קניון ערים. צילום עזרא לוי
קניון ערים. צילום עזרא לוי

קניון ערים והעירייה סיכמו: מועד פתיחת החניון יישאר בינתיים ללא שינוי

החל מהיום היה אמור החניון הגדול שמתחת לכיכר העיר להיפתח ב-8:30 במקום ב-7:00, אך השינויים במועדי הפתיחה נדחו

פורסם בתאריך: 15.11.17 16:23

החל מהיום (ד') היה אמור החניון הגדול בקניון ערים, שמתחת לכיכר העיר, להיפתח בבקרים שעה וחצי מאוחר יותר. הבוקר הודיע הקניון כי השינוי בשעות הפתיחה נדחה. "סוכם עם העירייה על דחיית מועד שינוי זמני פתיחת החניון בשבוע וזאת על מנת למצוא פתרון לרווחת הציבור", נמסר מהקניון.

נזכיר שבימים האחרונים הופתעו נהגים שהגיעו לחניון הגדול בקניון ערים במרכז כפר סבא, החניון שמתחת לכיכר העיר (חניון P5), לגלות שלט בכניסה המבשר שבקרוב ייפתח החניון מדי יום שעה וחצי מאוחר יותר. החניון החינמי, שמספק חניה לבאי מרכז העיר כפר סבא, בהם קונים, עובדים במשרדים ובחנויות וכן את באי מרכז ספיר, היה אמור להיפתח החל מהיום (ד') בשעה 8:30 מדי בוקר, במקום בשעה 7:00, שעת פתיחת החניון עד כה.

בהנהלת הקניון לא הסבירו אז את הסיבה לשינוי בשעות פתיחת החניון הגדול ומסרו בתגובה כי "על פי הסכם חכירת הקניון שנחתם בין הנהלת הקניון לחברה הכלכלית, החניון יהיה פתוח לקהל הרחב בהתאם לשעות פתיחת הקניון". מעיריית כפר סבא נמסר אז כי "לא קיים כל סכסוך בין קניון ערים לעיריית כפר סבא. לגבי שעות הפתיחה של החניון. חשוב להדגיש כי השטח הושכר להנהלת הקניון ולכן הם רשאים לפתחו בשעות המתאימות להם. העירייה פועלת מולם על מנת להרחיב את שעות הפתיחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר