ארז ברט, יקי ודמני. צילום עזרא לוי
ארז ברט, יקי ודמני. צילום עזרא לוי

ארז ברט מצטרף לרשימתו של יקי ודמני

ודמני הכריז הערב (א') על הצטרפותו של ברט לרשימתו. ברט שהתמודד לראשות העיר באופן עצמאי הודיע על פרישתו מהמירוץ

פורסם בתאריך: 19.8.18 18:14

במסיבת עיתונאים שקיים הערב (א') יקי ודמני הערב, הוא הכריז על הצטרפותו של ארז ברט לרשימתו. ברט, שרץ עד כה לראשות העיר באופן עצמאי, פרש מהמירוץ כדי להצטרף לודמני.

ברט אמר במסיבת העיתונאים: "לפני מספר חודשים התחלתי במירוץ שתפקידו היה להביא לרעננה מנהיגות חדשנית. בסופו של דבר הגעתי להחלטה ללכת ביחד. כשהולכים לבד הולכים לאט, כשהולכים יחד הולכים מהר ורחוק. אנחנו משוכנעים שהאנשים שנמצאים כאן ברשימה יצליחו להגיע רחוק ולהשיג המון יחד. אנחנו מחויבים למערכת חינוך מצוינת, מחויבים לבנייה לצעירים ולהשאיר את המשפחות הצעירות ברעננה, מחויבים לפתרונות בתחבורה, לשמור על המרקם הבין דתי הכל כך מיוחד של רעננה, היינו דגל ואנחנו צריכים לעבוד על לשמור אותו דגל. זאת עבודה שמוטלת עלינו וזאת משימת חיינו. לדאוג לתרבות, פנאי, ספורט בעיר לגיל השלישי. להביא את כל פעילויות הספורט. להמשיך בתנופת קליטת העלייה. אלו הן המשימות שלנו, אנחנו יודעים שמחכה לנו עבודה קשה, אך אנחנו מפשילים שרוולים ומוכנים ללכת הלאה. אנחנו פה כדי לעמוד פה במשימה הזאת. כל הרעננים מחכים לבשורה של רעננות וזוהי הבשורה, כאן בשולחן".

מסיבת העיתונאים. צילום: דניאל סלגניק

ודמני הוסיף: "במירוץ לראשות העיר פגשתי אלפי אנשים. אלה תושבים שאוהבים את העיר אבל רוצים דברים אחרים. נמאס להם מהניהול של פעם והם רוצים ניהול של טעם. הם רוצים אנשים חדשים שיובילו את העיר. אנשים רוצים איחוד וקירוב לבבות, שבט אחים גם יחד. כאשר שמעתי את הדברים האלה לאורך שלושה חודשים, אני שמח להציג את ארז ברט. ארז מייצג את הציבור הדתי הצעיר. אנחנו ביחד בינינו גידלנו ברעננה תשעה ילדים ועשרה נכדים, ובעיניי הוא דמות מדהימה של צעיר שבא לעשות, לתרום, לתת והחיבור בינינו הוא חיבור מתבקש שלמעשה עונה על דרישות תושבי רעננה – רשימה מגוונת, שלה מטרה אחת – לעשות טוב לעיר. זאת הזדמנות להציג את מיכל ברם שתכהן במקום השלישי ברשימתי כאשר ברט במקום השני".

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    2 שמות שלפני הבחירות מי שמע עליהם בכלל? איפה הייתם עד היום?? מה עשיתם עד היום בשבילי ובשביל תושבי רעננה? למה שאני אתן להם את הקול שלי? רק בגלל שהם חדשים!?

  2. אילנה

    נראה היה שאחרי עידן ביילסקי נוצר וואקום מנהיגותי ופוליטיקאים שפשוט היו שם החליטו להתמודד לראשות העיר. שמחה לגלות שיש איחוד כוחות של אנשים רציניים ובאמת אכפתיים עם רצון ויכולות להוביל את רעננה למצוינות בכל התחומים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר