נווה זמר אחרי אחד הגשמים
נווה זמר אחרי אחד הגשמים

בעקבות המחאה: צוות מיוחד בעירייה יבדוק את הארנונה בנווה זמר

העירייה הודיעה על הקמת הצוות והבטיחה לזרז את הליכי הבנייה לשם גביית היטלי השבחה ופיתוח התשתיות. אחד ממנהיגי המחאה: "העירייה תיבחן במעשים ולא בדיבורים"

פורסם בתאריך: 11.2.19 18:16

בעקבות מחאת תושבי שכונת נווה זמר על גובה הארנונה ועל שיטת החישוב, שמביאה את תושבי השכונה לשלם ארנונה גבוהה יותר משאר תושבי העיר בשל שטחים ציבוריים רבים כמו חניונים תת קרקעיים, הודיעו היום בעירייה על הקמת צוות מקצועי לבחינת הארנונה בנווה זמר. בראש הצוות יעמוד גזבר העירייה יוסי מזרחי, ובצוות יהיו גם היועצת המשפטית דפנה קינן, ראש אגף ההכנסות מאיה עוז, מנהלת מחלקת הארנונה רותי גרונר ונציג מטעם ועד השכונה.

בעירייה מספרים כי ההחלטה להקים את הצוות המיוחד התקבלה לאחר שראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, נפגש בשבוע שעבר עם ועד נווה זמר והבטיח לבדוק לעומק את טענות תושבי השכונה, באשר לחישוב גובה הארנונה ביחס לחלקי העיר האחרים.

כמו כן ביקש ברוידא שהנתונים והמסקנות של הצוות המקצועי יועברו לעיונו ויוצגו גם בפני הנהלת העיר, ורק אז יבחנו ויתקבלו החלטות. בנוסף לכך, בעירייה מספרים כי הועברה הנחייה לאגף ההנדסה לפנות ישירות לכל היזמים ובעלי השטחים בשכונת נווה זמר, שחלקם כבר מצויים בהליכי הוצאת היתרים, כדי לפעול לאלתר לסיים את ההליכים ולצאת לבנייה בעיקר בחלקים שטרם אוכלסו כדי למקסם את גביית היטלי ההשבחה, ובד בבד לפעול לסיום עבודות התשתית המחויבות בשכונה.

"לפני שנתיים וחצי הבטיחו לנו צוות מיוחד שכזה, וזה לא קרה", אמר בתגובה לצעד אחד ממנהיגי המחאה בשכונה, "המחאה תוחרף עד השגת היעדים. העירייה תיבחן במעשים ולא בדיבורים".

נזכיר כי מחאת תושבי נווה זמר החריפה בימים האחרונים, וחלק מהתושבים אף ביטל הוראות קבע לתשלום הארנונה כחלק מהמחאה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר