יוג'ין אנסה. צילום: מעיין קריסי
יוג'ין אנסה. צילום: מעיין קריסי

לפרוטוקול: הפועל רעננה סיימה את העונה עם הפסד 2:1 לבית"ר ירושלים

שתי הקבוצות שאיבדו עניין בליגה עלו בהרכבים משניים במחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון. אנתוני וארן כבש צמד, יוג'ין אנסה השווה זמנית. ביום שלישי תקיים רעננה אירוע חגיגי לציון 80 שנה להיווסדה

פורסם בתאריך: 11.5.19 22:40

הראש של הפועל רעננה ובית"ר ירושלים כבר מזמן לא בליגה. הערב (שבת) הן סיימו רשמית את העונה במשחק חסר חשיבות, בו ניצחו הצהובים בחוץ 1:2 וסיימו בראש הפלייאוף התחתון. מאמן רעננה, מנחם קורצקי, עלה בהרכב משני ואפשר דקות למספר צעירים, בהם השוער ניב אנטמן, מאור ג'רסי ויואב תומר, לצד הקפטן הוותיק שניר שוקר. לקראת הסיום שולב גם החלוץ המוכשר של קבוצת הנוער, רועי לוי. מנגד, גם בית"ר ירושלים לא עלתה בהרכבה החזק, כשבין היתר מאור בוזגלו פתח על הספסל. באווירה הידידותית קיימה רעננה לפני שריקת הפתיחה טקס לכבודו של הקשר הפורש, יוסי בניון, והעניקה לו חולצה ממסוגרת של המועדון עם המספר 15.

והיה גם משחק. אחרי מחצית ראשונה נטולת אירועים הגיעו השערים בשנייה. בדקה ה-48 חלמה הגנת רעננה בכדור קרן של יעקב בריהון ואנתוני וארן ניצל את המתנה ובעט מקרוב פנימה, 0:1 בית"ר. רעננה חזרה רבע שעה לסיום, כשאור דסה הכין כדור טוב לבן סביר. הבעיטה שלו פגעה במירקו אורמוש, שבלי להתכוון בישל ליוג'ין אנסה. החלוץ מצא עצמו חופשי ברחבה ובעט בעוצמה לפינה של איתמר ניצן את שערו החמישי העונה, 1:1. בדקה ה-78 אנסה כמעט השלים מהפך בנגיחה שפספסה את המסגרת, אבל רעננה נענשה כעבור דקה בצד השני. פריצה של דוד קלטינס הסתיימה בכדור נהדר בין ארבעה שחקנים לוארן, שכבש בבעיטה חדה בין הרגליים של אנטמן, 1:2 בסיום.

רעננה מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם 39 נקודות, שתיים יותר מהפועל חיפה ושלוש ממכבי פתח תקוה, שישלימו מחר את משחקיהן מול אשדוד והפועל תל אביב (בהתאמה). ביום שלישי הקרוב תקיים הקבוצה אירוע חגיגי בבית יד לבנים בעיר לציון 80 שנה להיווסדה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר