מימין עם כיוון השעון: שושי קייזר, רויטל נאמן יהל,סיגל רם, איריס ששון. צילומים עזרא לוי, פרטי
מימין עם כיוון השעון: שושי קייזר, רויטל נאמן יהל,סיגל רם, איריס ששון. צילומים עזרא לוי, פרטי

ארבעה בעלי תפקידים חדשים במערכת החינוך בכפר סבא

חילופי מנהלים במת"י, באשכול פיס, בפיקוח ובמרכז ההעשרה

פורסם בתאריך: 27.8.17 09:12

איריס ששון. צילום עזרא לוי

איריס ששון. צילום עזרא לוי

ארבעה בעלי תפקידים חדשים נבחרו השנה לאייש עמדות מפתח במערכת החינוך בכפר סבא. איריס ששון תנהל את מרכז יש"י בעיר, מרכז העשרה שבועי לילדים מחוננים ומצטיינים. מרכז יש"י הוא מרכז מחוזי אך מרבית הלומדים בו הם תלמידי כפר סבא. ששון היא בעלת תואר שני בטכנולוגיה, תקשורת וחינוך מבר אילן. בשנים האחרונות הייתה מדריכה אזורית מחוזית וארצית על הוראת העברית מטעם הפיקוח על הוראת העברית בחינוך העל היסודי ומרכזת פדגוגית של מרכז יש"י בכפר סבא. בעברה הייתה מורה מקצועית לעברית ולספרות. "הייתי רוצה לשמר את היהלום הזה שנקרא יהלום יש"י, ויחד עם זאת להרחיב את מעגל המצטיינים שלנו ולפתח את הקשר של המרכז עם הקהילה, כי יש עוד המון מחוננים ומצטיינים בעיר", אמרה ששון.

שושי קייזר. צילום פרטי

שושי קייזר. צילום פרטי

שושי קייזר תנהל את מת"י כפר סבא, המרכז מספק שירותי תמיכה לאוכלוסיית התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים הלומדים בעיר באמצעות הובלת תוכניות שילוב במערכת החינוך, סיוע למסגרות החינוך הרגיל והמיוחד בעיר, ועוד. קייזר: "הישג יהיה אם נשמש כתובת משמעותית המספקת מרחב לימודי ויועצי לצוותי החינוך הרגיל כמו לחינוך המיוחד בעיר". היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד וקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ובעלת תואר שני במדעי הניהול ובהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת תל אביב. היא ניהלה בעשר השנים האחרונות את בית ספר ישגב בתל אביב, לפני כן ניהלה את בית ספר "עמל" לחינוך מיוחד בחולון והיתה במשך 9 שנים מדריכת מתי"א, מרכז תמיכה יישובי/אזורי במסגרות בתיה ספר רגילים ומיוחדים.

רויטל נאמן-יהל. צילום עזרא לוי

רויטל נאמן-יהל. צילום עזרא לוי

בנוסף, נבחרה רויטל נאמן יהל לנהל החל מהשנה את אשכול פיס. היא בעלת תואר ראשון ושני בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, ובעלת תואר שני בתכנית ויצמן רוטשילד למורים מצטיינים למדעים של מכון ויצמן. היא מרצה באוניברסיטת תל אביב בבית הספר לחינוך.

סיגל רם. צילום עזרא לוי

סיגל רם. צילום עזרא לוי

סיגל רם נבחרה להיות מפקחת על בתי הספר היסודיים בעיר. היא בעלת תואר שני בהערכה ותכנון לימודים מטעם המכללה האקדמית בית ברל, ובוגרת הקורס להכשרת מנהלי בתי ספר מאוניברסיטת בר אילן. היא ניהלה מספר בתי ספר, ביניהם בית ספר יונתן בנתניה ובית ספר יובלים בפתח תקוה. בשנים האחרונות כיהנה כמנהלת היחידה לניהול הידע וההערכה ומפקחת כוללת חינוך יסודי במשרד החינוך מחוז מרכז.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר