דיירי פאלאס רעננה קולעים חלות, תלמידי "פעמונים" מחלקים שי לתושבים. קרדיט: פאלאס רעננה, פרטי
דיירי פאלאס רעננה קולעים חלות, תלמידי "פעמונים" מחלקים שי לתושבים. קרדיט: פאלאס רעננה, פרטי

חלוקת שי ברחובות העיר ואפיית קפקייקס: רבים מתושבי רעננה ציינו את יום המעשים הטובים

התלמידים שהשכימו קום כדי להעניק לעובדי הניקיון ארוחת בוקר, עובדי העירייה שקישטו את קירות "יד שרה" והאזרחים הותיקים שקלעו חלות לדיירי ההוסטל. תושבי רעננה בכל הגילאים ציינו את היום ברוח הנתינה

פורסם בתאריך: 2.4.19 17:52

היום (02/04) ציינו ברחבי העולם את יום המעשים טובים, שמתמקד בעשייה חברתית ונתינה. רוח ההתנדבות לא פסחה מעל העיר רעננה, שרבים מתושביה התמקדו בעשייה למען האחר:

בבית הספר פעמונים, ביוזמתם המשותפת של הנהגת ההורים והמנהלת ניצה חן, יצאו תלמידים לשישה מוקדים שונים ברחבי רעננה וחילקו לעוברים ושבים שי, עם מילה טובה וחיוך.

תלמידי בית הספר "פעמונים" בפעילות ליום המעשים הטובים. קרדיט: פרטי

תלמידי בית הספר "פעמונים" בפעילות ליום המעשים הטובים. קרדיט: פרטי

בבית הספר ברטוב קיימו מספר פעילויות לציון היום המיוחד. תלמידי כיתות ב' ו-ג' הגיעו לגני הילדים הנמצאים מסביב לבית הספר, וקיימו פעילות משותפת עם ילדי הגנים. בנוסף, החלו תלמידי בית הספר בפרויקט מיוחד לציון היום, "תעביר את זה הלאה", בו כל תלמיד שעושים מעשה טוב מקבלים צמיד מיוחד, ובכל פעם שתלמיד רואה תלמיד אחר עושה מעשה טוב הוא מדווח עליו וגורם לו לקבל צמיד. המטרה היא העלאת המודעות למעשים טובים והפצתם בקרב תלמידי בית הספר. בנוסף, ביום שישי הקרוב יוזמנו כל מתנדבי בית הספר לטקס מיוחד שיכלול ארוחת בוקר בחדר המורים. לכל אחד מהם יוענקו שי ותעודת הוקרה.

תלמידי ברטוב עם צמידי "תעביר את זה הלאה"

בבית הספר מגד יום המעשים הטובים התמקד באדם ובסביבה. כבר בשעה 06:30, פתחו תלמידי כיתה ה' באירוע שהפך למסורת שנתית – ארוחת בוקר מפנקת לעובדי הניקיון, וקישוט ציוד הניקיון של העובדים בשלטי הערכה. "אירוע זה תורם לילדים לא פחות מאשר לעובדים", אמר דרור כהן, יו"ר ועד הורי בית הספר מגד. בהמשך היום יצאו תלמידי כיתות ד' ו-ה' לנחל אלכסנדר, שם עסקו בטיפוח הסביבה על ידי ניקוי, תליית שלטים והכנת מיצג פרחים מחומרים ממוחזרים, זאת במסגרת יום המעשים הטובים אך גם במסגרת יום הניקיון הבינלאומי, שחלים באותו היום.

תלמידי בית הספר מגד ביום המעשים הטובים. קרדיט: פרטי

תלמידי בית הספר מגד ביום המעשים הטובים. קרדיט: פרטי

בבית הספר שקד המשיכו גם השנה במסורת של ציון יום המעשים הטובים. תלמידי כיתות א' יצאו לחלק כדורי שוקולד ברחבי שכונת לב הפארק, תלמידי כיתות ג' קיימו מפגשים מרגשים עם אזרחים ותיקים מחוץ לבית הספר במטרה לשמח אותם ותלמידי הכיתות הגבוהות פצחו בניקיון כל שטחי בית הספר. בנוסף, הכינו תלמידי בית הספר שלט ענק המברך את עובדי המנהלה, אבות הבית, עובדי הניקיון ומתנדבי מעברי החצייה אותו תלו על גדר בית הספר.

השלט שתלו תלמידי בית הספר שקד. קרדיט: פרטי

השלט שתלו תלמידי בית הספר שקד. קרדיט: פרטי

בבית הספר ביל"ו קיימו התלמידים ניקיונות ברחבי הקמפוס, ובית הספר הציב קופסאות איסוף תרומות במסגרת "קמחא דפסחא". בנוסף, בית הספר החל ביוזמת איסוף פרטים יד שנייה מהתלמידים, תמורתם יקבלו התלמידים פתקים שישמשו כ"כסף", בו יוכלו להשתמש בשוק שיתקיים בבית הספר בעוד מספר ימים.

קופסאות ה"קמחא דפסחא" שהוצבו בבית הספר ביל"ו. קרדיט: בית הספר ביל"ו

ולא רק בבתי הספר ציינו את רוח הנתינה. גם האזרחים הותיקים בעיר, דיירי פאלאס רעננה, קיימו הפנינג מיוחד, במסגרתו אפו קאפקייקס, קלעו והכינו חלות ויצרו ברכות ענק. את כל מעשה ידיהם העניקו דיירי פאלאס למספר גופים, ביניהם ההוסטלים בית אלה ובית קידר.

דיירי פאלאס רעננה. קרדיט: פאלאס רעננה

רוח ההתנדבות לא פסחה גם מעל עובדי עיריית רעננה. עשרות מהם הגיעו ל"יד שרה" ברעננה, כדי לעזור בפינוי פסולת, למיין ציוד רפואי ולקשט את קירות המקום.

עובדי העירייה ביום המעשים הטובים

עובדי העירייה ביום המעשים הטובים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר