אמנון נגר קרדיט עמית נגר. יקי ודמני קרדיט: עזרא לוי חיים גולמן אריה פרידמן
אמנון נגר קרדיט עמית נגר. יקי ודמני קרדיט: עזרא לוי חיים גולמן אריה פרידמן

בגלל הגיל, בגלל הכתובת: נפסלו מספר מועמדים ברשימות למועצת העיר

שלושה מועמדים ברשימות 'באמונה', 'הרשימה הדתית המאוחדת' ורעננה מכל הלב', נפסלו על ידי מנהל הבחירות. בנוסף, רשימה חדשה בראשותו של אמנון נגר אושרה סופית, והיא ה-13 במספר שתתמודד בבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 10.10.18 14:30

וועדת הבחירות ומשרד הפנים פסלו שלושה מועמדים מרשימות שונות המתמודדות בבחירות למועצת העיר רעננה.

ברשימת 'באמונה' נפסלה המועמדת חן גלעד, מכיוון שאינה רשומה בפנקס הבוחרים ברעננה.

ב'רשימה הדתית המאוחדת' נפסל המועמד אברהם זריהאן מכיוון שהעביר כתובתו באיחור.

ברשימתו של יקי ודמני, 'רעננה מכל הלב', נפסלה המועמדת גל סאס, מכיוון שגילה הוא מתחת ל-21.

בנוסף למועמדים שנפסלו ברשימות השונות, אושרה סופית רשימת 'רענני' בראשותו של אמנון נגר. העיכוב באישור הרשימה היה מכיוון שבכדי שרשימה תרוץ לבחירות המועצה דרושות לה כ-200 חתימות של תושבי העיר. מכיוון שחלק מהחתימות שהגיש נגר בעבר היו של תומכים שאינם תושבי העיר, הוגשו מספר חתימות מחדש וכך אושרה הרשימה. בכך מצטרפת רשימת 'רענני' למרוץ למועצה והופכת לרשימה ה-13 במספר.

מטעם אמנון נגר נמסר: "הרשימה אושרה סופית לאחר בעיות בירוקרטיות שהיו. הגשתי את החתימות מחדש שקיבלו אישור של ועדת הבחירות ומשרד הפנים. אנחנו מצפים להגיע בבחירות הקרובות ולשנות את פני העיר, לדאוג לזוגות צעירים, אנשים קשיי יום וכל אוכלוסיות העיר. אין לנו רעננה אחרת, מגיע לנו יותר".

מטעם 'הרשימה הדתית המאוחדת' נמסר: "המועמד ברשימתנו הביא את הכתובת ממש לאחרונה, והוציאו אותו מהרשימה. איחור בהבאת הכתובת גרם להוצאתו".

מטעם רשימת 'באמונה' נמסר: "לצערנו גילינו אתמול שמועמדתה של חן גלעד לא אפשרית מכיוון שהיא רשומה בספר הבוחרים של ירושלים מאז היותה סטודנטית באוניברסיטה העברית. יחד עם זאת, חן ממשיכה להיות פעילה להצלחת הקמפיין של סיעת באמונה, הרשימה הדתית היחידה שמשלבת שלוש נשים בשישייה הראשונה".

מטעם המועמד יקי ודמני נמסר: "המועמדת גל סאס, יו״ר מטה הצעירים של הרשימה, תהיה בת 21 כחודשיים לאחר הבחירות. פנינו לועדת הבחירות על מנת לאפשר את התמדדותה של גל, שהינה מדריכת שריון מצטיינת בעברה, פעילה חברתית וצעירה רעננית עם רצון לשינוי. אנו ממתינים לתשובת הוועדה. בכל מקרה תמשיך גל לשמש כיו״ר מטה הצעירים של הרשימה ותהווה כתובת לצעירים ברחבי העיר לפני ואחרי הבחירות. גם עומר אדם נפסל בגלל גילו (לכוכב נולד, ד"ס) ותראו איפה הוא היום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניב תושב רעננה

    יש לפסול מועמדים מבוגרים גם לראשות העיר
    העולם שייך לצעירים בעלי נסיון בניהול העיר
    ולא לעסקנים המחפשים סידור עבודה לפנסיה
    איתן גינזבורג המועמד המתאים ביותר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר