חיים ברוידא, צילום עזרא לוי
חיים ברוידא, צילום עזרא לוי

במעמד צד אחד: חיים ברוידא הודח משתי ועדות עירוניות

ראש העירייה חלה וביקש לדחות את ישיבת המועצה, אך הבקשה נדחתה. בישיבה נכחו רק חברי האופוזיציה המהווים רוב במועצה

פורסם בתאריך: 4.8.22 15:40

הבלגאן נמשך: ישיבת מועצת העיר התקיימה אתמול (רביעי) ללא ראש העירייה חיים ברוידא, שחולה ושוהה בביתו. ברוידא ביקש לדחות את הישיבה אך בקשה זו נדחתה על ידי חברי האופוזיציה המהווים רוב במועצה. לישיבה הגיעו כל חברי האופוזיציה, אך נעדרו ממנה כל חברי הקואליציה וגם גורמי המקצוע כמו מנכ"ל העירייה, היועצת המשפטית וגזבר העירייה, מה שלא איפשר אישור תב"רים שהיו על סדר היום באותה ישיבה. לדברי חברי האופוזיציה, הם הודיעו לכל חברי המועצה ולכל גורמי המקצוע כי הישיבה תתקיים למרות בקשת הדחייה של ברוידא. הדרמה האמיתית הייתה החלטה על הדחת ברוידא משתי ועדות שעמד בראשן: ועדת ההקצאות וועדת התמיכות.

לראשות ועדת ההקצאות נבחרה במקומו חברת המועצה רונית וינטראוב, זאת יממה לאחר ישיבה סוערת של הוועדה. לראשות ועדת התמיכות נבחר חבר המועצה ניר קריסטל. לראשות ועדת ההנחות נבחרה מירב מאיר במקום חיים גולדמן.

 

 

 

חבר מועצת העיר ניר קריסטל אמר: "ישיבת המועצה התקיימה אתמול כמתוכנן. החוק קובע במפורש את הכללים המאפשרים דחיית ישיבה. הכללים הללו לא התקיימו ולפיכך קיימנו את הישיבה כמתוכנן. החוק מאוד ברור וגם ראש העיר כפוף לחוק והגיעה העת שיבין זאת. חילופי הגברי בוועדות נעשו כמובן בהתאם לחוק ובאופן שנציגות הסיעות בוועדות העירוניות תהיה בהתאם ליחסי הכוחות במועצת העיר".

חבר המועצה אלי אלוש עזב את הישיבה מספר דקות לאחר תחילתה ואמר: "לא נראה לי אתי שמנצלים מצב שראש עיר חולה ומקבלים החלטות במעמד צד אחד".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "ראש העיר נעדר בימים אלה מהעירייה ומבריא בביתו מדלקת ריאות. על כן נדרשה דחיית ישיבת מועצת העיר. אנו שולחים איחולי החלמה מהירה לראש העיר, ומבקשים להימנע מניצול פוליטי במציאות שנוצרה ובוודאי מהפצת איומים מצד חברי המועצה על הדרג המקצועי בעירייה. אנו מגנים כל איום כלפי אנשי המקצוע בעיריית רעננה שעושים עבודתם על הצד הטוב ביותר, מתוך ראיה של טובת העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר