רחלי בן ארי סקעת. צילום פרטי
רחלי בן ארי סקעת. צילום פרטי

האישה השלישית במירוץ: רחלי בן ארי סקעת תתמודד לראשות העיר

בן ארי סקעת תרוץ לראשות בתמיכת סיעת הליכוד, זאת למרות שהבחירות ליו"ר הסיעה טרם התקיימו. על התמודדה היא צפויה להכריז בכנס תומכים שיתקיים ביום ראשון הקרוב

פורסם בתאריך: 29.5.18 20:08

חברת המועצה, רחלי בן ארי סקעת, צפויה להכריז על מועמדותה לראשות העיר בכנס שיתקיים ביום ראשון הקרוב ולדבריה, במהלך החודש הקרוב היא תערוך מפגשי שיח וקהילה בה תציג את תוכנית העבודה שלה.

"תושבי רעננה מכירים אותי לא מהיום ויודעים מהי מידת הרצינות והמסירות שבה אני מתייחסת לתפקידיי ולשליחותי הציבורית", אומרת בן ארי סקעת, "התוכנית הסדורה שלי תוצג בחודש הקרוב ותביא לידי ביטוי את מגוון האוכלוסיות בעיר ותוכיח שבאמצעות מנהיגות אכפתית, שיתופית, ובשקיפות מלאה ניתן להצעיד את רעננה קדימה. הוכחתי התעמקות מקצועיות ויסודיות לאורך כל תפקידיי הציבוריים ופחות התמקצעתי בזריקת סיסמאות לאוויר ובמרדף אחר כותרות. התושב ימצא אצלי דלת פתוחה ורעננה תוביל בכל המובנים".

לפי דברי בן ארי סקעת היא תרוץ לראשות העיר תחת רשימת הליכוד זאת למרות שהבחירות ליו"ר סיעת הליכוד ברעננה טרם התקיימו. "הבחירות לראשות סניף הליכוד הן לא לראשות העיר", אומרת בן ארי סקעת, "אני מאמינה שאני אנצח אבל בכל מקרה ארוץ לראשות העיר בתמיכת הליכוד ולא רק בתמיכת מפלגה זו אלא בתמיכת עוד מפלגות שיצטרפו אליי ואקים רשימה על מפלגתית מפתיעה".

רחלי בן ארי סקעת , נשואה ואם לשלושה ילדים, בעלת תואר במשפטים, סגנית נשיא לשכת יועצי המס בישראל, יו"ר סניף הליכוד ברעננה ומייסדת פורום נשות עסקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ברק יצחק

    מעניין כולם ברעננה רוצים את משפחת כהן תמיד . מתגעגעים לעוזי ולכן לא יצביעו לה לדעתי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר