שניר שוקר. צילום: עזרא לוי

שוקר: "אין מקום לשגיאות, נכוון לפלייאוף העליון"

הפועל רעננה פתחה את האימונים והקפטן מסמן מטרות: "מה שתראו מרעננה זה מה שראיתם בשנים האחרונות, קבוצה מחוייבת, לוחמת ולא מתבטלת מול שום קבוצה"

פורסם בתאריך: 30.6.17 10:00

הפועל רעננה פתחה אתמול (רביעי) את אימוניה לקראת העונה הבאה. מי שנשאר לעונה נוספת הוא הקשר שניר שוקר, שנשמע מוכן לעונה הבאה. "השתנו אצלנו הרבה דברים בקיץ", הודה.

"הביאו צוות אימון חדש, הרבה שחקנים עזבו, שחקנים חדשים הגיעו ואנחנו נצטרך שבוע-שבועיים כדי להכיר ולהתחבר אחד לשני", הוסיף. "מה שתראו מרעננה זה מה שראיתם בשנים האחרונות, קבוצה מחוייבת, לוחמת ולא מתבטלת מול שום קבוצה".

על השאיפות לעונה הקרובה אמר הקשר: "אחרי העונה שהגענו בה לפלייאוף העליון, קיבלנו תיאבון ורצינו כמטרה שוב להגיע לשם ולהתקדם. לא הלך לנו כל כך טוב ובסופו של דבר המטרה העיקרית הייתה להישאר בליגה. העונה אני מאמין שנרצה לכוון שוב לפלייאוף העליון וזו המטרה שלנו. בכל אופן, גם אם שוב לא נגיע לפלייאוף העליון זה לא יהווה כישלון".

לגבי השאלה האם הקבוצה התחזקה לעומת העונה שעברה אמר הקפטן: "אני לא כל כך מכיר את הזרים שהגיעו אבל אני סומך על ההנהלה והצוות המקצועי שהביאו ויביאו את השחקנים הנכונים. אחרי העונה שעברה, שעשינו בה קצת טעויות בבחירת הזרים, אין לנו מקום לשגיאות ויש עוד זמן להתחזק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר