השקה קולנוע לב. צילום: מירב זיגלמן/
השקה קולנוע לב. צילום: מירב זיגלמן/

צפו: אירוע הפתיחה הרשמי של קולנוע לב

לאירוע החגיגי הגיע ראש העירייה, זאב בילסקי, וחברי מועצה, ביניהם, איתן גינזבורג, חיים ברוידא ורונית וינטראוב

פורסם בתאריך: 25.6.17 21:01

לאחר שיפוץ שערך כחצי שנה, הערב מתקיימת הפתיחה החגיגית של סניף הקולנוע "לב רעננה" שהוא למעשה הקולנוע היחידי הפעיל בעיר ונמצא במרכז המסחרי "עזריאלי רעננה". האירוע כולל הקרנה חגיגית של הסרט "חיבור פשוט" בכיכובו של כריס אוונס ובין כ-150 הנוכחים אפשר למצוא חברי המועצה, ביניהם, איתן גינזברג, חיים ברוידא, רונית וינטראוב וכמובן ראש העירייה, זאב בילסקי, שנואם בטקס החגיגי.

במהלך החודש האחרון החל לפעול בית הקולנוע השייך לרשת בתי קולנוע "לב" המכיל חמישה  אולמות כאשר באולם גדול יהיו 200 מקומות ובאולם קטן 60 מקומות. "לב רעננה" הוא כיום בית הקולנוע היחיד בעיר, והוא מצטרף לרשימה של בתי קולנוע רבים של הרשת שפועלת כבר כשלושים שנה. "לב" היא החברה המובילה ונושאת הדגל של הקולנוע המאגד בתוכו לא רק קולנוע הוליוודי אלא גם קולנוע עולמי עם סרטים מאירופה, אסיה ושאר העולם. בית הקולנוע מופעל בשותפות של רשת בתי קולנוע "לב" וחברת יונייטד קינג.

דנה עזריאליף תושבת העיר והבעלים של קבוצת עזרילאי נואמת. צילום: מירב זיגלמן

דנה עזריאלי תושבת העיר והבעלים של קבוצת עזריאלי נואמת. צילום: מירב זיגלמן

גיא שני, מנכ"ל בתי קולנוע לב אמר: "אם נדמה לעיתים כי בשנים האחרונות, בתי הקולנוע נדדו מחוץ למרכזי הערים לטובת המגה-פלקסים הענקיים מחוץ לגבולות העיר, אנו שמנו לעצמנו כמטרה לפעול דווקא במגמה הפוכה המשמרת את החוויה הקהילתית והאינטימית של בתי קולנוע "קרובים לבית". בתי קולנוע אינטימיים, המשדרים נוחות, שניתן להגיע אליהם הן בשמלות ערב והן בנעלי בית".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר