אמנות בגובה העיניים: קלודין דוד תעצב לכם את הגבות שתמיד חלמתן עליהן, צילום: מאתר Ingimage
אמנות בגובה העיניים: קלודין דוד תעצב לכם את הגבות שתמיד חלמתן עליהן, צילום: מאתר Ingimage

עיצוב גבות ברעננה: קלודין דוד תעצב לכם את הגבות שתמיד חלמתן עליהן

דווקא עכשיו, בתקופת הקורונה, חשוב לשמור עוד יותר על הדבר הראשון ששמים אצלנו לב אליו – הגבות שלנו. ואם כבר אתן הולכות, או אתם הולכים, לבעל מקצוע, דעו שמדובר בהרבה יותר מסתם עוד שערה בודדת שצריך להוריד. מדובר בעבודה שדורשת מיומנות רבה בדיוק כמו שתקבלו בקליניקות הבוטיק של קלודין דוד

פורסם בתאריך: 18.11.20 20:38

הן המסגרת לפנים שלנו, אחראיות להבעות שלנו ובעידן הקורונה ערכן עולה עוד יותר – מדובר בגבות שלנו. בעיקר בתקופה שבה כולנו מסתתרות מאחורי המסכה, הדבר היחיד שבולט ואליו שמים לב לראשונה הן העיניים שלנו והגבות שהן חלק בלתי נפרד מהן. עיצוב נכון של הגבות יעניק לכן מראה פנים רענן, צעיר, מחמיא וטבעי.

"גבה לא מעוצבת יוצרת הבעות פנים שונות שעלולות להוביל לחוסר פרופורציה, הן בהבדל שבין מה שנאמר לאיך שאנחנו מביעים זאת והן בא-סימטריה בין הגבות שלנו, לעיניים שלנו ובכלל לפנים שלנו. חוסר האיזון הזה מוביל לא אחת למראה לא טבעי ולא מחמיא", מסבירה קלודין דוד.

לדברי קלודין, קוסמטיקאית הוליסטית מוסמכת, תחום עיצוב הגבות הוא לא פחות מאומנות. הרבה מעבר לניקוי וגזירת שערות סוררות, העיצוב כולל עיבוי גבות דלילות, הארכתן, עיצובן מחדש והתאמתן למבנה העין.

טיפול עדין ומיומן. קלודין דוד, צילום: Yossi tetroashvili

טיפול עדין ומיומן. קלודין דוד, צילום: Yossi tetroashvili

מזה 18 שנה שקלודין קוסמטיקאית מוסמכת לטיפולי פנים, עיצוב גבות ושיקומן, הרמת ריסים, אפילציה והסרת שיער. עד לפני שלוש שנים עיקר עבודתה היה בקליניקה בביתה באלפי מנשה, עד שפתחה סניף נוסף ברעננה להגדלת קהל לקוחותיה המרוצות.

מהר מאוד צברה קלודין רשימת לקוחות ענפה ושמה עבר מפה לאוזן. היא עיצבה את הקליניקה החדשה בטוב טעם, מוקפת חלונות שמכניסים אור והרבה אוויר ובעיקר שמרה על מראה חם ומלטף. כל לקוחה זוכה לטיפול מפנק ומקצועי. לא בכדי מוצאות אצלה הלקוחות מקום חם בלב ואוזן קשבת.

למרות ניסיונה קלודין לעולם לא מפסיקה ללמוד ומעשירה כל העת את הידע המקצועי שלה, אותו היא מעבירה בכל יום דרך הידיים. וזאת בדיוק הסיבה למה כדאי להבין ממנה מדוע עולם עיצוב הגבות הוא תורה שלמה ולא עניין של מה בכך. אחרי הכל, את הגבות שלנו כדאי ומומלץ לשים בידיים מקצועיות ובטוחות.

איך מתאימים את עיצוב הגבה למבנה הפנים?

"יש סברה גורפת שאת הגבות יש להתאים למבנה הפנים, אך עוד הרבה לפני כן את עיצוב הגבות יש להתאים למבנה העין ולצורתה. מבנה הגבה יושב על מבנה העין, נותן לה מסגרת ובעצם מושפע ממנה.

"גבות עגולות לא יתאימו למבנה עין ישר, עיניים קטנות לא יתאימו לגבה ארוכה, עין גדולה לא תסתדר עם גבה קצרה ובל נשכח שלא אחת כאשר יש נפילת עפעפיים גם מבנה הגבה יורד. מדובר באין ספור חוקים ונקודות שיש לשים אליהן לב ושיטה מאוד ייחודית שדורשת המון מיומנות וניסיון".

למה חשוב להתאים את עיצוב הגבות לעיניים שלנו?

"הדבר הראשון שאנחנו שמים אליו לב כשאנחנו פוגשים מישהו הוא העיניים שלו, הצבע, הריסים, הגבות ואחר כך כל השאר. הרושם הראשוני הוא חשוב מאין כמוהו ומסגרת לא נכונה לעיניים יכולה להשפיע על איך שאנחנו תופסים את הבן אדם שמולנו.

"גבה שצבועה בצבע קשה או שצורתה לא ברורה משנה את הפנים שלנו ואת ההבעות שלנו. הגבות יושבות על שרירי הפנים שלנו שאחראים להבעות. הן זזות עם כל חיוך או דיבור ויש בהן תנועה בלתי פוסקת שכל אחת מהן מעידה על משהו אחר. הן נותנות לפנים את הטון המשמעותי ביותר. מדובר באזור הפנים היחיד שניתן לשינוי, ולו הקטן ביותר, שיעשה הבדל עצום בהרגשה האישית ובביטחון העצמי".

כיצד מתבצעת עבודת העיצוב?

"כאן המקום להדגיש שלא מדובר רק בניקוי או במריטה של שערות בודדות. הלקוחות שמגיעות אליי הן לרוב צעירות שקלקלו את הגבה אחרי שבמשך שנים סידרו אותה לא נכון, או מבוגרות שסובלות מדילול בשערות כתוצאה משינויים הורמונליים.

"עוד בטרם עבודת העיצוב חשוב להחיות את הגבה, למלא אותה, לשקם אותה ולהאריך אותה כדי שיהיה עם מה לעבוד. עבודת ההכנה הזו דורשת עידוד צמיחת זקיקי שיער, שיקומם והארכתם בשיטות שונות שפיתחתי.

"רק לאחר מכן אפשר להתחיל ולעצב את הגבה מאפס, כמו לוח נקי וחדש. עם השלמת התהליך יש אפשרות להדגיש את המילוי הטבעי של הגבות, אם בעזרת פודרה, מיקרו-פיגמנטציה או הצללה עדינה. המטרה היא למצוא את האיזון הנכון בין רצון הלקוחה לצורך שלה כדי שהיא תרגיש שלמה ולא תצטרך להתעסק עם זה לאחר מכן יותר מדי".

עד כמה חשוב להסתמך בעניין זה באיש מקצוע?

"בדיוק מהסיבה שאנחנו הולכים לרופא שיניים עם בעיית שיניים ולאורתודנט עבור יישור שיניים. בל נשכח שמדובר באחד מהאיברים המשמעותיים ביותר בפנים, המצריך טיפול עדין, מיומן, מקצועי ומותאם אישית. אם המראה שלנו חשוב לנו מומלץ ורצוי ללכת לאיש מקצוע שמכיר את התחום, עוסק בו שנים ויש לו קהל לקוחות מרוצה שיכול להעיד עליו.

"חשוב גם לבדוק באיזה חומרים משתמש איש המקצוע. חשוב שיהיו אלה טכנולוגיות חדשניות וחומרים איכותיים המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות שלא גורמים לאלרגיה או לתופעות לוואי.

"קוסמטיקאית מומחית צריך שתהיה לה ראייה נכונה לגבי מבנה הגבה, שתבין את הצורך של הלקוחה, תתחשב בכל האספקטים ותדע לקחת את זה למקום הנכון. מדובר בתורה שלמה שהמיומנות בה היא קריטית. קוסמטיקאית מוסמכת ומקצועית עם שנים של ניסיון יכולה להתאים את עיצוב הגבות למבנה הפנים ולאישיות של הלקוחה, דבר שיבליט את היופי הטבעי שלה וייצור את הלוק המושלם עבורה".

קליניקות הבוטיק של קלודין דוד

רח' שלדג 1, אלפי מנשה

רח' היובל 4, רעננה

טלפון:

050-8297926

מעבר לאתר

עבודה של קלודין דוד, לפני ואחרי. צילום: Yossi tetroashvili

עבודה של קלודין דוד, לפני ואחרי. צילום: Yossi tetroashvili


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר