רון סגל
רון סגל

חיזוק מפתיע: רון סגל יעמוד בראש המטה של יקי ודמני

ראש הנהגת ההורים ברעננה הכריז כי בכוונתו לפרוש מתפקידו ולהצטרף לסיעת רעננה מכל הלב בראשותו של יקי ודמני

פורסם בתאריך: 3.5.18 08:29

במשך תקופה ארוכה היו שמועות כי יו"ר הנהגת ההורים, רון סגל, מתכוון לרוץ לראשות העיר בבחירות הקרובות. היום סגל הודיע כי הוא חובר למועמד לראשות העיר, יקי ודמני, וישמש כמנהל המטה שלו. סגל עדכן את הנהגות ההורים בעיר לגבי תוכניותיו והודיע כי יסיים את תפקידו בסוף שנת הלימודים הקרובה.

סגל מספר כי הסיבה שבגללה בחר להצטרף דווקא למטה הבחירות של ודמני, היא שלאחר שקיבל הצעות ממספר מועמדים, פגש בוודמני והבין כי הוא "אדם המגיע עם קבלות של עשייה מוכחת בניהול בחברות גדולות, בעל עבר בטחוני ושאינו חלק מהקלחת הפוליטית בעיר".

בשלב זה טרם החליט סגל איזה תפקיד ירצה למלא לאחר הבחירות אך צפוי להשתלב בתפקיד ביצועי משמעותי.

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

סגל: "הכי חשוב עבורי זה שתהיה לי האפשרות להמשיך את העשייה שלי במגוון התחומים בהם פעלתי ועסקתי. בתפקידי כראש הנהגת ההורים יצרנו מודל של שיתוף פעולה הדוק בין ההורים לבין בעלי התפקידים הבכירים בעיר בכל רמות העשייה העירונית ולא רק מתחום החינוך. המודל תרם ליצירת דפוסי עבודה יעילים המערבים יחד את כל הגורמים הנחוצים למען השגת המטרות לטובת הציבור כולו. ברצוני להמשיך בפיתוח שיתופי פעולה אלו ולהרחיבם לכלל התחומים העירוניים. כפי שכל הורה וכל ילד היו משימתנו עד עתה, כך אני מקווה שכל אזרח בעיר, קולו ישמע ואנחנו נוכל לעשות בעבורו ובעבור העיר כולו".

יקי ודמני: "רון הוא כוח משמעותי בעיר שמייצג עשייה, חיבור לחינוך וחיבור לתושב. ביחד עמו בתפקיד בכיר בעירייה, התושבים ידעו שקולם ישמע כל העת והם יהיו שותפים בכל מהלך. אני גאה על החיבור ומודה לרון על כי משלל האפשרויות שעמדו בפניו, בחר לחבור לקבוצה שלנו".

 

 

יקי ודמני צילום עזרא לוי

יקי ודמני צילום עזרא לוי

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר