צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

רוצים להופיע מול אלפים ביום העצמאות?

זמרים בתחילת הדרך? אגף התרבות והפנאי בעיריית רעננה מזמין אתכם לשלוח ביצוע מצולם שלכם בעברית ואולי תזכו להופיע על הבמה המרכזית ביום העצמאות הקרוב

פורסם בתאריך: 8.3.19 11:36

רוצים להופיע מול קהל של אלפים בחגיגות ערב יום העצמאות הקרובות? בזכות יוזמה חדשה של אגף התרבות והפנאי בעיריית רעננה, זה אפשרי לגמרי. האגף יצא לאחרונה בקול קורא לכשרונות מקומיים מרעננה, ומציע שיבוץ לאמנים צעירים על הבמה המרכזית בפארק רעננה.

"כמו בתחומים נוספים בתרבות כמו בקונצרט רעננה בו התושבים בוחרים את השירים, גם באירועי יום העצמאות החלטנו לשתף את התושבים", אומר סגן ראש העיר איתן גינזבורג, שעומד בראש היוזמה במסגרת תפקידו כראש אגף תרבות ופנאי, "זוהי חלק מתפיסת העולם של הנגשת התרבות לציבור הרענני ולחזק את החיבור בין התרבות בעיר לבין התושבים. השנה נאפשר לזמרים וזמרות מקומיים מרעננה בתחילת דרכם, להופיע על הבמה המרכזית ביום העצמאות עם מספר שירים, וכך לקבל חשיפה מול אלפי אנשים. בתהליך קראנו לאמנים לשלוח ביצועים בעברית לשירים ישראלים. צוות מקצועי מאגף התרבות יבחן את כל מי שיגיש מועמדות, ויבחר מתוכם את אלה שיופיעו השנה ביום העצמאות. אנחנו מקווים לפתוח מסורת שבה אירועי יום העצמאות לא יהיו רק על טהרת אמנים ברמה הלאומית, אלא גם יהוו הזדמנות לאמנים ויוצרים במישור המקומי מרעננה"

איתן גינזבורג בוידאו מפלגת "חוסן לישראל". צילום עופר חג'יובo

"זוהי חלק מתפיסת העולם של הנגשת התרבות לציבור". איתן גינזבורג. צילום עופר חג'יובo

אמנים שירצו להגיש מועמדות יכולים לעשות זאת עד ה-12 במרץ, בלינק הבא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר