הצעת השבוע

עסקאות נדלן בצל הקורונה: איזה בית ברעננה נמכר ב-5.3 מיליון?

וגם: בכמה נמכרה דירת גג ברחוב ברנר ברעננה, ומה המחיר המבוקש כיום עבור דירה ברחוב ה-ל"ה? שוק הנדלן בצל הקורונה, העסקאות והמחירים

פורסם בתאריך: 10.5.20 19:42

בית דו משפחתי עם שבעה חדרים, ברחוב השלום ברעננה, בנוי על מגרש של 480 מ"ר, לשיפוץ. נמכר ב-5.3 מיליון שקל באמצעות שגיא סטלינסקי מרילטי אקזקיוטיב רעננה.
המחיר המבוקש היה 5.85 מיליון שקל. הבית עמד בשוק במשך יותר משנה.

דירת גג עם חמישה חדרים, ברחוב ברנר ברעננה, קומה שלישית ואחרונה, עם גג של 70 מ"ר, חניה, בלי מעלית. זקוקה לשיפוץ. נמכרה ב-2.15 מיליון שקל באמצעות ראובן לוין מרילטי אקזקיוטיב רעננה.
המחיר המבוקש היה 2.35 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך תשעה חודשים.

קוטג' עם חמישה חדרים, ברחוב קיבוץ גלויות בשכונת נווה עמל בהרצליה, 120 מ"ר בנוי, על מגרש של 600 מ"ר, לשיפוץ. נמכר ב-3.55 מיליון שקל באמצעות ברק שמעוני מלידרס נדל"ן הרצליה.
המחיר המבוקש היה 3.75 מיליון שקל. הקוטג' עמד בשוק במשך חצי שנה.

קוטג' עם חמישה חדרים, ברחוב תרשיש בהרצליה הצעירה, 170 מ"ר בנוי על מגרש של 240 מ"ר, עם שלושה מפלסים ומרתף. נמכר בארבעה מיליון שקלים באמצעות ברק שמעוני מלידרס נדל"ן הרצליה.
המחיר המבוקש היה 4.15 מיליון שקל. הקוטג' עמד בשוק במשך 5 חודשים.

דירת שלושה חדרים, ברחוב ויצמן בכפר סבא, 93 מ"ר, קומה שלישית ואחרונה, בלי מעלית, משופצת. נמכרה ב-1.48 מיליון שקל באמצעות לירן דיין מ-Remax One.
המחיר המבוקש היה 1.53 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים.

דירת דופלקס עם חמישה חדרים, ברחוב משעול הגיל בכפר סבא, 168 מ״ר, קומה שלישית ואחרונה, עם מרפסת שמש בשטח של 45 מ"ר, מעלית ושתי חניות בטאבו. זקוק לשיפוץ. נמכרה ב-2.52 מיליון שקל באמצעות לירן דיין מ-Remax One.
המחיר המבוקש היה 2.69 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים.

הצעת השבוע

הצעת השבוע

דירת ארבעה חדרים, ברחוב הל"ה ברעננה, 125 מ"ר, קומה חמישית, עם מעלית, חניה, מחסן ומרפסת שמש. המחיר המבוקש: 2.37 מיליון שקל. לפרטים נוספים: רויטל מד.ו.ר נכסים, 052-2439512


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר