סלבה בלינקי בירגרדן כפר סבא
סלבה בלינקי בירגרדן כפר סבא

ביקור בביר גארדן | “התאהבתי בחיי הלילה, אהבה ממבט ראשון”

סלבה בלינקי עשה צעדים ראשונים בחיי הלילה לפני עשר שנים, כטבח בבר שכונתי. היום הוא מנהל את הביר גארדן בקניון G. “יש כאן אווירה של חו”ל, מי שמגיע מרגיש את הוויב”, הוא אומר

פורסם בתאריך: 20.6.19 18:01

קצת על עצמך: “אני סלבה בלינקי, בן 30, מנהל בר ומנהל תפעול של הביר גארדן בקניון G בכפר סבא. אני בתחום חיי הלילה יותר מעשור, כשכבר בגיל 20 עבדתי כטבח בבר שכונתי באזור התעשייה בכפר סבא. משם התקדמתי למלצרות וניהול משמרת”.
איך החיים כשעובדים בלילה: “בכל יום שעובר פוגשים כל כך הרבה אנשים חדשים, כושר התקשורת הבין אישית שלך עולה לרמות גבוהות, מה שבסופו של דבר עוזר בחיי היום יום להתנהל עם אנשים גם בחיים הפרטיים ביעילות רבה יותר. למרות שזה נראה זוהר, בעבודה הזאת של ניהול בר רואים הרבה את אחורי הקלעים של התנהלות המסעדה. לומדים המון, כמו איך לנווט את צוות העובדים לשיתוף פעולה ולהצלחה של העסק, וגם איך ליהנות מהעבודה”.

קצת על הבר: “יש כאן קטע עיצובי של גן עם תאורה עמומה, ומי שמגיעים לכאן, גם אם הם יושבים בפנים, מרגישים שהם יושבים בגן ציבורי עם בירה או יין ביד. ועדיין יש כאן אווירה של בר כמו בחו”ל והלקוחות מחמיאים לנו על זה. מי שמגיע לכאן מרגיש את הוויב. יש כאן מגוון מטורף של אנשים, כמו דייטים, חיילים, סטודנטים וגם קבוצות של חברים, גברים ונשים, בכל הגילאים, מ-18 ועד 60. גם משפחות לא נדיר לראות כאן ולפעמים מגיעים גם הורים עם עגלת תינוק לשבת בחוץ. יש כאן מוזיקה טובה שלא מפריעה לדבר, אבל אם יבקשו בלילה להגביר את הווליום כי יש שיר טוב או שרוצים לרקוד כמובן שנשתף פעולה”.

רקע בתחום: “עבדתי במשך ארבע שנים כמנהל הטמפל בר, גם כמנהל בר, ניהול מלצרים ומנהל משמרת. לאחר מכן הגעתי לביר גארדן כמנהל תפעול ובר. אני חושב שכבר בעבודה הראשונה שלי בתחום הזה התאהבתי בחיי הלילה, ממש ‘אהבה ממבט ראשון’. מהר מאוד קלטתי את סגנון העבודה, לאן שלא הלכתי קיבלתי את התפקידים הבכירים. האמת, אני רואה את עצמי ממשיך עם זה כל החיים”.

מה המשקה שלך? “בירה גינס”.

מה שותים הכי הרבה בבר? “בעיקר בירות. יש לנו מגוון גדול מהחבית ובבקבוקים”.

הכי מיוחד בבר: “השולחנות הארוכים והמשותפים שנותנים אווירה של ‘ביחד’. צורת ישיבה כזו יוצרת קשר בין האנשים. חלקם מגיעים לבילוי קצר של אותו ערב והופכים לחברים, ומגיעים שוב לאותו שולחן”.

הכי קשה: “למצוא את עצמך בעבודה כשמגיעים חברים שלך לבלות. אתה לא יכול באמת לשבת איתם”.

הכי כיף: “לבוא לשולחן לשאול מה שלומם, אולי אפילו לשתות איתם איזה צ’ייסר קטן”.

הליין הכי מוצלח: “אני אספר על הערב הכי חזק, חמישי בערב, שניה לפני פתיחת הסופ”ש. אנשים שבאים בחמישי לרוב לא דופקים חשבון בבילוי שלהם, לא מבחינת הזמן ולא מבחינת כמה הם שותים”.

היום הכי מיוחד: “תחרות אכילת נקניקיות. זו תחרות שהפכה למסורת. פעם בשנה, ממש בפתיחת החורף, יש לנו תחרות מטורפת כזו שהזוכה בתחרות מקבל מאיתנו למשך שנה שלמה, כל פעם שהוא בא, בירה עלינו”.

טיפ לצעירים ששותים: “לא לשכוח לשתות כמות מספקת של מים. אני אישית ממליץ על כל משקה כוס מים אחת, על מנת להבטיח הרגשה נעימה יותר בבוקר. וגם, לא לנהוג אחרי ששותים אלכוהול! אפילו אם זה רק צ’ייסר אחד עם החבר’ה”.

טיפ למנהל בר מתחיל : “תכבד את העובדים שלך, ותדע ליצור מצב שיכבדו אותך”.

משקה השבוע: ליידיז פירסט

קוקטייל ליידיז פירסט. ביר גארדן כפר סבא

קוקטייל ליידיז פירסט. ביר גארדן כפר סבא

המרכיבים:
30 מ”ל וודקה
30 מ”ל טריפל סק
5 מ”ל מונין פלרנום
5 מ”ל מונין אגבה
30 מ”ל מיץ לימון
15 מ”ל מיי סוכר

אופן ההכנה:
מערבבים הכל בשייקר עם קרח ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר