רן בידרמן: מתווך נדל"ן בניו יורק. צילום: Shutterstock
רן בידרמן: מתווך נדל"ן בניו יורק. צילום: Shutterstock

רן בידרמן: מתווך נדל"ן בניו יורק

רן בידרמן הוא ברוקר בניו יורק המתמחה בהשקעות נדל"ן ובנייני דירות באזור ניו יורק סיטי וניו ג’רזי. התפוח הגדול, גרסת ישראל

פורסם בתאריך: 12.1.21 18:42

רן מייעץ למשקיעים ישראלים המעוניינים בהשקעה באזור, וכיום עובד עם חברת Bruma Realty כיועץ עסקי לבעלים. במסגרת תפקידו, מסייע רן להרחיב את החברה באזור ההתמחות שלה. החברה הוקמה ב- 2016 ומתמחה במכירה והשכרה של נכסים בברונקס וב-Upper Manhattan. Bruma Realty דוגלת בחוויית רכישה או השכרה מותאמת אישית, המושתתת על אמון ושקיפות. בידרמן עוסק בנדל"ן בניו יורק משנת 1998, וכיום מייעץ ומלווה אנשים המעוניינים להגדיל את ההכנסה שלהם. סוכני הנדל"ן משתתפים באימוני לייב ו- "Boot Camps" ייעודיים, בהם הם לומדים את המקצוע. ההכשרה מיועדת לסוכני נדל"ן וברוקרים בעלי משרדים המעוניינים לגייס סוכנים ולהגדיל מכירות.

הפרד ומשול – גרסת הנדל"ן

ניו יורק נחשבת לעיר הצפופה ביותר בארה"ב וכך גם היצע הנכסים שלה. כמו בכל העולם, גם בניו יורק השקעות הנדל"ן משתנות בהתאם למיקום וסוג הנכס, כך שנדרשת התמחות ספציפית בכל אזור ואזור. מסיבה זו, בחרה Bruma Realty להתמקד בדירות ונכסים הנמצאים בהארלם, וושינגטון הייטס, ריבר דייל, ברונקס ויאנקרס, והיא מחזיקה בידע רב ובעל ערך על האזור הספציפי הזה. "אנחנו נותנים מענה בנושא השכרות ויש לנו בלעדיות עם חברות הניהול שמנהלות את הבניינים. Bruma היא לא חברת ניהול אבל יש לה קשר עם חברות הניהול", מספר רן.

ההתמחות הגדולה ביותר של צוות המשרד העוסקת בהשקעות, היא היכולת לשאול את השאלות הנכונות. "אנחנו מאמנים סוכנים שיושבים על הטלפון לשאול בעלי בניינים אם הם רוצים למכור, הצוות שלנו בא במגע עם הרבה מאוד בעלי נכסים. למדנו שיש הרבה מאוד בעלי נכסים שיש להם 400-500 בניינים והם לעיתים מעוניינים לשחרר את הבניינים הקטנים שלהם של 6-10 דירות כי זה לא משתלם להם לנהל אותם. במקרים האלו, אנחנו נכנסים לתמונה ומוכרים", מרחיב רן.

כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים להשקעה בניו יורק

כאשר ניגשים להשקעת נדל"ן, על המשקיע להבין היטב את הסיכויים והסיכונים הכרוכים בעסקה. "כשמגיעים אלינו משקיעים חדשים, קודם כל נשאל שאלות כדי להבין את גודל ההשקעה. נבחן מה ההחזר שהם רוצים לקבל ונבדוק האם הוא ריאלי. לפי הנתונים, נוכל לעשות סקירה אילו נכסים זמינים כרגע ומה אפשר להציע להם", מספר רן ומוסיף כי "במידה ואין נכס מתאים, אנחנו מוציאים פרויקט טלפוני ויוצרים קשר עם בעלי בניינים באזורים שלנו. בדרך כלל תוך זמן קצר אנחנו מוצאים השקעה בהתאם לנתונים".

משקיע ישראלי לא יוכל להיכנס לאינטרנט ולמצוא דילים, היות שמדובר בעסקאות שאינן יוצאות לשוק הפתוח. "מדובר במכירות שקטות הנעשות באופן אקסקלוסיבי", מדגיש רן ומרחיב: "הישראלים צריכים לדעת שאם הם מוצאים דיל בשוק, הוא כבר לא דיל. דיל שיצא לשוק הוא כנראה במחיר גבוה מהשווי. חשוב לנו קודם כל להגן על המשקיע. להיות ישר זה הערך הראשון".

צפיפות אוכלוסין – הגרסה המשתלמת

בשל היותה של ניו יורק אחת הערים הצפופות ביותר בעולם, היא מציעה קרקע פורייה במיוחד להשכרות. "האזורים שאנחנו פועלים בהם אלו אזורים שבהם ההשכרות במחירים נמוכים יותר, מהבחינה הזו זה הרבה יותר בטוח למשקיעים. אם יש בניין עם דירות ריקות אנחנו ממלאים אותן במהירות כי יש לנו את המענה הזה", אומר רן.

"אנחנו עובדים כצוות, נותנים מענה למשקיעים ישראלים שיכולים לבוא ולקנות בניינים באזור. קודם כל אנחנו מעניקים ייעוץ ומעריכים את שווי וכדאיות העסקה. לפעמים, אנחנו נכנסים כסוכנים מייצגים בעסקה קיימת", הוא מסכם.

רן בידרמן. צילום: באדיבות המצולם

רן בידרמן. צילום: באדיבות המצולם

רן בידרמן
מעבר לאתר
לעמוד הפייסבוק
לפרופיל הלינקדאין

כתובת המייל [email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר