משטרת גלילות. צילום ניר קידר
משטרת גלילות. צילום ניר קידר

החשוד באונס הקבוצתי והורי המתלוננת הורחקו זה מזה ל־30 יום

אמה של המתלוננת התלוננה שהחשוד מהרצליה איים עליה בתנועת שיסוף גרון. החשוד התלונן שבני משפחת המתלוננת איימו שישרפו את ביתו

פורסם בתאריך: 7.6.17 10:02

החשוד המרכזי באונס הקבוצתי בהרצליה והוריה של המתלוננת הורחקו זה מזה למשך 30 יום, זאת לאחר שהגישו תלונות הדדיות על איומים.
אמה של המתלוננת הגישה ביום שלישי נגד החשוד, בן 22 מהרצליה, תלונה במשטרה על איומים. היא טענה שהחשוד איים עליה בתנועת שיסוף גרון וכן אמר לה "אני אראה לך מה זה", זאת לאחר מפגש ביניהם ברחוב. החשוד זומן לחקירה במשטרה שם הכחיש את הטענות נגדו ואמר כי איומים נשמעו מצד של בני משפחתה של המתלוננת, שאיימו לדבריו לשבור את עצמותיו ולשרוף את דירתו. לאחר הגשת התלונות ההדדיות שוחררו שוחררו בערבויות והורחקו זה מזה, תחת צו הרחקה, ל־30 יום יום האוסר עליהם לשהות יחד באותו מקום. מהמשטרה נמסר כי גרסאות הצדדים באירוע נחקרות.
עורכת הדין של המתלוננת, יערה רשף: "הסתבר שלא די לו לחשוד המרכזי באונס שניצח כמנצח זמורת על מעשה הזוועות שזכה לכינוי 'התפוז המכני'. הוא ניצל את העובדה כי זכה בחופש לעת עתה לאור העובדה שהנערה לא הייתה במצב המאפשר עימות עקב המעשה שלו עצמו. הוא הילך אימים על הנערה ומשפחתה, והגדיל לעשות כאשר נעצר וטען כי הוריה הם אלה שאיימו עליו. ממש בבחינת 'האנסת וגם איימת'. טענותיו לגבי המשפחה משוללות כל יסוד וגרסתו מלאה סתירות ותמיהות".
עורך דינו של החשוד רותם כהן, מסר בתגובה: "משפחת המתלוננת הבחינה במרשי ברחוב בו מתגורר, החלה לגדף אותו ולאיים עליו. באירוע הוגשו תלונות והעניין הסתיים בצו הרחקה הדדי".
נזכיר כי לפי החשד מקרה האונס אירע בדירתו של החשוד מהרצליה, ביום שישי באמצע אפריל. לפי החשד, הנערה הגיעה לדירה בעקבות היכרות מוקדמת עם החשוד ברשתות החברתיות, ואז התברר לה שבמקום נמצאים גם חבריו. לפי החשד שלושה מהחשודים אנסו אותה בזה אחר זה והנערה חזרה לביתה רק בשעות הבוקר ביום שבת. המשטרה עצרה תחילה שלושה מהחשודים וחשוד רביעי נעצר לאחר שהסתתר במשך שלושה שבועות בדירה ביפו. בחקירתו אמר של קיים יחסי מין עם המתלוננת ועזב את הדירה כשחבריו ביצעו בה את המעשים.
בשל מצבה הנפשי מסרבת המתלוננת להתעמת עם החשודים והפרקליטות לא הגישה כתב אישום נגדם. בחודש שעבר הודיעה המשטרה על שחרורם ממעצר בית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר