ניב יהודאי צילום פרטי
ניב יהודאי צילום פרטי

“אם שותים לא נוהגים, השתייה יכולה להישפך”

ניב יהודאי הביא את הסיאסטה מהוד השרון לכפר סבא, שומר על מחירים שפויים, ערבי קונספט והרגשה של בית ויש לו גם מתכון לקוקטייל מידורי סאוור

פורסם בתאריך: 7.3.19 13:40

קצת על עצמך: ניב יהודאי הוא אחד הבעלים של סיאסטה בר בטבע, שברחוב התעש 24 בכפר סבא. הוא בן 29 תושב העיר, רווק והבעלים של המקום מאז 2016. “עד לפני כמה חודשים המקום היה קרוי ‘השאלטר בר’, ואז החלטנו לעשות שינוי ולהביא את ‘סיאסטה’ מהוד השרון אלינו. אני אישית מפיק מסיבות משנת 2010 וכל חיי חלמתי לפתוח בר. לפני שלוש שנים קיבלתי הצעה ממכרים שאמרו שאין חיי לילה בכפר סבא והחלטנו לעשות את זה. אני גם הבעלים של ‘אולדיז פנקייק בר’ בסניף בקניון רננים ברעננה”.

איך נראים החיים כשעובדים בלילה? “אתה ישן עד הצהריים. בשנה וחצי הראשונות אתה חי רק בלילה, מלא אלכוהול, בחורות. זה כיף, אבל פחות רציני. היום יש לי מנהל במקום ואני מגיע רק כשאני רוצה לראות מה קורה. באופן כללי חיי לילה זה הרבה התעסקות. מאוד קשה למצוא זוגיות אבל עשיתי בסוף את מה שאני אוהב”.

הבר: “הסיאסטה היה כאמור בר שנפתח בהוד השרון ופעל במשך עשר שנים. כשהוא נאלץ להיסגר הוא עבר לכפר סבא במקום שבו היה השאלטר בר, שאותו אני פתחתי לפני שלוש שנים. זה מקום שהיה מוכר בכל אזור השרון ועכשיו הוא זכה לבית חדש. יש לנו כאן וילה עם גינה, מאוד נחמד ופורח מאוד. אנחנו עובדים כל יום ועושים מלא ערבי קונספט, מערבים של מסלולי אלכוהול דרך סטנדאפ ועד אירועים והופעות”.

רקע בתחום: “עסקתי במשך שנים ביח”צ ובהפקת אירועים. בין השאר היינו מרימים הרבה מסיבות במועדון הבימבה בצומת בית דרור, ערבים בגאגוס ברעננה או באיניגו מונטויה בעמק חפר”.

המשקה שלך: “עד לפני שנתיים זה היה וודקה רד בול. נכון להיום זה ערק לימונים. אני בחור צנוע. הצעד הבא זה סודה (צוחק)”.

שותים הכי הרבה בבר: “הצעירים של היום חובבי בירות. אם פעם זה היה וודקה רד בול לפני, במהלך ואחרי המסיבה – היום בירות הן הכי נמכרות, וגולדסטאר הוא המותג ששולט בתחום ללא עוררין”.

מה הכי מיוחד בבר? “אני חושב שזה מקום מאוד משפחתי והמחירים הם הכי זולים באזור השרון, כאלה שמתאימים למלש”בים ולחיילים. אנחנו נותנים הרגשה של בית. המשפט שלנו הוא ‘הסיאסטה זה הבית’ והמורשת נמשכת”.

הכי קשה בתחום: “יש כמה דברים. הראשון הוא ששעות העבודה בלילה פוגעות לך ביום. קשה לתפקד כמו פעם כשאתה הולך לישון בארבע או בחמש בבוקר ומתעורר בערב למחרת. החיים מתערבבים ואתה נדפק. שנית, יש הרבה מאוד מתחרים ואתה צריך ממש לבדל את עצמך מאחרים וזה לא קל. הרי בסוף אתה מוציא מוזיקה ואלכוהול כמו כולם. אז צריך לעשות את זה אחרת, וזה נוגע למחירים ולאופי המקום. הדבר השלישי הוא שבכפר סבא נסגרו בשנה האחרונה כמה ברים. אנשים גם לא מבלים בעיר באמת ומאוד קשה להוציא אנשים מהבית”.

הכי כיף בתחום: “אצלי זה משלב אלכוהול עם מוזיקה וחברים. זה האידיאל בכל גיל”.

הליין הכי מצליח: “אני חושב שיום שישי זה היום הכי מלא וחזק בשבוע, ואז הכי קל ליהנות ממנו”.

היום הכי מיוחד בשנה: “הסילבסטר זה אחלה יום. אנחנו עושים הפקה מעולה מדי שנה. זה הערב היחיד שאני עובד בוודאות לאורך השנה ומוותר על בילויים”.

אם לא חיי לילה: “בוא נגיד שאני עושה הרבה דברים חוץ מלנהל את הסיאסטה. אני גם מדריך בתנועת ‘אחרי’ כבר הרבה שנים ואני מנהל בית קפה. אז לא נראה לי שאני הייתי עושה משהו אחר מלבד מה שאני עושה היום”.

טיפ לצעירים ששותים: “אם שותים לא נוהגים, השתייה יכולה להישפך. סתם בצחוק. תיהנו מהגיל הצעיר וממה שיש לו להציע ותשמרו על עצמכם”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “להיכנס עם שותף שבא מהתחום ומבין בעסקים. זה אחד הדברים שטעיתי בהם. לכן במשך שנים עשינו טעויות שהיו יכולות להימנע אם היינו יודעים אחרת”.

קוקטייל השבוע: מידורי סאוור

מידורי סאוור. צילום איילון שלמה

מידורי סאוור.
צילום איילון שלמה

המרכיבים:
חופן של לימון
קרח (עדיף גרוס)
מידורי
סאוור
הגשה:
כוס לואובול
קישוט:
קש קטן חתוך לחצי
אופן ההכנה:
שמים בכוס לימון וקרח, מוזגים שש שניות מידורי וחמש שניות סאוור, מערבבים ושותים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר