פרויקט אינפיניטי פארק רעננה. הדמייה 3division
פרויקט אינפיניטי פארק רעננה. הדמייה 3division

בצל מגפת הקורונה: מגדל משרדים מתקדם ברעננה יאפשר לעשות כמעט הכל ללא מגע יד אדם

המטרה: יצירת סביבה עבודה סטרילית כדי למנוע התפשטות מגיפות. מגדל אינפיניטי פארק רעננה נבנה עם חיישנים חכמים, זיהוי קולי וטכנולוגיות חכמות נוספות

פורסם בתאריך: 9.7.20 08:14

מגדל אינפיניטי פארק רעננה, נבחר לקחת חלק בשני פיילוטים של המועצה האמריקאית לבניה ירוקה לשמירת בריאותם של העובדים, זאת בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. מטרת הפיילוט הראשון, לקבוע קריטריונים לניקוד בניינים וסביבות עבודה על פי היותם סטריליים ושומרים על בריאות העובדים והמבקרים בהיבטים של מניעת התפשטות מגיפות. הפיילוט השני מטרתו לקבוע מדדים להתארגנות לחזרה לעבודה לאחר מגיפה. בפרויקט שואפים להיות הראשונים בארץ שיפתחו מגדל העומד בתקן העתידי של בניין ללא מגע יד אדם touch less .
פרויקט אינפיניטי פארק רעננה הנבנה בימים אלה ברחוב הפנינה, בצפון מזרח העיר בסמוך לתחנת הרכבת, הוא קומפלקס משרדים חדש אשר במרכזו מגדל משרדים שיתנשא לגובה של 30 קומות בשטח בנוי של 58 אלף מ"ר, אליו יתווספו בהמשך גם ייעודים של מסחר , מלון עסקים, מרכז כנסים ואודיטוריום.
כחלק מתכנון מגדל אינפיניטי פארק רעננה שוקדים המתכננים והיזמים ריט 1 וסען זהב, על תכנון בריא וירוק לטובת סביבת עבודה איכותית יותר על פי שיטת הדירוג הבין לאומית LEED Leadership in Environmental Design לתכנון ירוק ובריא וכאמור, שואפים להיות הראשונים בישראל שיפתחו מגדל העומד בתקן העתידי של בניין ללא מגע יד אדם touch less. המשמעות היא כי מנגנון אחד יסנכרן את כל מערכות הבקרה בבניין – החל משער הכניסה, דרך עמדת הקבלה, המעלית, החדר במשרד וכדומה. נכון להיום שוקדים היזמים על פתוח אפליקציה שתדע לבצע ולאפשר לעובד לעבור בין התחנות בסביבת העבודה אליה וממנה, מבלי שיידרש לגעת בחומר עם סיכון להעברת חיידקים.
בין הטכנולוגיות שיאפשרו בניין ללא מגע: מעליות עם זיהוי קולי ואפליקציות שמזהות את העובד, מזמינות עבורו את המעלית ומכוונות אותה לקומה הראשונה. בחלק מהמקרים ניתן לעשות שימוש בחיישנים שיזהו את הצ'יפ בכרטיס העובד. פתיחת דלתות ושערים המבוססת על אמצעי זיהוי טכנולוגיים. מערכות משופרות של סינון והזרמת אוויר נקי לכל קומה, חומרי גמר מיוחדים לשימוש באזורים הציבוריים כמו לובי, עמדות קבלה ו"עמדות חמות" שנעשה בהן שימוש על ידי עובדים מתחלפים. בנוסף, ריבוי שירותים "עוטפים" כמו סופר, בית מרקחת, מכבסה, מסעדות, אשר יבצעו משלוחים עד לשולחן העובד או עד לתא המטען של הרכב שלו ויחסכו לו מגע עם הסביבה.

נטלי מרשל, המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב ומנהלת את השיווק של אינפיניטי פארק רעננה, מסבירה: "כיום המיקוד משתנה והדאגה הראשונה היא שמירה על בריאותו של העובד ויצירת סביבת עבודה בטוחה. הדבר הוביל לכך ששורה ארוכה של טכנולוגיות שהיו בפיתוח קיבלו האצה משמעותית, חלקן כבר זמינות לשימוש ואחרות יהיו בתקופה הקרובה. בעלי הנכסים מבינים שעליהם להשקיע רבות בתשתיות שיאפשרו שימוש בכל הטכנולוגיות האלה – עיבוי מערכות החשמל, התקשורת ועוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר