מימין: ח"כ עופר שלח, ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, פרופ' עמירם כ"ץ, פרופ' דודסון. צילום: דוברות לוינשטיין
מימין: ח"כ עופר שלח, ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, פרופ' עמירם כ"ץ, פרופ' דודסון. צילום: דוברות לוינשטיין

500 איש הצדיעו לפצועי צה"ל שהשתקמו בבית לוינשטיין

האירוע המיוחד מתקיים זו השנה ה-37. גם חברי הכנסת אורלי לוי אבוקסיס ועופר שלח השתתפו באירוע

פורסם בתאריך: 12.12.18 19:12

כ-500 איש הגיעו ביום ראשון השבוע לחוות רונית כדי לקחת חלק באירוע הצדעה והוקרה מסורתי לפצועי צה"ל וכוחות הביטחון ששוקמו בבית החולים לוינשטיין. את האירוע, המתקיים זו השנה ה-37, ארגנו בני הזוג אורה ויאיר שני בשיתוף עם ארגון נכי צה"ל ועמותת ידידי בית החולים לוינשטיין. האירוע התקיים בהשתתפות הנהלת בית החולים, הרופאים והצוותים המטפלים, חברי הנהלת עמותת הידידים וכמובן הפצועים ובני משפחותיהם.

הערב נפתח על ידי מקהלת מרכז שיקום נכי צה"ל יפו, בניצוחו של חיים פנירי. בחלקו השני של הערב התקיימה ארוחת ערב חגיגית בליווי הופעה של הזמר ברי סחרוף והופעות נוספות של שירן הוברמן, מורן מזוז ולהקת הרוק "Los-Cangallos". בין הנוכחים היו ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, ח"כ עופר שלח, מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון, סמנכ"ל כללית מיקי שרף, ומנהל ביה"ח לוינשטיין פרופ' עמירם כ"ץ.

ח"כ אורלי לוי אבוקסיס אמרה באירוע: "אוכלוסיית נכי צה"ל היא אוכלוסייה שצריך להמשיך וללוות. אני מחוייבת לכם, ראו בי חיילת במערכה שלכם. הפעילות של בית החולים לוינשטיין וארגון נכי צה"ל מבורכת".

ח"כ עופר שלח אמר: "תפקיד החברה ברבדים השונים הוא להוכיח לפצוע שהוא לא לבד. זה מתחיל עם המערכת: תהליך השיקום בבית החולים לוינשטיין, תמיכת מערכת הביטחון, ארגון נכי צה"ל. בימים אלה אנו נמצאים בעיצוב של חוק הנכים ויש חובה שלנו לעשות הכל כדי שיושוו זכויות, במיוחד לנפגעי חבלה מוחית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר