ערן לוי. צילום: אפרת קופר
ערן לוי. צילום: אפרת קופר

ערן לוי ורשימת חלק פרשו מהמירוץ למועצת העיר, הודיעו על תמיכה בחיים ברוידא

"הגענו להחלטה מושכלת ואחראית" אומר לוי, עו"ד, בעל משרד חקירות ותושב שכונת נווה זמר. עתה נותרו במירוץ למועצת העיר רעננה 12 רשימות

פורסם בתאריך: 14.10.18 14:33

ערן לוי, אשר עומד בראשות הרשימה "חלק – חברה למען קהילה", הכריז הבוקר, יום ראשון, על פרישת רשימתו מהמירוץ לבחירות הקרובות למועצת העיר. לוי, עו"ד, בעל משרד חקירות ותושב שכונת נווה זמר ברעננה, הכריז על כניסת הרשימה למירוץ בחודש פברואר. בפרישתה, משאירה רשימת 'חלק' 12 רשימות סופיות שיתמודדו בבחירות למועצת העיר ב-30 לאוקטובר. לוי הודיע כי הוא תומך במועמדותו של חיים ברוידא לראשות העירייה.

חיים ברוידא

חיים ברוידא

"הרשימה הוקמה על ידי לפני כשנה", אומר לוי, "במטרה לפעול למען רווחתם של כלל תושבי רעננה ובדגש מיוחד על נושא הרווחה ונושאים נוספים בהם מצאנו כשלים בהתנהלות העירייה. כידוע, הרשימה אינה ממומנת על ידי אף מפלגה או גורם זר בעלי אינטרסים זרים וכל חבריה הינם פעילים חברתיים ברעננה בתחומים שונים. תוך כדי פעילות חברתית וניהול מאבקים חשובים ברעננה, ניהלנו מערכת בחירות מאתגרת ומכבדת שהביאה לתמיכה רחבה של חברים נוספים שבחרו להצטרף ולתמוך ב"חלק" ובעשייתה. במהלך עשרת החודשים האחרונים, למדנו להכיר את המתמודדים לראשות העיר ומצאנו כי חיים ברוידא הוא המתאים והראוי ביותר מבין כל המועמדים להנהיג ולהוביל את רעננה למקום טוב יותר והאג'נדה שלו בנושאים החשובים, תואמת את האג'נדה שלנו עבורכם תושבי רעננה. הבנו כי קיימת מבחינתנו, כמשרתי הציבור, חובה מוסרית וערכית להביא דעה זו לחברינו התומכים והבענו באופן פומבי תמיכה מלאה בחיים ברוידא לראשות העיר. במצב דברים זה, וכשטובת תושבי רעננה מונחת לנגד עינינו, הגענו להחלטה מושכלת ואחראית להסיר את מועמדותה של חֵלֶק – חברה למען קהילה בראשותי מההתמודדות למועצת העיר ולתמוך באופן מלא בחיים ברוידא לראשות העיר וברשימתו חנ למועצת העיר. אדגיש כי חֵלֶק – חברה למען קהילה תמשיך את פעילותה החברתית למען כל תושבי רעננה ותמשיך לסייע בשמירה על זכויותיכם כתושבים בכל האמצעיים העומדים לרשותנו ובמלוא הכוח גם מחוץ למועצה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר