מכת אגרוף צילום אילוסטרציה VitalikRadko depositphotos.com

"כמו בתפוז המיכני". צעירים תקפו ברעננה נער על הספקטרום במכות וגז מדמיע

התוקפים עזבו את המקום לאחר ששכן נזעק לעזרת הנער המותקף. אביו של הנער: "אני המום, היום זה מכות, מחר זה יכול להיגמר באונס או רצח, התנפלו עליו ללא סיבה". המשטרה חוקרת

פורסם בתאריך: 27.7.22 13:16

אירוע חמור ברעננה: נער כבן 14, המצוי על הרצף האוטיסטי, הותקף אמש (שלישי) על ידי נערים גדולים ממנו בחורשה על שם החייל רועי חסן ז"ל בשכונת שבזי ברעננה. כפי שתיאר אביו של הנער שהותקף, זה היה בשעות הערב כאשר א' שיחק להנאתו בחורשה ברחוב שבזי ברעננה ונתקל בנערים בוגרים ממנו, לאחר זמן קצר שניים מהם תקפו אותו, היכו אותו, וריססו אותו בגז מדמיע. אחד השכנים נזעק למקום והנערים המכים ככל הנראה נמלטו מהמקום. לפי מספר תיאורים אחד מהם נבהל מהתוצאה תחילה וניסה לסייע לנער המותקף עד שעזב גם הוא את המקום. הנער המותקף נזקק לטיפול במרכז הרפואי מאיר.

האירוע התרחש בערך ב-21:00. בשלב כלשהו אחד השכנים לקח את הנער לביתו והתקשר אל אביו שהזמין ניידת משטרה. לדברי האב, השוטר היה המום מכמות הגז המדמיע שרוססה על הנער.

 

אביו של א' מספר: "זה היה כמו בתפוז המכני. התנפלו עליו ללא סיבה, ריססו אותו בספריי והרביצו לו, הוא סבל מצריבה קשה בעיניים וממכות יבשות. אני המום, צריך לטפל בזה. היום זה מכות מחר זה יכול להיגמר באונס או רצח. מדובר בנער על הרצף האוטיסטי שאינו מסוגל להגיב או להחזיר להם, כל הלילה הוא נזקק לטיפול רפואי במחלקת העיניים בבית חולים מאיר. המכות הקשות יעברו, אבל הוא עדיין מבוהל ושוחח היום עם עובדת סוציאלית ששמעה על המקרה. אני מקווה שימצאו את הנערים ויענישו אותם. היום זה נגמר ככה, מחר זה יכול להיגמר באסון. באלימות צריך לטפל".

ממשטרת מרחב שרון נמסר כי נפתחה חקירה בהתאם לתלונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רון

    לעצור אותם לשבועיים ללא אפשרות לראות עו"ד למען יראו ויראו כולל שלשופט לא תהיה אפשרות החלטה למעצר בית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר