ח"כ אלי כהן ושמעון סבג, מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" (צילום: יוסף הירש)
ח"כ אלי כהן ושמעון סבג, מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" (צילום: יוסף הירש)

ח"כ אלי כהן ביקר את ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר"

ח"כ כהן מגיע לעיתים קרובות לביקור בקריית החסד של העמותה בחיפה ומשוחח עם ניצולי השואה, דיירי "הבית החם". כמו כן הוא משתדל להגיע להשתתף באירועי העמותה, בהם "טקס יום השואה" ו"טקס יום השואה הבינלאומי". ב-2017 הוענק לו מגן הצדק החברתי" של העמותה

פורסם בתאריך: 18.7.22 22:40

ח"כ אלי כהן ביקר הבוקר (שני) בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה. מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג ערך לכהן סיור במבנה העמותה החולש על שלושה רחובות – קסל, בן שמן ובן יהודה בהדר. כמו כן סייר כהן גם ב"מוזיאון השואה" הנמצא במתחם העמותה. כהן התרגש ביותר והתעכב על כל פריט ומוצג מתצוגת הקבע של המוזיאון, התעניין ושאל אודותיו. יצוין, כי כהן מגיע לעיתים קרובות לביקור בקריית החסד של העמותה ומשוחח עם ניצולי השואה, דיירי "הבית החם". כמו כן הוא משתדל להגיע להשתתף באירועי העמותה, בהם "טקס יום השואה" ו"טקס יום השואה הבינלאומי".

סבג אמר בתום הביקור: "אני אסיר תודה לח"כ אלי כהן על הביקור המרגש אצלנו בעמותה כאן, בחיפה, ובמשרדי העמותה השונים בירושלים ועוד. אין לי צל של ספק כי הוא חבר הכנסת החברתי והטוב ביותר שיש לנו כיום במדינת ישראל, פשוט בולדוזר חברתי. מודה לך, ח"כ כהן, על פעילותך המבורכת רבת שנים לטובת רווחתם של ניצולי שואה, קשישים ונזקקים ותמיכתך בשכבות החלשות בישראל. מי ייתן וירבו כמותך".

 

כהן: "שמעון, ידידי היקר, אתה באמת אחד המלאכים שבאמת קיימים בינינו היום. מספר פעמים ביקרתי אצלך בקריית החסד שהקמת לתפארת בעמותה בחיפה, בבתי הדיירים ראיתי את היחס הנפלא שהם מקבלים, פשוט מדהים ומבורך. שמעון, מפעל החיים שלך הוא ללא ספק אחד הפרויקטים מעוררי ההשראה הקיימים כיום במדינת ישראל, פרויקט של חסד ונתינה אינסופית למען ניצולי השואה, המתאר את שורשיו של העם היהודי. מפעל חייך רב השנים הוא פרויקט אדיר ומבורך למען הזולת. עשייתך מעוררת השראה עצומה, החדרת שמחת חיים בליבם של אלה שעברו את הרע והנורא מכל. פעילותך היא מגדלור – מגדל של אור, תקווה ונתינה. מאחל לך שתמשיך לפעול בגאון, הצלת רבות ורבים, מאחל לך שתמשיך עוד שנים רבות בעשייה מבורכת למען הזולת והחלש בחברה ותמשיך לייצג את ערכי היהדות לעוד שנים רבות. המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו".

בשנת 2017 העניקה עמותת "יד עזר לחבר" את "מגן הצדק החברתי" לח"כ אלי כהן, בהיותו שר הכלכלה והתעשייה והמודיעין, על פעילותו המבורכת למען רווחתם של ניצולי השואה בישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר