צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

טיולי אופניים ומופעים מוזיקליים בסוכה – אירועי חוה"מ סוכות

סיפורי הילדות האהובים, פעילויות ספורט מגבשות וסוכה קהילתית אחת - כל הפעילויות שיעניינו אתכם ואת ילדיכם בחוה"מ סוכות

פורסם בתאריך: 23.9.18 00:19

אחד החששות הגדולים ביותר של הורים בחול המועד סוכות הוא תעסוקה לילדים, ואכן חג הסוכות הוא אחד מהחגים המתוירים ביותר בארץ – משפחות בהמונותיהן לוקחים את הרכב ונוסעים לפסטיבל כזה או אחר בדרום, או לטיול בשלל נחלי הצפון. אבל לא כל ההורים רוצים לקחת אוהל ופק"ל קפה ולעמוד שלוש וחצי שעות בפקקים בדרך לגליל, אלא חלקם מחפשים משהו הרבה יותר מקומי. אז החדשות הטובות הן – גם השנה עיריית רעננה וקניון רננים מציעים פעילויות שונות ברחבי העיר, שיהפכו את החופש לתושבי רעננה שבוחרים לבלות קרוב לבית למהנה במיוחד:

משפחה על גלגלים
ביום שלישי (25.9), בשעה 8:30, ייצא לדרך אירוע הרכיבה למשפחות הגדול של רעננה. באירוע תוכלו לבחור באחד משלושה מסלולי רכיבה: 4.3 ק”מ, 7.5 ק”מ ו11.5 ק”מ, הכול תלוי ברמת הכושר שלכם. ההתכנסות בחניון מגרשי הכדורגל בשכונת לב הפארק, ולפני היציאה לדרך יתקיימו מופע להטוטנות ואטרקציות שונות למשפחה ולילדים. ניתן לשכור אופניים במקום, אסורה ההשתתפות עם אופניים חשמליים, ולא ניתן להשתתף באירוע ללא קסדה.

ספרים ילדים, ספרים
במהלך חול המועד יתקיים בקניון רננים ברעננה פסטיבל “כותרים” בנושא ספרי ילדים. בפסטיבל יככבו ספרי הילדים האהובים בשעות הסיפור (‘תירס חם’, ‘מעשה בחמישה בלונים’, ‘האריה שאהב תות’, ‘דירה להשכיר’ ו’הבית של יעל’). בנוסף, מחכות לכם בפסטיבל הפעלת בלונים מדליקה, סדנאות מגוונות ועמדות צילום מרהיבות. הפעילות בחינם, ותתקיים ברחבת השופרסל. בימי הפסטיבל צומת ספרים ימכרו מגוון ספרי ילדים ב-29 שקלים. הפסטיבל בין התאריכים 25-27.9, ימים שני-רביעי, בשעות: 11:00-14:00, 16:00-19:00.

סוכת הפעילויות
עיריית רעננה מקימה ברחבת יד לבנים סוכה עירונית, שתעמוד בחול המועד, החל מיום שני (24.9) ועד מוצאי שבת (29.9). בסוכה יתקיימו במהלך חול המועד הרצאות, פעילויות לילדים, מופעים מוזיקליים ומעגל מתופפים, והכל ללא תשלום. “סוכת העיר נועדה לתת לציבור אפשרות לאכול בסוכה”, אומרת ציפי הוז, מנהלת מחלקת השכלת מבוגרים בעירייה ואחראית הפרויקט, “ליטול לולב בסוכה או בכלל לשבת ולהרגיש איך זה להיות בסוכה. מעבר לזה אנחנו מקיימים פעילויות לילדים לאורך כל חול המועד – הצגות כמו ‘סבא רחצה וארץ הנקודות הטובות’, מופעי מוזיקה כמו של מתי שריקי ועוד הרבה פעילויות לאורך חול המועד”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר