צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה. לגן המצולם אין קשר לכתבה אייל טואג

למה העירייה לא חושפת את מתכונת הצהרונים בגני הילדים?

עד לרגע זה לא עדכנה עיריית רעננה את הורי ילדי הגנים על מתכונת הפעלת הצהרונים בשנה הבאה, וההורים ניזונים משמועות לפיהן הם לא יצטרפו לרפורמה של משרד האוצר

פורסם בתאריך: 22.8.17 19:16

 בעוד כשבועיים תיפתח שנת הלימודים ועד היום (22.8) עיריית רעננה לא עדכנה את הורי הילדים הלומדים בגני הילדים כיצד יפעלו הצהרונים בשנה הבאה והאם יצטרפו לרפורמה החדשה של שר האוצר, משה כחלון, שתפעל בצהרוני בתי הספר.

הורים לילדי הגנים מספרים כי הם ניזונים משמועות ולא קיבלו שום עדכון או הודעה רשמית. "אני חושבת ששינויים כאלה צריכים להיות מוכנים מראש", אומרת אמם לילדה שלומדת באחד הגנים בעיר, "יש להם השפעה רבה על ציבור הורים ועל התוכניות שלנו לשנה הבאה. ראש השנה מתקרב ותחילת השנה מתקרבת וצריך כבר להתחיל להתארגן בהתאם. האם החופשות יהיו אותו הדבר? אנחנו לא יודעים".
מה היית מעדיפה, שהצהרונים ישארו במתכונת הנוכחית או שיעברו לפעול על פי רפורמת משרד האוצר?
"אני חושבת שהרפורמה טובה אבל אסור שהיא תיפגע בדברים הקיימים. צריך לקחת מהרפורמה את הדברים הטובים והאפשרויות שהיא מציעה ולראות איך זה לא מזיק לילדים מבחינת המזון, ימי החופשה והשעות".

בשיחה שקיימנו עם רון סגל יו"ר הנהגת ההורים בעיר, הובהר שאין עדיין עדכון בנושא ולכן כרגע אין שינוי בצורה בה יפעלו הגנים. "זה מאוד משמח אותי", אומרת האם, "בסופו של דבר לכל מסגרת יש חסרונות אבל לפחות אלו חסרונות מוכרים שאת יודעת לפעול בהם ולא משהו חד צדדי שפתאום משתנה לך. ברור שהייתי רוצה שתהיה הוזלה במחירים אבל שוב הכל שאלה באיזה מחיר. אני חושבת שבמצב כזה עדיף להישאר במצב הקיים, כמובן לשפר אותו תמיד אבל לא ישר לרוץ לרפורמה החדשה כי היא עלולה להרע את המצב הקיים".

תגובת עיריית רעננה טרם נמסרה. לכשתתקבל נעדכן כאן.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר