עו״ד אלמוג חכמון
עו״ד אלמוג חכמון

בקשה לתביעה ייצוגית: העירייה השתמשה במים של תושבים כדי לנקות את הרחוב

עו"ד אלמוג חכמון הגיש היום בקשה לתביעה ייצוגית על סך כשני מיליון שקלים נגד תאגיד המים "מי רעננה"

פורסם בתאריך: 1.8.17 19:12

עו"ד אלמוג חכמון, תושב העיר, הגיש היום (1.8) בקשה לתביעה ייצוגית נגד תאגיד "מי רעננה", על סך כשני מיליון שקלים לבית המשפט המחוזי בלוד באמצעות עו"ד נופר טל. הסיבה לתביעה היא גביית יתר של מים מתושבי העיר, וזאת בשל שימוש של העירייה בברזי כיבוי האש המפוזרים ברחבי העיר.

בתחילת השנה הבחין חכמון כי רכבי ניקוי מטעם עיריית רעננה משתמשים במים על ידי התחברות לברז הכיבוי ברחוב בו הוא גר. חכמון שם לב שכאשר הדבר קורה שעון המים בביתו מראה כאילו מתבצע שימוש במים מתוך ביתו. לאחר שיחה עם חבר הבין חכמון כי הדבר קורה גם במקומות אחרים בעיר ושלפחות במקרה אחד פיצו "מי רעננה" לקוח שפנה אליהם בגין גביית יתר כתוצאה ממקרה דומה. באפריל השנה פנה חכמון יחד עם עו"ד נופר טל לתאגיד "מי רעננה" בבקשה שיחדלו מגביית היתר ויחזירו ללקוחותיה את הסכומים שגבו. בבקשה לתביעה הייצוגית נכתב: "לאחר הפנייה  של חכמון לתאגיד בחודש אפריל האחרון, נקטו "מי רעננה" צעדים המתאימים יותר לארגון פשע מאשר לתאגיד ממשלתי. בין היתר ביום 7.5.17 פרצו גורמים מטעמם לשטחו של התובע, גרמו נזק לשעון המים השייך לתובע ואף ניתקו את המים את המים ללא תיאום עם התובע תוך גרימת סיכון ממשי למשאבות הבריכה בביתו אשר יכלו להישרף". לפי הבקשה לתביעה, יום לאחר המקרה המתואר הגיש חכמון תלונה במשטרה נגד מנכ"ל התאגיד. עוד הודגש בבקשה לתביעה כי: "התאגיד מודע לחיוב הבלתי חוקי מזה חודשים ארוכים ולא עשה דבר על מנת להפסיק או אפילו רק ליידע את לקוחותיה אודותיו".

"מכעיס מאוד שתאגיד "מי רעננה", שחרט לכאורה על דגלו כי הוא אמור לתת שירות לתושבי רעננה לא פועל בשקיפות", אומר חכמון, "כל התביעה הזאת יכלה להימנע במידה והם היו לוקחים אחריות ומעניקים 'אל חוזר' לכל תושבי רעננה ובכך מונעים תשלום מיותר של התושבים עבור חיובים של העירייה".

מתאגיד המים "מי רעננה" נמסר: "טרם קיבלנו את כתב התביעה. לכשיגיע, נגיב בהתאם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר