הדמייה לפרויקט קידר ברחוב חנקין 28. הדמיה זוהר שרוני
הדמייה לפרויקט קידר ברחוב חנקין 28. הדמיה זוהר שרוני

דירות בגדלים שונים וקוטג'ים עם בריכה: חברת קידר משווקת 215 יחידות דיור חדשות ברעננה

החברה משווקת בימים אלה שישה פרויקטים חדשים, ארבעה מהם במרכז רעננה ושניים נוספים הכוללים שבעה בניינים חדשים בשכונת נווה זמר

פורסם בתאריך: 14.10.20 08:16

חברת קידר מבנים, משווקת בימים אלה שישה פרויקטים חדשים, ארבעה מהם במרכז רעננה ושני פרויקטים חדשים בשכונת נווה זמר. בסך הכול תשווק החברה יחד 215 יחידות דיור.
הפרויקטים במרכז העיר הם ברחוב חנקין 28, ברחוב גרץ פינת משה הס, ברחוב ביאליקמ וברחוב חנקין 34. להלן הפרטים:
רחוב חנקין 28 – פרויקט הריסה ובניה הכולל 38 יח"ד חדשות במרכז העיר רעננה וכולל גם חדר כושר מאובזר.
ברחוב ביאליק 35 – פרויקט יוקרה הכולל 21 יח"ד בלבד ברחוב ביאליק המבוקש.
פרויקט ברחוב גרץ פינת משה הס – פרויקט הכולל 8 קוטג'ים יוקרתיים, בודדים ודו משפחתיים עם בריכה ברחוב פנימי ושקט בלב רעננה.
פרוייקט ברחוב חנקין 34 – פרויקט יוקרתי ובו 32 יח"ד שקודם עפ"י תוכנית המתאר רע/3000 וקיבל את אישור התב"ע וצפוי גם הוא לצאת לשיווק בקרוב.
במקביל מדווחת החברה כי קיבלה אישורים לשני פרויקטים חדשים בשכונת נווה זמר, בניית 116 יח"ד חדשות בשלושה מגרשים שונים הכוללים שבעה בניינים חדשים בנוסף לפרויקטים שכבר שווקו ונבנים בשכונה.
טל קידר , מנכ"ל החברה, אמר:  "למרות הקורונה אנחנו לא עוצרים, אנחנו מאמינים בעיר רעננה ובביקוש למגורים בעיר. בשנים האחרונות התמקדנו באיתור פרויקטים במרכז העיר ובשכונת נווה זמר, הפרויקטים החדשים מגוונים מאוד וכוללים את כל האפשרויות שלקוח יכול לבקש. בין אם מדובר בדירות קטנות – 3 חדרים, דירות 4/5 חדרים, דירות גן או פנטהאוזים וכן מעכשיו גם קוטג'ים יוקרתיים עם או בלי בריכה. במקביל אנו ממשיכים בהצלחה בתנופת הבניה של הפרויקטים שלנו בנווה זמר תוך מתן אמון רב בשכונה אשר מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש ותהא אחת השכונות היפות בישראל. בתור ילידי העיר אנו נמשיך בגאווה להוביל גם בשנים הבאות את הבניה ברעננה ובשרון בכלל ונמשיך לשאוף ולתת ללקוחות שלנו את המוצר הטוב ביותר שאנחנו יודעים לייצר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר