מאמני כושר ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock
מאמני כושר ברעננה. תמונה ממאגר Shutterstock

מאמני כושר מומלצים ברעננה

הקיץ כבר כאן, עונת הרחצה נפתחה וזה בדיוק הזמן שאתם חייבים למצוא את המאמן כושר הצמוד שיעזור לכם לחזור לחטב את הגוף

פורסם בתאריך: 26.6.19 09:10

עדכון אחרון: 24.2.21 16:50

מתקשים להתמיד באימונים? הכירו את "כושר מאוזן" – מכון הכושר שלא יוותר לכם על האימון השבועי

כולם כבר יודעים כי לעיסוק בפעילות גופנית כלשהי ישנה חשיבות גדולה במיוחד, שכן פעילות גופנית מסייעת לנו לשמור לא רק על כושר גופני וגוף חטוב, אלא גם על הגמישות, היציבות, בריאות המפרקים ובריאותנו הכללית. עם זאת, רובנו מוצאים את עצמנו עסוקים במרבית שעות היממה, ומתקשים להתמיד בפעילות גופנית כלשהי למשך תקופה ממושכת.

ב-"כושר מאוזן"- מכון כושר מוביל ברעננה, ידאגו שתבצעו אימון גופני לפחות אחת לשבוע, ויבנו לכם תוכנית אימון אישית, אשר תסייע לכם להגיע לתוצאות הטובות והנכונות ביותר עבור הגוף והצרכים שלכם.

מכון אחד, שלושה מאמנים ותיקים ומנוסים

כושר מאוזן הוא לא מכון כושר רגיל. בשונה ממכונים אחרים, בהם העבודה מתבצעת באופן אינדיבידואלי, במכון המתאמנים מחויבים באימון כושר אישי לפחות אחת לשבוע, אשר מתבצע עם אחד משלושת המאמנים שבסטודיו: אורי לאוגומר– הבעלים של המכון, אתלט עבר בנבחרת ישראל ונוער בריצות ארוכות, מורה לחינוך גופני ומאמן כושר משנת 1974; מיכל– גם היא מורה לחינוך גופני; ואורלי– מאמנת המתמחה באימונים פונקציונליים. יחד, יכולים המאמנים לתת מענה יעיל ואיכותי למגוון של סוגי מתאמנים שונים. "יש אצלנו אנשים בני 75 ומעלה וגם צעירים בני 13, ילדים ונוער", מעיד אורי, "אני מביא את תפיסת העולם שלי לאימון, מיכל– את התנועה, ואורלי– את האימונים הפונקציונליים. יחד אנחנו משלימים אחד את השני".

"אנחנו לא משתמשים בשיטה קבועה"

בכושר מאוזן מבינים את החשיבות של התאמת תוכנית האימונים לכל מתאמן ולצרכים האינדיבידואליים שלו. "זה לא שיש לנו שיטה", מסביר אורי, "אנחנו תופרים תוכנית אימון אישית לכל מתאמן – זו השיטה שלנו". על פי ה"שיטה" במכון, כל מתאמן שמגיע עובר מבדקים שמטרתם לבדוק את רמת הכושר שלו, כמו גם את המטרות והצרכים שלו– ובהתאם לכל אלה, נבנית עבורו תוכנית אימון אישית, הכוללת גם המלצות והנחיות בתחום התזונה. את היעדים, בונים מאמני הכושר הן לטווחים ארוכים והן לטווחים קצרים, תוך הקפדה על טווח זמנים ריאלי, אשר לוקח בחשבון את המגבלות והיכולות של המתאמן. "אנחנו מוצאים את נקודת הפתיחה של המתאמן, ובונים על זה את תוכנית האימון", מסביר אורי. תוכניות האימונים יכולות לכלול מגוון של סוגי אימונים, או לחילופין, אימונים שמטרתם לעבוד על בעיות ספציפיות – כמו למשל גמישות וטווחי תנועה.

עמידה רגל אחת. צילום: אורי לאוגומר- כושר מאוזן

עמידה רגל אחת. צילום: אורי לאוגומר- כושר מאוזן

מודל חכם של כרטיסיות

בשונה ממרבית מכוני הכושר, אליהם הכניסה מתאפשרת רק לאחר רכישת מנוי, בכושר מאוזן מאמינים במודל חכם של כרטיסיות, אשר פועל באופן הבא: המתאמנים רוכשים כרטיסיות לאימונים אישיים, ומחויבים להגיע לאימון אישי עם אחד המאמנים לפחות אחת לשבוע. אותו אימון אישי בודד, מאפשר להם כניסה חופשית לאימונים אינדיבידואליים ביתר השבוע, כאשר אימונים אלה נשענים על תוכנית האימונים שנבנית עבורם מראש. במכון מאמינים בתפיסה הוליסטית, אשר רואה חשיבות לא רק באימון הפיזי, אלא גם בייעוץ מקצועי, ביחס אישי ובמחויבות לתוצאות. מודל הכרטיסיות, אשר מחייב את המתאמנים להגיע לאימון שבועי אחד לכל הפחות, מאפשר למאמנים להעניק למתאמנים את היחס האישי הזה, כמו גם חידודים והבהרות באשר לתוכנית האימונים ולהנחיות התזונה שניתנו להם מראש.

לא עוצרים – גם בתקופת הקורונה

גם בתקופת הקורונה, מקפידים במכון לנהל את הפעילות באופן רגיל, עד כמה שהעניין מתאפשר על פי ההנחיות, ולאפשר למתאמנים להמשיך בשגרת האימונים הרגילה שלהם. "בגלל שאנחנו חדר כושר שמבוסס על אימונים אישיים, קל לנו יותר לשלוט בכמות המתאמנים ולפזר אותם בצורה טובה", מעיד אורי. "חשוב לנו שהמתאמנים ימשיכו להגיע לאימונים ויפיקו מהם את התוצאות המקסימליות".

כושר מאוזן

כתובת: יערה 27, רעננה

מעבר לאתר

בן בטן. צילום: אורי לאוגומר- כושר מאוזן

בן בטן. צילום: אורי לאוגומר- כושר מאוזן


Cuerpo – אימונים פונקציונליים מחטבים לנשים בלבד

"נשים שמתאמנות בשיטת קרוספיט נכונה ומותאמת, לא מתנפחות אלא רק מתחטבות ומתחזקות", כך מציין תומר פרזן, מנהל מועדון Cuerpo לאימוני קרוספיט לנשים ברעננה. הקונספט החלוצי נולד לפני כחמש שנים כשתומר הכין בני נוער לקראת הצבא באמצעות אימוני כושר מאתגרים: "לקבוצות שלי הגיעו גם נערות שלא מתפשרות על החוזק והכושר שלהן, ומוכנות להשקיע בעצמן כדי להפוך לגרסה הטובה ביותר שלהן", מספר תומר בגאווה.

תומר תמיד התחבר לכושר גופני, וכילד במשקל עודף שגדל לעשות שינוי מהותי במהלך שירותו הצבאי, הוא הרגיש שבעזרת הכושר הוא מצליח לפרוץ את הגבולות, להשיג מטרות ולהיות מסופק ממי שהוא: "כשגיליתי את שיטת הקרוספיט הבנתי שיש כאן משהו אחר והתמכרתי. זו שיטה שעובדת על כל הגוף ואין בה הגבלות להצלחה – תמיד אפשר לשבור את השיא העצמי ולהתגאות בעצמך בכל פעם מחדש", הוא נזכר בחיוך. תומר הוסמך כמאמן כושר מטעם בית הספר למקצועות הספורט בתל אביב, סיים בהצלחה קורס מאמני קרוספיט בברצלונה ושני קורסים נוספים לשלבים מתקדמים בארץ, אימן קורס מאמני הרמת משקולות, והתחרה בתחרויות קרוספיט בשנים 2012-2015 תוך כדי אימון קבוצות לפי השיטה.

הדרך הנכונה להתחטב ולהתחזק. צילום: עמית אהרוני

הדרך הנכונה להתחטב ולהתחזק. צילום: עמית אהרוני

"התחום קיבל תדמית של הפיכת צמיגים, פטישים ואווירת הארד קור שסווגה בעיקר לאימוני גברים שרוצים לנפח את השרירים וזה מן הסתם הרתיע בנות להתנסות בשיטה. המטרה בהקמת המועדון הייעודי לאימוני קרוספיט לנשים נולד מתוך הרצון להנגיש את העולם המדהים הזה גם לנשים שרוצות תוצאות אופטימליות ומדויקות, אך נמנעות מהשיטה בגלל הסטיגמה שנוצרה לה", מסביר תומר, "יש דרך לבצע נכון את השיטה בלי להתנפח וזה בדיוק מה שאנחנו עושים במועדון". היום מועדון Cuerpo מונה כ-200 מתאמנות בגילאי 13-25 שמרימות משקלים מרשימים, מבצעות תרגילי מתח שניתן להתגאות בהן ונאמנות לשיטה שלוקחת אותן קדימה.

מועדון Cuerpo מורכב מצוות של שבעה מאמנים מקצועיים, עליהם מנצח תומר. הנגשת השיטה מתחילה כבר בתחילת האימון בהסבר מפורט ויסודי על האופן בו הגוף מתפקד ומגיב לאימוני כוח: "חשוב לי מאוד שהבנות יבינו את הסיבה ליעילות האגדית של סוג אימונים זה, וכמובן שלא יירתעו כי אין סיבה ממשית לכך. האימונים שלנו מותאמים לפי קבוצות גיל בצורה כזו שכל מתאמנת נמצאת בדיוק במקום הנכון מבחינת המטרות והצרכים שלה", מסביר תומר.

עם הראש למעלה אל עבר המטרה. צילום: עמית אהרוני

עם הראש למעלה אל עבר המטרה. צילום: עמית אהרוני

השיטה מאגדת את היתרונות מכל עולמות הכושר כמו ריצה, גמישות, התעמלות והרמת משקולות לכדי אימון אחד שמעניק טווח אימונים מגוון. האימונים קצרים ואינטנסיביים וכוללים חימום, אקט של כוח ואימון אירובי שנע בין 10-15 דקות בהן הדופק עולה והקלוריות נשרפות. השילוב הממוקד של כוח ואירובי באינטנסיביות גבוהה מביאה לתוצאות הרצויות. האימונים מתבצעים בקבוצות קטנות, כל מתאמנת מקבלת הכוונה צמודה ודיוק מתמיד.

בנוסף לאימוני הקרוספיט, המועדון מציע גם אימונים תומכים של יוגה ופילאטיס להארכת השרירים וגמישותם. שילוב העולמות, היחס האישי והאמונה בשיטה מביאים את מועדון ה- Cuerpo להיות אחד המועדונים המבוקשים במרכז לחיטוב וחיזוק הגוף בקרב נערות ונשים צעירות.

"המוטיבציה של הבנות במועדון נובעת מההצלחה הרציפה שלהן בעקבות האימונים. אנחנו מאמינים בפיתוח יכולות ולא רק בפיתוח שרירים. התחרות העצמית ותקרת הזכוכית שגדלה בכל פעם מחדש מטעינה את הבנות במרץ להצליח שוב ושוב", מציין תומר, "אלו תוצאות שהן לוקחות איתן לכל מקום ומשפיעות פלאים על הביטחון, הערך והדימוי העצמי שלהן. ההרגשה והסיפוק שלהן על היכולות שפיתחו שווים את הכל", מסכם תומר בהתרגשות.

Cuerpo

טלפון: 052-6896009

כתובת: זרחין 10, רעננה

קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום: ליאור הראל


אביעד שלום – מאמן כושר ברעננה

מאז שאביעד שלום זוכר את עצמו, הוא אהב ספורט ועסק בו. ברעננה, העיר בה הוא גר ופועל, הוא מוכר מאז שהיה ילד, שאהב לרוץ ולשחק כדורגל ב"הפועל רעננה". "אני זוכר את עצמי כנער רץ לים בהרצלייה וחזרה לרעננה באופן קבוע". השנים חלפו, שלום בגר התגייס לגדס"ר גולני והיה מצטיין מסלול. כשסיים את שירותו הצבאי, פנה לייעוד שלו  – לימודי ספורט ב"קמפוס שיאים", הממוקם באוניברסיטת תל אביב, שם למד אימון כושר, אימון הרמת משקולות אולימפיות, אימון אישי מתקדם וקטלבל ספורט. לפני 6 שנים סיים את לימודיו ומאז צבר ניסיון רב בתחום.

גישתו הנעימה של אביעד למתאמניו ואהבתו לילדים ונוער הפכה אותו למומחה בתחום. "אני מאמין בחינוך ומאמין שכושר גופני כמו אומנויות לחימה יכול לתרום רבות לחינוך ומיצוב ילדים ונוער". לפני כ5 שנים הגיע אל אביעד ילד בכיתה ה', שהיה בעל משקל עודף, לא עסק בספורט ותזונתו היתה לקויה. אביעד הסביר להוריו את חשיבותה של תזונה איכותית ובריאה לילד ובכלל למשפחה. "אני מאמין שכושר גופני הוא הרבה מעבר לשעת אימון. מדובר באורח חיים ומשמעת שבאים לידי ביטוי בלימודים, בעבודה, בזוגיות ובכל תחום. לקיחת אחריות על עצמך היא באופן ישיר מתכון להצלחה בתחומים רבים אחרים בחיים חוץ מכושר גופני". שלום הכין תוכנית אימון לילד בהתאם ליכולותיו ובתשומת לב רבה לפיזיולוגיה ומערכת השריר-שלד של ילדים בגיל זה. הנער התמיד, ירד במשקל והתאהב בספורט. עד היום הם מתאמנים יחד לפחות פעמיים בשבוע. "האימון תרם לביטחון העצמי שלו, לחיטוב גופו ולשיפור הדימוי והתדמית שלו" אומר שלום, "היום הוא נער מאושר וספורטיבי ונשאר מחויב לאורח חיים פעיל ומקפיד לא לפספס אף אימון".

כאשר מגיע לשלום מתאמן הם מבררים יחד את רמת המוטיבציה לאימון, את רמת הכושר הכללית, בודקים את טווחי התועה והגמישות ולאיזה ענפי ספורט נחשף בחייו. בהמשך נבנית לו תכנית אימון על פי הגיל, רמת הכושר והרצון האישי.

האימונים נעשים בסטודיו הפרטי של שלום The Beast ברחוב זרחין 3 ברעננה. "החיה" הוא הכינוי של שלום מילדות. הסטודיו של שלום מאובזר במיטב הציוד לאימון פונקציונאלי איכותי, יש בו מלתחות ומיזוג. המיקוד של אביעד הוא בשיפור איכות חיי המתאמנים, ולכן בסטודיו עובדים על פרמטרים כמו כח, גמישות, קואורדינציה ושיווי משקל. "אני משתדל לתרגם את חיי היומיום של המתאמנים ומה שהגוף שלהם באמת אמור לעשות לתוך האימונים עצמם. זאת בניגוד לחדרי כושר בהם פיתוח הגוף הוא מטרת העל"

סיפור מרגש נוסף החל לפני 3 שנים כאשר פנה לאביעד אדם בן 56, שהגיע במצב בריאותי ירוד לאחר שעבר התקף לב. הוא נהג לעשן והיה בעל הרגלי תזונה לקויים. כיום בגיל 59, לאחר שהקפיד להגיע לפחות פעמיים בשבוע לאימון אישי במהלך השלוש השנים האחרונות, חייו השתנו כליל. "כאשר הוא הגיע אלי הייתי מאוד ברור כלפי אותו מתאמן כי חייב להיות כאן שינוי דרמטי ואין מקום לפשרות. אם הוא לא לוקח את עצמו בידיים, האימון חסר משמעות. בליווי יומיומי, הרבה מעבר לשעות האימון, יחד הצלחנו להפוך אותו לאדם חדש", אומר שלום, "המתאמן נראה צעיר לגילו ומרגיש מצוין. אורח חייו הפך להיות פעיל ומאז שהחל להתאמן אף יצא מספר פעמים לטיול סקי". אותו מתאמן, אשר הפך לחבר קרוב של שלום, נגמל מעישון, נוהג להקפיד על תזונה בריאה ואף השיל 10 ק"ג ממשקלו.

מתאמנים רבים של שלום, ממשיכים איתו את הדרך במשך שנים, משום שהם עדים לתרומה האדירה של האימון לאיכות חייהם וכמובן הודות לנועם הליכותיו של אביעד והיחס החם שהוא מעניק ללקוחותיו, ודאגתו לספק את כל צרכיהם. בנוסף, מאמן אביעד קבוצות המונות עד עשרה מתאמנים בשיעור, כאשר הרמה היא הטרוגנית.
אם גם אתם רוצים לשפר את איכות חייכם וגם להראות טוב יותר, אתם מוזמנים להגיע לאימון עם אביעד שלום – החיה.

פרטי קשר:

טלפון 052-5448120
פייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם
מייל: [email protected]

אביעד שלום – מאמן כושר ברעננה. צילום: יונתן גלבנד
אביעד שלום – מאמן כושר ברעננה. צילום: יונתן גלבנד


מועדון קרוספיט רעננה – המקום שלכם להוציא מעצמכם יותר

הדבר החשוב ביותר בחיפוש מקום להתאמן בו, הוא מציאת מקום שיחדיר בכם מוטיבציה להגיע פעם אחר פעם לאימון מפרך ולתת את כל כולכם כדי להצליח. מועדון קרוספיט רעננה הוא בדיוק המועדון בשבילכם – הוא משלב אימונים מכל הסוגים כך שתוכלו לבחור מתוך מגוון האימונים מה שמתאים לכם, הוא מצויד במכשירים מתקדמים והכי חשוב – במדריכים מוכשרים בעלי אנרגיה מדבקת וכוח רצון ראוי להערצה.

אלון קורטק, מנהל מועדון הקרוספיט התחיל את דרכו בעולם הכושר לפני כעשור: "במהלך האימונים עלה בי הצורך להבין את ההיגיון מאחורי כל תרגיל, אילו שרירים עובדים ואיך נכון להתאמן ומה משפיע על מה. חבר המליץ לי על קורס מאמני חדר כושר ומאז הכל היסטוריה", נזכר אלון בחיוך. לאחר שהתאהב בתחום הכושר, סיים את עבודתו כמהנדס אלקטרוניקה והתחיל את מסעו כמאמן כושר מוסמך בו הוא עוסק בשבע השנים האחרונות. בדצמבר האחרון הצטרף למועדון קרוספיט רעננה כמנהל ומאמן ראשי: "כבר בתחילת הדרך בעולם הכושר הבנתי 'שהגעתי הביתה'. האדרנלין שהכושר הכניס לחיים שלי הרגיש כמו הדבר הנכון והחלטתי שהמטרה שלי היא להעביר את ההרגשה הזו הלאה".

אלון מגיע מתחום אימוני הכוח וחיזוק הגוף ומאמין שזו אחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס לכושר: "כוח הוא הבסיס לכל הפעילויות שאנחנו עושים. כשמערכת השרירים והשלד חזקה ויציבה ניתן להעמיס על הגוף משקלים בצורה בטוחה וללא פציעות. שיטת הקרוספיט עובדת על המערכת הזו באופן הדרגתי שמאפשרת גם למתאמנים מתחילים לעלות בסולם העומסים בדרך בטוחה ויעילה, תוך שימוש במשקל חופשי ללא מכונה במטרה לדמות התמודדות פיזית אמיתית מחיי היומיום", מסביר אלון.

באימוני הקרוספיט במועדון ישנה חשיפה למגוון פעילויות גופניות כמו אימונים המשלבים משקל, אימוני קרקע, אימוני מכשירים כנגד משקל הגוף בלבד, סיבולת לב ריאה ועבודה בקבוצה: "המועדון מורכב מקהילה ומשפחה ספורטיבית. אנחנו מבצעים אימונים משותפים בחוף, מארגנים ערבים משותפים, משתתפים באתגרי תזונה, אף פעם לא משעמם אצלנו וכל אחד מוצא את המקום שלו במועדון", מספר אלון בחיוך.

צילום: אודי אלדרוטי

צילום: אודי אלדרוטי

כמאמן ראשי וכמנהל המועדון, שם אלון דגש על כל תרגיל בכל רמת קושי: "בגלל שאני יודע כמה חשיבות יש לכל תנועה ולכל תרגיל, אנחנו מאוד מקפידים על מקצועיות המאמנים במכון. המטרה בתכנית האימונים היא הקניית דרך וכלים לשיפור הביצועים של המתאמן. הבסיס הוא קודם כל להיות בריא ולהתאים את התכנית באופן שיתאים בצורה המקסימלית למתאמן. אנחנו עושים זאת באמצעות ארבע רמות שונות לכל אימון: A-D. A זו רמה של מתאמן חדש וככל שהמסוגלות שלו עולה הוא מתקדם ברמות הקושי עד לרמה D".

כל השיעורים בקרוספיט רעננה מתבצעים במסגרת קבוצתית תוך תמיכה וליווי קפדני מצד המאמנים: "האימון הקבוצתי מחדיר מוטיבציה גבוהה במתאמנים והליווי האישי מאפשר אימון בצורה בטוחה, נכונה ויעילה מבחינת הטכניקה ומטרות האימון. האימון משתנה מיום ליום וכך בכל אימון יש אתגר חדש. מתבצעת חזרה על תרגילים כדי לפתח מיומנות בשילוב הוספת תרגילים חדשים בהדרגה למגוון הקיים", מסביר אלון.

המתאמנים בקרוספיט רעננה יודעים שאימונים עם אלון כוללים הסבר ענייני שלו על ההיגיון שעומד מאחורי התרגילים וכלים התאורטיים שמסייעים לבצע אותם בצורה הבטוחה והיעילה ביותר: "כשאנחנו מבינים את התרגיל ובאיזה אופן השריר עובד, קל לנו יותר לבצע אותו והסיכוי להיפצע שואף לאפס", מסביר אלון, "המטרה שלי היא להעניק בטחון למתאמנים כדי שבסופו של דבר יוכלו לבצע את התרגילים בצורה הנכונה והבטוחה ביותר גם בלעדיי".

האימונים השונים במועדון מתאימים לכולם, בין אם גברים, נשים, צעירים או מבוגרים ואפילו קיימים אימונים נפרדים המותאמים לילדים ונוער: כולנו חייבים לבצע פעילות גופנית כדי לשמור על אורח חיים בריא. זהו חלק בלתי נפרד מהחיים כצורך טבעי של הגוף.

האם קרוספיט מתאים לנשים?

"חד משמעית. נשים שחוששות 'להתנפח' מאימוני קרוספיט יכולות להיות רגועות לחלוטין. ההורמונים שעוזרים לגדילה קיימים בנשים ברמות נמוכות בהרבה בהשוואה לגברים. רוב הנשים לא יוכלו 'להתנפח' ואלו שכן משתייכות לאחוזים בודדים מהאוכלוסיה, וכמובן שיש קשר לגנטיקה ותוספות תזונה שלא קיימים אצלנו במכון. בנוסף, במסגרת נכונה ומקצועית שמנגישה את השיטה לפי הצרכים והיכולות של המתאמנת, ניתן להגיע לתוצאות הרצויות בדרך הבטוחה.

"עבודה כנגד משקלים עבור נשים היא מאוד חשובה- העומס על הגוף עוזר לחזק את העצם ולבנות אותה. לקראת גיל המעבר יש דילול של העצם וכדאי שתהיה מסת עצם גדולה כדי למנוע אותו. עבודה כנגד משקלים מאפשרת הריון קל יותר והתאוששות טובה יותר לאחר הלידה. מעבר ליתרונות הפיזיים, זהו כלי מעולה להעצמה נשית, סיבולת ומסוגלות גבוהה.

טיפ חזק לפני סיום

"אל תוותרו על כושר גופני. הוא מעניק לנו בסיס למצב רוח טוב, העצמה והתפתחות אישית, בסיס חזק של כוח וטווחי תנועה מפותחים. כל אלו בסופו של דבר מובילים לחיים טובים ומאושרים יותר".

בנוסף לאימונים הקבוצתיים בקרוספיט רעננה, קיימת אפשרות לאימונים אישיים עם אלון. אם גם אתם רוצים לשפר את היכולות שלכם בתחומי כושר מסוימים ולוודא שאתם מתאמנים בצורה הנכונה והבטוחה שתביא אתכם לתוצאות הרצויות, אימון עם האלון הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

אלון קורטק – מועדון קרוספיט רעננה
טלפון: 054-5890491
כתובת: היצירה 11, רעננה
קישור לעמוד הפייסבוק של אלון
קישור לאינסטגרם
קישור לאתר קרוספיט רעננה
קישור לעמוד הפייסבוק

צילום: אודי אלדרוטי

צילום: אודי אלדרוטי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר