שמעון אבוחצירה מול קרית שמונה. צילום: הפועל רעננה

הפועל רעננה סיימה ב-0:0 מול קריית שמונה במחזור הפתיחה

הקבוצה של דודו אברהם השיגה נקודה ראשונה העונה, מול האקס חיים סילבס. "היינו טובים במחצית הראשונה ונחלשנו בהמשך, התוצאה משקפת", אמר מאמן רעננה

פורסם בתאריך: 19.8.17 21:28

פתיחה פושרת להפועל רעננה במחזור הראשון של ליגת העל לעונת 2017/18. הקבוצה של דודו אברהם סיימה ב-0:0 מול האקס חיים סילבס ודודו אברהם, לעיניי 600 אוהדים באצטדיון בנתניה. האדומים הציגו משחק נרפה ונראו חסרי יצירתיות. אברהם, לו זה היה משחק ראשון על הקווים בליגת העל, פתח עם מערך של שלושה בלמים.
עוד לפני המשחק קיבלו סילבס ויניב לביא מגן הוקרה מהבעלים של הפועל רעננה אשר אלון והמנכ"ל גיל קופר, כאות תודה על השנים במועדון. "היינו דומיננטיים והיה לנו משחק טוב", נשאר המאמן אופטימי לאחר המשחק. "שיחקנו בקצב גבוה ושלטנו במחצית הראשונה. במחצית השניה נחלשנו ושיחקנו מבולגן. 0:0 זו תוצאה ששיקפה את המשחק הזה".
 המצטיין בשורות רעננה היה הבלם הגינאי מוחמד עלי קמארה, שהפגין משחק שקט ונקי מטעויות וחילק מסירות ארוכות בעיקר לכיוונו של ג'ורדן פושה. עוד לפני המשחק התבשרה רעננה כי איבדה לחודש וחצי הקרובים את המגן השמאלי עמנואל אמבולה, ששבר את עצם הלחי באימון המסכם ביום חמישי.
הרכב רעננה למשחק: אסף צור, ירדן כהן, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, רועי שוקרני (אלי בבייב, 89), בן בנימין, יובל טיטלמן (שניר שוקר, 65), שמעון אבוחצירה (דור חוגי, 82), ג'ורדן פושה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר