דורון ויסברט: מה שחשוב לדעת לקראת רילוקיישן לסיאטל. צילום: Shutterstock
דורון ויסברט: מה שחשוב לדעת לקראת רילוקיישן לסיאטל. צילום: Shutterstock

דורון ויסברט: מה שחשוב לדעת לקראת רילוקיישן לסיאטל

דורון ויסברט נמנה באחוזון העליון של סוכני הנדל"ן במדינה ולדבריו, אין לו שום כוונה לעזוב את העיר סיאטל, בה חי עוד משנת 1992

פורסם בתאריך: 12.1.21 19:52

דורון ויסברט הוא ישראלי שנולד בארצות הברית, העביר את רוב ילדותו ונעוריו בישראל. הוא למד בריאלי בחיפה ושירת בצה"ל, אך בשלב כלשהו החליט לחזור לארצות הברית ולהקים בה משפחה. הוא השלים לימודים אקדמיים כמהנדס ועבד במקצוע הזה במשך שנים, עד שב-2009 החליט לרדוף אחרי התשוקה האמיתית שלו ולהקים סוכנות נדל"ן משלו.

"לפני שהשתקעתי בסיאטל חייתי בניו ג'רזי ובמישיגן, אבל כאן יש איכות חיים שלדעתי אין באף מקום אחר בארצות הברית", הוא מספר. "הטבע מדהים וכולל המון פעילויות ספורטיביות מכל סוג – הרים מושלגים לחובבי הסקי, מאות מסלולי טיול בטבע ואגמים יפיפיים לספורט ימי לפעילויות משפחתיות".

שני ילדיו, בני 13 ו-17, נולדו וגדלו בעיר, שמושכת לא מעט יהודים וישראליים הודות לבתי הספר המעולים, הבתים המרווחים והקהילתיות שכל כך מאפיינת את האזור. "הרבה ישראלים הגיעו לכאן בעיקר בגלל חברות ההייטק – חברות כמו מיקרוסופט, אמזון, גוגל ופייסבוק – אבל גם ובעיקר הודות לאיכות החיים המעולה בעיר ובסביבתה", הוא מספר.

מחירים שרק ממשיכים לטפס

סיאטל נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר בארצות הברית כיום ולכן למצוא בית בה זו לא תמיד משימה פשוטה. "יש תחרות מאוד קשה על הבתים כאן ולפעמים אנשים שמוכרים בתים מקבלים בין 10 ל-15 הצעות", מדגיש דורון.

לדבריו, אפילו הקורונה לא תרמה לשיפור המצב, אלא להיפך. "אני זוכר שכשהתחילה המגפה, התקשרה אליי כתבת מ-AT לראיין אותי על מצב הנדל"ן בעיר והיא הייתה בטוחה שאגיד לה שמחירי הנדל"ן הולכים לצנוח", הוא נזכר. "בפועל, קרה דבר הפוך והמחירים רק עלו. הסיבה לכך היא שגם הריביות של הבנקים על משכנתה ירדו וגם הרבה אנשים שגרו בדירות קטנות פתאום רצו להשתדרג ולעבור לבתים גדולים יותר כדי לשרוד את הסגרים וימי הבידוד".

במצב כזה, כדי להשיג את בית החלומות, חשוב לנהל את התהליך בצורה מושכלת ולגבש אסטרטגיה שתשפר את סיכויי ההצלחה. "צריך באמת להבין איך המערכת עובדת ולהתנהל בצורה חכמה", מסביר דורון. "לדוגמה, אנחנו בסוכנות פיתחנו מערכת מתקדמת שתרמה לכך שבין 70 ל-80 אחוזים מההצעות שאנחנו מגישים בשביל הלקוחות שלנו מנצחות".

לעשות שיעורי בית לפני המעבר

בין אם אתם שוקלים רילוקיישן לסיאטל מישראל או מאזור אחר בארצות הברית, דורון ממליץ להיערך לכך כמו שצריך – ומספיק זמן מראש. "אני ממליץ לאנשים ליצור איתי קשר מספיק זמן לפני המעבר כדי שנתחיל לקדם תהליכים מורכבים כמו בקשה למשכנתה ואיתור הנכס המתאים בהקדם", הוא אומר.

"הצוות בסוכנות עובד עם קונים מישראל ומכל העולם שמחליטים לעבור לסיאטל והוא מאוד מתורגל ברוטינה הזאת. כדי לאפשר ללקוחות שלנו נחיתה רכה ככל שניתן, אנחנו עובדים עם בנקים ומקורות מימון שמותאמים לאנשים שעושים רילוקיישן ויכולים להשיג להם משכנתה בתנאים נוחים שמאוד מתאימים לצרכים שלהם. אנחנו גם מקפידים לספק ללקוחות שלנו את כל המידע שדרוש להם כדי לנהל את התהליך בצורה נעימה, מרגיעה ומסודרת הרבה יותר".

דורון מדגיש כי המחירים בסיאטל אמנם עדיין מצויים בעלייה, אך כיום היא מתונה יותר מבשנים הקודמות. ואם תשאלו אותו, זה בדיוק הזמן לשקול מעבר לעיר. "עכשיו הריביות על משכנתה בבנקים עומדות בממוצע על 2.5 – וזו בשורה נהדרת למי שרוצים לרכוש דירה בתנאים טובים וגם ליהנות מאיכות חיים מצוינת שכל כך מאפיינת את האזור הזה", הוא מסכם.

דורון ויסברט. צילום: באדיבות המצולם

דורון ויסברט. צילום: באדיבות המצולם

דורון ויסברט – רילוקיישן לסיאטל
טלפון: (גם וואטסאפ) 1-206-779-9808

כתובת המייל [email protected]
מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר