חברי הקבוצה
חברי הקבוצה

המאבק נגד הנת"צ נמשך: השבוע נשלחו מכתבים לזאב בילסקי וסימה פרי

ראשי המאבק נגד תוכנית הנת"צ שלחו השבוע מכתבים לראש העירייה, זאב בילסקי וסגניתו, סימה פרי בבקשה לחשוף את פרטי התוכנית

פורסם בתאריך: 20.7.17 17:40

עמר אבניאלי וליאורה כהן, העומדים בראש מאבק התושבים נגד תוכנית הנת"צ (נתיב תחבורה ציבורי) והמקימים של קבוצת הפייסבוק "אחוזה זו רעננה", שלחו השבוע מכתבים  לראש העירייה, זאב בילסקי, ולסגניתו, סימה פרי. במכתבים בקשו אבניאלי וכהן שהעירייה תתן הסברים לתהליכים שנעשו לפני קבלת ההחלטה לביצוע פרויקט הנת"צ.

כהן ששלחה מכתב לסימה פרי ביקשה להבין ממנה את היקף התוכנית ואת פרטיה ואבניאלי, ששלח את המכתב לבילסקי ביקש ממנו לקבל תשובות על מספר שאלות שנוגעות לפרויקט על מנת להרגיע את פעילי המאבק. במכתב כתב אבניאלי: "אני פונה אליך היום בפניה אישית  על מנת לקבל ממך (ולא מעוזריך או ממלאי מקומך) תשובות ישירות וענייניות אשר עשויות להרגיע את הרוחות בעיר ולהפיג את ההתנגדות לנת"צ".

במכתב ביקש אבניאלי לדעת האם נבדקה נחיצותו של הפרויקט. "החלטתי לכתוב לראש העירייה מכתב מאחר ונראה לי שהוא זה שאמור להביא בפני הציבור את המידע הקריטי לגבי עתידה של העיר", אומר אבניאלי, "שתיקתה הרועמת והעיקשת של העירייה בנושא הנת"צ מעידה על הסתרה של פרטים בעייתיים הקשורים בפרויקט ובעתידה של העיר. לדעתי זו חובתו המוסרית של ראש העירייה להביא מידעים כאלה לתושבים ואני, כמייצג של קבוצת תושבים גדולה, חושב שהגיע הזמן שהוא יצא אל הציבור וישמיע את קולו. אני מקווה מאוד שנזכה לתשובה ראויה ועניינית ממנו ולא למענה אוטומטי וחסר תוכן כבפעמים הקודמות. בשלב זה אנו עמלים על הרחבת מודעות הציבור לנושא, מעבר לפורומים ולרשתות החברתיות. אנחנו בודקים כל אפשרות אחרת להתמודד עם חוסר שיתוף הפעולה של העירייה וחוסר האמון הרב שיש כלפיה בנושא. בקרוב נצא שוב לרחובות בפורמט קצת שונה ממה שעשינו בעבר אך טרם סוכמו הפרטים הסופיים על כן עוד לא פרסמנו דבר".

זאב בילסקי צילום דוברות רעננה

זאב בילסקי צילום דוברות רעננה

במכתב ששלחה כהן לפרי נכתב: "אנחנו חברי קבוצת "אחוזה זו רעננה" מנסים לקבל הבהרות על  גודל האסון של פרויקט הנת"צ אותו העירייה מנסה לכפות על תושבי רעננה. יש הרבה מאוד דברים שלא ניתן להבין ואנחנו צריכים שהעירייה תנהג בשקיפות ותענה לנקודות אלו".

כהן מספרת כי החליטה לפנות לפרי מכיוון שעליה לייצג את התושבים. "מתפקידו של כל חברת מועצה להכיר את התוכנית על בוריה", אומרת כהן,  "לכן לא צריכה להיות שום בעיה לסימה פרי לפרסם תגובה למכתב שלי".

סימה פרי. צילום פרטי

סימה פרי. צילום פרטי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר