החצר של גן צ׳לו לפני תוספת ההצללה
החצר של גן צ׳לו לפני תוספת ההצללה

ועד שכונת נווה זמר מכין את גני הילדים לשנה הבאה

הועד נפגש עם נציגי העירייה, שם הוחלט על פתרונות לבעיות הצללה בגני הילדים בשכונה. בנוסף נפגש הועד עם חברת מטרופולין על מנת להוסיף קווי תחבורה בנווה זמר

פורסם בתאריך: 8.8.17 10:18

לקראת שנת הלימודים הקרובה נפגש ועד שכונת נווה זמר עם מנהלת החינוך בעירייה זאת עקבות תלונות רבות על חוסר בהצללה בגני השכונה. בפגישה, הצדדים הגיעו להבנות והובטח כי בחודש הקרוב תוסיף העירייה הצללה בגנים ואף נבחר כבר ספק שיבצע את העבודה. במהלך שנת הלימודים האחרונה התלוננו הורים לילדים הלומדים בגן צ'לו, נבל וכינור בשכונה, כי בגן, שנפתח בתחילת השנה שעברה, ישנם מספר ליקויי ובניהם בעיות של חוסר הצללה. לאחר שועד השכונה הצטרף למאבק ההורים מול העירייה נמצא פתרון לנושא ההצללה, ובנוגע לליקויים שנמצאים בגנים הוועד עובד ביחד עם מנהל חינוך למציאת פתרונות.

"היינו בפגישות עם העירייה לאחר שפנינו אליהם במכתב", אומר ערן לוי דובר ועד השכונה ונציג ועדת חינוך וקהילה, "מה שנסגר בפגישה האחרונה זה הספק שיבצע את נושא ההצללה והובטח לנו שתוך שבועיים כבר תהיה הצללה חדשה. בנוסף אמרו שיבדקו את הנושא של החצר, ועשו מספר תיקונים בגנים. במרכז של חצר הגן יש בולי עץ, שהם משחק ואני אמרתי שהמינימום זה שיבדקו את האופציה לעשות שם רצפה מגומי והובטח לי שהנושא ייבדק. אני הבנתי שהכיוון חיובי. היוזמה הראשונית של פנייה לעירייה הייתה קודם כל של הורי הגן, אנחנו, הוועד, נכנסנו לתמונה כמה שיותר מהר ולמדנו את הנושא והעיקר שאנחנו רואים תוצאות".

 

הועד של השכונה פועל מול עיריית רעננה וחברת מטרופולין גם בנושא הוספת קווי אוטובוס בשכונה שישמשו את התלמידים בשנת הלימודים הבאה. "יש לנו ועדת תשתיות ותחבורה בועד שהיא אמונה על הנושא הזה", אומר לוי, "בחודש האחרון נציגי ועדת תשתיות ותחבורה של ועד השכונה קיימו פגישה בעירייה בשיתוף נציגי חברת מטרופולין בה הוצעו מספר אופציות מסלולים של קווים ומקומות להקמת תחנות אוטובוס, כרגע אנחנו מחכים לתשובה".

 

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר