בבון כזה צריך לזרוק באמצע הים בלי מצוף! לא כלא ולא נעליים.

  2. חיפה דור

    נגמרו הבעיות. סתם אדם אדיוט. טפלו בפשע הכבד ולא בילדים קקה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר