איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com

מטפל היכה חוסה מבוגרת בראשה במעון ברעננה

על פי כתב האישום שהוגש נגד המטפל, הוא תקף את החוסה הסיעודית כאשר ישבה על כיסא גלגלים. הוא מואשם בעבירה של תקיפת חסרת ישע

פורסם בתאריך: 29.6.22 08:31

מטפל הואשם, לאחר הליך שימוע ובמסגרת הסדר טיעון, בתקיפת חוסה סיעודית במעון לאנשים עם מוגבלויות שכליות ברעננה. הנאשם, תושב קלנסאווה, בן 40, עבד במועד הרלוונטי לכתב האישום כמטפל סיעודי במעון המיועד לאנשים בגילאי 27 ומעלה, עם מוגבלויות שכליות התפתחותיות ברמות שונות. המעון שהינו ממשלתי, ויכול לאכלס עד 187 דיירים, מיועד לאנשים עם מוגבלות ומפוקח על ידי מינהל המוגבלויות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בכפר סבא כנגד המטפל, מדובר בחוסה בשנות השישים לחייה. מחקירת משטרת כפר סבא עלה כי במועד ובשעה שאינם ידועים במדויק לפרקליטות, ישבה החוסה על כיסא גלגלים ואילו הנאשם עמד מאחוריה. בהמשך, כפי שעולה מכתב האישום, היכה אותה הנאשם בראשה באמצעות ידו וגרם לה לכאבים. בגין מעשה זה, הואשם האיש בעבירה של תקיפת חסר ישע.

 

כתב האישום, שעליו הגיעו הצדדים להסכמה, הוגש במסגרת הליך שימוע שהתקיים בפרקליטות. ב–6 ביולי יתקיים בפני השופט אביב שרון דיון בבית המשפט לצורך הצגת ההסדר שהושג בין הצדדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר