תקיפה במוט ברזל, אילוסטרציה NataliMis depositphotos.com

תושב רעננה תקף עובד חברת החשמל במוט ברזל

זאת לאחר שהעובד ביצע ניתוק חשמל בשל חוב. נגד התושב הוגש בימים האחרונים כתב אישום על תקיפה ואיומים

פורסם בתאריך: 16.6.22 08:41

כתב אישום הוגש נגד תושב רעננה בגין איומים ותקיפה כלפי עובד חברת החשמל. על פי כתב האישום, שהוגש נגד הנאשם, בן ה–46, בתום חקירת משטרת כפר סבא, ב–10 במאי אשתקד, בשעות הצהריים, הגיע עובד של חברת החשמל לבצע ניתוק חשמל על רקע חוב לחברת החשמל, לדירתו של הנאשם ברחוב ארלוזורוב בעיר רעננה. עם סיום עבודתו, יצא הנאשם מביתו, ניגש אל עובד חברת החשמל והיכה אותו באמצעות מוט ברזל בראשו ובגופו ואף נגח במצחו.

הנאשם , כך על פי כתב האישום, הפליא מכותיו בעובד חברת החשמל, תוך שאמר לו: "אני שלוותא, אני אגמור אותך". או אז, נטל את משקפי הראיה ומפתחות הרכב של עובד חברת החשמל. עובר אורח, אשר זהותו אינה ידועה, אחז בשלב זה בנאשם ועובד חברת החשמל נחלץ מידיו ומיהר להתקשר למשטרה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, הופנה הקורבן למחלקה לרפואה דחופה בבית חולים, שם נמצא כי הוא סובל מנפיחות מעל הגבה, המטומה בזרוע ימין, חש סחרחורת ורעשים באוזניים.

 

 

 

לאחר שהושלמה החקירה, אשר כללה גביית עדויות, הועבר התיק לבחינת התביעה המשטרתית, אשר הגישה בימים האחרונים כתב אישום נגד הנאשם בגין עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת עובד ציבור כשהתוקף מזויין בנשק.

יש לציין כי הנאשם מוכר למשטרה. מספר שנים קודם לכן, הוא הואשם בעבירות אלימות בסניף ביטוח לאומי בכפר סבא, לאחר שנפגעה קצבת נכות שלו. הוא הורשע בגין כך במסגרת הסדר טיעון והוטל עליו מאסר על תנאי וקנס.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר