מסיבת עצמאות בגאגוס
מסיבת עצמאות בגאגוס

לילה כחול לבן: כל מסיבות יום העצמאות

מה עושים בחג? קבלו עשר מסיבות עצמאות שיתקיימו בברים ובמועדונים באזור

פורסם בתאריך: 8.5.19 19:55

1. ברומר 22 בהרצליה חוגגים עצמאות עם מסיבה תחת כיפת השמיים. “אנחנו חוגגים מסיבת עצמאות ביום רביעי, 8 במאי, עם רחבה ענקית, כשעל עמדת המוזיקה יתקלטו רזידנטים קבועים של הרומר”, אומר אבי סופר, “כמו כן, לחוגגים מחכה עמדת מיקסולוג שתעיף לכם קוקטיילים סביב טעמי הערק. לא לשכוח: אנחנו מקרינים לפני המסיבה את משחק חצי הגמר ליגת האלופות. בחמישי אנחנו ממשיכים את החגיגות עם מבצעים על שתייה ודיג’יי שיעשה שמח. בקיצור, ליל פינוקים. מתחילים בעשר בלילה”.

2. במרפיס של שי לוי ברעננה חוגגים עצמאות יומיים רצוף. לוי: “אנחנו מתחילים את החגיגות ביום רביעי עם הקרנת משחק חצי גמר ליגת האלופות וממשיכים ללילה עמוס פינוקים ומוזיקה טובה, כשכל המקום מקושט בצבעי הדגל. למחרת, 9 במאי, אנחנו ממשיכים להרים למדינה עם מסיבת עצמאות הכוללת דיג’יי שינגן להיטים ישראליים שיכניסו את הקהל למוד של חגיגה, מבצעי אלכוהול וגם מנות ואלכוהול ישראלי. מתחילים ב- 21:00”.

3. הטמפל בר בכפר סבא מזמין אתכם למסיבת עצמאות שתימשך ארבעה ימים. עומר קקון: “אנחנו מתחילים את החגיגות ביום רביעי, 8 במאי, עם שידור המשחק של ליגת האלופות, ממשיכים באווירת עצמאות שמחה עם צ’ייסרים ודיג’יי טל שיעשה שמח וירקיד את האורחים באווירה צבעונית של יום העצמאות, עם מקום מקושט בכחול ולבן, בלונים, סרטים ושרשראות בצבעי הדגל. למחרת, ביום חמישי 9 במאי, אנחנו ממשיכים את המסיבות כולל קוקטיילים מיוחדים ליום העצמאות. בשישי ובשבת מחכה למבלים דיגיי טל עם שלל להיטים ישראליים ופינוקי אלכוהול”.

4. רוצים לחגוג במסיבה שאין בדרך אליה פקקים, אין במקום בעיות חניה ואין עלות כניסה? כדאי שתכינו מצב רוח ומונית או נהג תורן ותגיעו למסיבת רחוב נדירה לתפארת מדינת ישראל שמחכה לכם באינגה בר בהרצליה עם צוות המקום שאחראי על ההפקה הכי מושקעת בעיר.
יובל צוויג, מה בתפריט?
“ברים בחוץ, נורות לד בצבעים כחול ולבן, מוסיקת מיינסטרים וגם מקומות ישיבה למי שרוצה לאכול לפני המסיבה. רביעי, 8 במאי, מתחילים בשעה 20:00.

5. גאגוס רוף שמוף, הגג הכי יפה בשרון, מזמין אתכם לסופ”ש של חגיגות למדינה, שמתחיל ביום שישי, 10 במאי ומסתיים בשבת בלילה, 11 במאי. לדברי מור עזרא, “לכבוד יום העצמאות אנחנו עושים מסיבת שישי ערב ישראלי, שזה ליין החיילים המשוחררים שלנו, שנחשב לגדול במדינה, וממשיכים לחגוג בשבת עם מסיבת שקיעה באווירה ישראלית שתתחיל בשעה 18:00”.

6. מחפשים קרנבל עצמאות קל”ב? כדאי שתעשו גיחה להיישה בר בכפר סבא של יעל סער וזוהר גבאי, שם מחכים לכם פינוקים והפתעות בניצוחם של תומר שטיינברג, נועה פישמן וליהי אסרף – צוות הברמנים המדהים של המקום שידאג לכך שהכוס שלכם תמיד תהיה מלאה. ותהיה גם מוזיקה טובה בניצוחו של דיג’יי ברק וויס שמחכה לכם עם פלייליסט מגוון על עמדת המוזיקה. זה קורה ברביעי, 8 במאי, החל מ-22:00.

7. שמעתם על לונטיק פסטיבל? מתברר שהברים גרגא פיטיץ בהרצליה והטיילר דרדן בכפר סבא, התאחדו לטובת מסיבת עצמאות אחת, ענקית, מושקעת ומטורפת ביקבי בקיסריה, עם שלל הפתעות, פינוקים ועוד.
נמרוד מרקובסקי, מה מחכה לנו?
“מסיבה מטורפת שתתקיים ביום רביעי, 8 במאי, החל מהשעה 22:00, שכוללת בר מגוון במחירים חבריים כדי שאף אחד לא ישאר שפוי, מתחמי צ’יל באווירה מיוחדת, דוכני אוכל מיוחדים, במת טכנו עם הדיג’ייז המובילים בתעשייה – טאקירו, דור ראובני, טימוטי וריצ’רד פיין, במת מיינסטרים בכיכובם של דיג’ייז אלי מתנה, איתי גאלו, יאיר אנגל, בן גוטר, עידו אם ועוד”.

8. מועדון האמורה ברעננה פותח את שעריו יחד עם החגיגות למדינה, ומזמין אתכם למסיבת עצמאות 71 למדינה, בערב שהוא כולו חאפלה אחת גדולה ומושקעת.
חיים מסילתי, פרטים?
המקום היה לפני כן מקום לאירועים ועכשיו אנחנו הופכים למועדון של הופעות עם מוזיקה מזרחית שיעבוד בכל רבעוש, עם הופעות של אמנים, שילוב של להיטים מוכרים וגם ים תיכוני”.
ומה קורה אצלכם ביום העצמאות?
“אנחנו חוגגים עצמאות ביום חמישי עם אמנים אורחים שבאים לשיר ולכבד, החל מליאור פרחי שגר ברעננה, טל בלו, אביתר הלוי וגם מאור אשוואל, מעיין אשוואל ובר כהן. פתיחת דלתות בשעה 21:30. כניסה כולל משקה ראשון – 50 שקלים”.

9. מסיבת ספיישל עצמאות מחכה לכם בהבנרה בכפר סבא, בית הספר לריקוד ברחוב בן יהודה 73, שם מזמינים אתכם לאירוע בו תפגשו, תבלו וגם תשכללו את יכולות הריקוד שלכם. מה זה אומר? שמחכות לכם שעתיים שמחות של ריקודים סלוניים ולטיניים ברוח ישראלית במחיר ספיישל של 50 שקלים בלבד, כולל שתיה ונשנושים. יום שישי 10 במאי, החל מהשעה 17:00 בערב.

10. זה זמן רגאיי: בשינקין בר ברעננה חוגגים את עצמאות המדינה במוצ”ש, 11 במאי, עם להקת הרגאיי הכי מגניבה במדינה – פרנה! אז שריינו את התאריך ותגיעו ליהנות מבירה קרה ומוזיקה טובה מלאת קצב ואנרגיות שיעיפו אתכם הכי גבוה שאפשר. החל מ- 21:00 בערב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר