שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי
שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי

האם יוקם איצטדיון כדורגל ברעננה?

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הודיע במהלך חגיגות 80 לפועל רעננה כי בדק אפשרות להקים איצטדיון בשיתוף פעולה עם המועצה האזורית חוף השרון. במועצה מאשרים

פורסם בתאריך: 20.5.19 08:56

בשבוע שעבר, במהלך חגיגות 80 שנה להיווסדותה של קבוצת הפועל רעננה, דיבר ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, על חשיבות הקמת איצטדיון עירוני לרעננה. בדבריו, הסביר ברוידא את החשיבות שלקבוצת הכדורגל של רעננה יהיה "בית", וסיפר כי שוחח  עם ראש המועצה האזורית חוף השרון, אלי ברכה, ובדק אופציה להקמת איצטדיון בעל שבעת אלפים מקומות בשיתוף פעולה בין המועצה לבין עיריית רעננה.

במועצה האזורית חוף השרון, אישרו את פנייתו של ראש העיר, ואף מספרים כי בין האפשרויות לבחינת שטח פוטנציאלי לאיצטדיון קיימות אזור הנופש המטרופוליטני שמתוכנן לקום צפון מערבית לרעננה בשטח החופף בין המועצה האזורית לבין העירייה, או בסמוך למתחם התחבורה החדש המתוכנן לקום מזרחית למחלף שפיים, על שטחי המועצה האזורית חוף השרון. "כרגע אין עדיין תכנית רשמית", אומר גורם במועצה, "מאז שנבחר ברוידא לתפקיד נפגשו צוותי העבודה של הרשויות לפגישת עבודה אחת בה הוסכם לעבוד בשיתוף פעולה לטובת שתי הרשויות. במסגרת ההבנות אלה בחוף השרון יהיו מוכנים לדון בנושא. בשלב זה כאמור מדובר ברעיון ראשוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רענני

    הפועל רעננה כבר משנת 2013 רצוף בליגת העל. אין מגרש ברעננה שמאושר לשחק בו משחקי ליגה. מתעוררת בקשה להקמת אצטדיון מפעם לפעם וגם ההתנגדות לכך. לדעתי עם כל הכבוד, אין להקים אצטדיון בעיר מהסיבות הבאות:

    א.) המספר המועט של האוהדים איננו מצדיק הקמה של אצטדיון בעיר. בהרצליה למשל היתה קבוצה בליגת העל עם אצטדיון מפואר שנקרא "הבונבונירה" יש בו מעלית עם פיר מלבני זכוכית ומדובר באצטדיון שארח משחקים בין לאומיים של נבחרת הנוער. גם זה לא עזר להקים קהל אוהדים לקבוצה שהיתה בליגה הראשונה. אצטדיון הוא לא ארובה לבניית קהל אוהדים לקבוצה. ענף הכדורגל בארץ כ"כ פופולארי וקשה לבנות קהל אוהדים לקבוצות כיוון שלכל מי שרוצה להיות אוהד כבר יש קבוצה אהודה. מה עוד שאזורינו כ"כ קרוב לתל אביב שבה שתים מהקבוצות הכי פופלאריות בארץ.

    ב.) האמפיפארק ברעננה ממלא את שאר הפונקציות שאצטדיון יכול היה למלא שאינם משחקי כדורגל.

    ג.) מחירי הנדל"ן היקרים להחריד "בועת הנדל"ן" שמסרבת להתפוצץ כ"כ הרבה שנים, הזדקנות האוכלוסיה בעיר, מחסור בעתודות קרקע לבניה בעיר הופכים את הקמת האצטדיון לשולית וצריך לזכור שחוק התכנון והבניה מחייב להצמיד אליו גם מקומות חניה. כך שמדובר בשטח קרקע גדול מאוד.

    ד.) יש שני אצטדיונים קרובים מאוד בהרצליה ובכפר סבא. הפועל רעננה יכולה לנהל משא ומתן על משחקים בהם ולבחור את מה שמתאים לה. המרחק מרעננה לשם הוא ממש כלום.

    כך שלהקים אצטדיון ברעננה זה דבר ממש מיותר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר