מזג אוויר VladisChern depositphotos.com
מזג אוויר VladisChern depositphotos.com

הימים הכי חמים מתחילת הקיץ: מזג אוויר לוהט צפוי ברעננה בסופ"ש

עומס חום כבד צפוי מיום חמישי ועד שבת. משרד הבריאות פרסם הנחיות מיוחדות. הקלה צפויה בתחילת השבוע

פורסם בתאריך: 27.7.22 11:58

תכינו את המזגנים. עומס חום כבד צפוי בימים הקרובים, החל ממחר, חמישי, ובמשרד הבריאות קוראים לציבור להיערך בהתאם. חזאי מטאו-טק נחום מליק הסביר כי אמנם לא מדובר בתופעה חריגה, אך כן צפויה עלייה בטמפרטורות עם אחוזי לחות גבוהים בעיקר בלילות, ובכלל צפוי עומס חום כבד.

מליק ציין, כי כדאי להימנע מפעילות מוגברת מחוץ לבית בימים הקרובים, לפחות עד תחילת שבוע הבא, אז תחול ירידה קלה בעומס החום. "לא מדובר במשהו חריג, אבל כן אלו יהיו הימים הכי חמים מתחילת הקיץ. אנחנו מדברים על חמישי עד שבת, כאשר בתחילת שבוע הבא תחול ירידה לכיוון טמפרטורות ממוצעות. מחר, יום חמישי, וביום שישי, תחול הכבדה בעומס החום עם עלייה של 1-2 מעלות והלחות תישאר גבוהה. הטמפרטורות בצהריים באזור השרון יגיעו ל-33 מעלות עם 60% לחות ובלילה תרד הטמפרטורה ל-24 מעלות עם 80 אחוזי לחות, כך שגם בלילות לא נעים במיוחד".

 

על אילו הנחיות כדאי לציבור להקפיד?
"כל פעילות מאומצת בחוץ היא מסוכנת, טמפרטורת הגוף עולה ואפשר לקבל מכת חום. זה יורגש כבר משעה 10 בבוקר עד שבע בערב. זה גל חום שקורה באופן קבוע בקיץ".

גם עפ"י משרד הבריאות צפוי להיות עומס חום קיצוני בימים הקרובים לפחות עד סוף השבוע, והוא צפוי להיות כבד באזורים רבים. "משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים. התנהגות נכונה תאפשר לתושבים בארץ לעבור את גל החום בשלום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר