אירוע התקיפה. צילום באדיבות הפועל רעננה
אירוע התקיפה. צילום באדיבות הפועל רעננה

אירוע חמור: מאמן ילדים של הפועל רעננה הותקף ידי איש מחלקת הנוער של כפר קאסם

מאמן קבוצת טרום ב' של הפועל רעננה, אורי חסיד, ספג אגרוף בפרצופו מהמנהל המקצועי של היריבה לקראת סיום המשחק בין הקבוצות. "אני עדיין מופתע ובהלם. לא ישנתי כל הלילה", אמר חסיד

פורסם בתאריך: 5.5.19 12:50

אירוע אלימות חמור התרחש במשחק טרום ב' של הפועל רעננה מול כפר קאסם. זיאד עאמר, שרשום בהתאחדות הן כחובש והן כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של כפר קאסם, תקף בשלהי המשחק את מאמן רעננה אורי חסיד והנחית מכת אגרוף בפניו. חסיד, שסבל מסחרחורות ודימום בשפתיו, קיבל קרח ומים להורדת הנפיחות, נבדק בסיום בחדר המיון בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא ושוחרר לביתו. תלונה הוגשה במשטרת כפר קאסם.

"אני עדיין מופתע ובהלם. לא ישנתי כל הלילה, הכבוד והאגו קצת נפגעו, אבל שמרתי על איפוק לטובת התרבות והספורטיביות של המועדון שלנו", אמר חסיד. "זו בושה וחרפה, ביזיון. בן אדם שטוען שהוא איש צוות רפואי מתנהג באלימות. אני מקווה שהתוקף והמועדון יקבלו את העונש המגיע להם".

לאחר מכן שחזר המאמן את האירועים במשחק: "במהלך כל המשחק שחקני כפר קאסם שיחקו בברוטליות וספגו שני אדומים לאחר שהתחצפו, קיללו והרביצו. אני מזכיר שמדובר בילדים בני 10, אבל הייתי שקט ולא התערבתי כל המשחק. ממש בשניות האחרונות של המשחק היה לי ויכוח עם המאמן של היריבה, שטען שהובקע שער חוקי לקבוצתו. פתאום זיאד התערב, בן אדם מבוגר ממני ובטח שלא הייתי במצב של ללכת מכות בזירת קרב. הוא דחף אותי אחורה בעוצמה והיה אחוז טירוף ושנאה, ממש כמו לעשות פיגוע. ביקשתי שיוריד את הידיים ושתי שניות אחרי חטפתי אגרוף לפה. ממש לא הייתי מוכן לזה ורק אחרי כמה שניות נפל לי האסימון שהותקפתי. הוא ניסה להמשיך להרביץ אבל הדפתי אותו ממני. שיחקתי ברעננה עד גיל נוער, אני מאמן במחלקה שבע שנים ודמות חינוכית וערכית שמלמד ילדים כדורגל. פשוט אסור שיקרו דברים כאלה במגרשים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר