כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com
כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com

חוסל בכיר בגי'האד בעזה, נפתחו המקלטים הציבוריים ברעננה

צה"ל תוקף ברצועת עזה בעקבות האיומים על פיגוע בעוטף עזה, עיריית רעננה החליטה לפתוח את המקלטים הציבוריים

פורסם בתאריך: 5.8.22 20:21

עיריות רעננה, כפר סבא והרצליה, החליטו הערב לפתוח את המקלטים הציבוריים. זאת לאור פעילות צה"ל ברצועת עזה שמבוצעת במטרה למנוע פיגועים נגד אזרחים בעוטף עזה ולאחר מספר ימים של סגירת צירים והגבלת תנועה ביישובי העוטף. במהלך פעילות צה"ל חוסל בכיר הג'יהאד האיסלאמי, תייסיר ג'עברי, ששימש מפקד המרחב הצפוני של הג'יהאד האיסלאמי בעזה. כידוע במהלך השבוע נתפס ונעצר בג'נין באסם א-סעדי, ראש הג'יהאד האיסלאמי בג'נין.

מעירייה רעננה נמסר הערב: "ראש העירייה, חיים ברוידא, קיים הערכת מצב עם הנהלת העיר המקצועית ופיקוד העורף. חשוב לנו להרגיע וליידע את תושבי העיר כי נכון לרגע זה אין הנחיות מיוחדות לאיזור מגורינו. אף על פי כן, ברגעים אלה אנו מתגברים את סיירת הביטחון ובכך גם את המוקד העירוני. מרכז ההפעלה העירוני ביד לבנים מוכן לפתיחה במידת הצורך. לנוחיותכם, אנו מודיעים על פתיחת עשרות מקלטי העירייה, לרבות המקלטים שנפתחים בלחיצת כפתור. אנו מזכירים שהמוקד העירוני זמין לכל שאלה, ובכך גם קו הסיוע המיוחד של אגף הרווחה למקרים של חרדה או בכל שאלה אחרת במספר כוכבית 9107.

 

מעיריית הרצליה נמסר: "בהמשך להערכת מצב שקיים ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, עם גורמי הביטחון העירוניים בעקבות ההסלמה בדרום, להלן עדכונים: המקלטים העירוניים ברחבי העיר נפתחים בהדרגה. אנו מבקשים להשאיר את דלתות חדרי המבואה בבניינים פתוחות לטובת הגנה בעת אזעקה לעוברי אורח".

לאיתור המקלט הקרוב אליכם באפליקציה היכנסו כאן 
למפת המקלטים היכנסו כאן
לרשימת מקלטים בהרצליה בקובץ נגיש היכנסו כאן 

מעיריית כפר סבא נמסר: "עקב פתיחת מבצע צה״ל בדרום, "עלות השחר", קיים ראש העירייה רפי סער הערכת מצב עם הצוות הבכיר של העירייה ופיקוד העורף. נכון לשעה זו, ולפי הנחיות פיקוד העורף למרחב שלנו, אין שום מגבלות על הפעילות השוטפת. בשלב זה אנו במצב שגרה וערוכים ומוכנים לכל תרחיש. כמו כן הנחה ראש העירייה את כל הגורמים לפתוח את המקלטים הציבוריים על מנת להרגיע את הציבור. לכל מי שיש מקלט בבית או בבית המשותף מומלץ לבדוק האם הוא מוכן ונגיש, וכך גם לגבי המרחבים המוגנים הדירתיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר