התאונה הקטלנית בכביש 4 ליד מחלף בצרה, צילום משטרת ישראל

התאונה הקטלנית ליד רעננה: חשד שהנהג הפוגע היה תחת השפעת אלכוהול

בתאונה נהרג רוכב אופנוע בן 59 שהיה בדרכו מתל אביב לנהריה. הנהג הוא תושב טייבה, בן 32

פורסם בתאריך: 2.6.22 11:40

יממה לאחר התאונה הקטלנית צפונית לרעננה שגבתה את חייו של רוכב אופנוע, מתברר שבמשטרה חושדים כי הנהג הפוגע נהג תחת השפעת אלכוהול. כזכור, בלילה בין שלישי לרביעי, סמוך לשעה 04:10, התקבל דיווח על תאונה בין רכב לאופנוע, בכביש 4 סמוך למחלף בצרה לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על רוכב אופנוע, בשנות ה–50 לחייו, ללא סימני חיים וקבעו למרבה הצער את מותו.

"ראינו על הכביש גבר מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלה רב מערכתית", סיפר פאראמדיק מד"א שי רענן שהוזעק למקום. "ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

במסגרת חקירת בוחני התנועה של משטרת מרחב שרון נעצר תושב טייבה, בן 32, שנהג ברכב מסוג סובארו אשר פגע ברוכב האופנוע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה חשד כי הנהג הפוגע נהג ברכבו בעודו תחת השפעת אלכוהול. על פי החשד, נהג הרכב לא שמר מרחק ופגע בחלקו האחורי של האופנוע. המשטרה מייחסת לו כעת עבירות של המתה בקלות דעת, התנהגות הגורמת נזק, נהיגת רכב בשכרות, אי שמירת רווח, נהיגה בקלות ראש וחבלה של ממש על פי פקודת התעבורה.

 

לאחר חקירה ראשונית, הובא אתמול הנהג החשוד לבית משפט השלום בפתח תקוה, שם הגיעו הצדדים להסכמה על שחרורו למעצר בית עד 21 ביוני, ובתנאים מגבילים נוספים, כולל צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 90 יום. החקירה נמשכת.
ההרוג בתאונה הוא תושב צפון הארץ, בן 59, שהיה בדרכו מתל אביב לנהריה. הלווייתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין בקיבוץ כברי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר