דפיברילטור, צילום דוברות עיריית רעננה

העירייה מציעה לוועדי בתים רכישת דפיברילטורים במחיר מסובסד

כל המכשירים שיירכשו על ידי התושבים יחוברו לאפליקציה של מד"א, למאגר המאגד את כלל מכשירי ההחייאה

פורסם בתאריך: 7.6.22 12:35

עיריית מציעה מכירה של דפיברילטורים במחיר מסובסד לוועדי בתים משותפים בעיר. המכשירים יסופקו על ידי חברת "מדטכניקה" שזכתה במכרז לאספקה ותחזוקת מכשירי הדפיברילטורים בעיר. ההליך כולל אספקה והתקנה, המחיר המסובסד המוצע לוועדי הבתים הינו 2,113 שקלים. למחיר תתווסף עלות של כ-400 שקלים לרכישת ארון ייעודי להצבת המכשיר. בהמשך יתרחב המהלך והרכישה תתאפשר גם לבתים פרטיים בעיר.

כל המכשירים שיירכשו על ידי התושבים יחוברו לאפליקציה של מד"א, למאגר המאגד את כלל מכשירי ההחייאה הפזורים ומאפשר להוביל תושב שמתקשר ל-101 למכשיר הקרוב למקום בדקות הראשונות עד להגעת הצוותים הרפואיים. כחלק מהמיזם תקיים העירייה הדרכות מרוכזות, ללא תשלום, להפעלת המכשיר על ידי התושבים וכן תהיה אחראית על התקנת הארונות לדפיברילטור, בבנייני המגורים, ללא עלות. מספר המכשירים מוגבל, כל הקודם זוכה.

 

ראש העירייה, חיים ברוידא: "באמצעים פשוטים, יש בידי כולנו להציל חיים, ולנצל את דקות הזהב המתאפשרות להענקת עזרה ראשונה ומענה רפואי מציל חיים. אני מזמין את תושבי העיר להיענות למיזם ולרכוש במחיר מסובסד את מכשירי ההחייאה, ואנו מתחייבים לסייע במלוא האחריות להתקנה, הדרכה וכל סיוע נדרש, על מנת לאפשר החלתו המיטבית של הפרויקט בעיר".

ניתן להיכנס לאתר העירוני לצורך רכישה של המכשיר ושל הארון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר