מזרחי הנגר, ingimage
מזרחי הנגר, ingimage

נגריה ברעננה ששווה להכיר | מזרחי נגרים

ההבדל בין עבודת נגרות טובה לבינונית קשורה בידיים של הנגר, ביצירתיות שלו ולא פחות בקשר עם הלקוח. הכירו את מזרחי נגרים שעונה על השילוש הקדוש הזה ונמצא ממש כאן אצלנו ברעננה

פורסם בתאריך: 14.8.18 23:12

כבר מעל 50 שנה שנגריית מזרחי צובעת את הבתים והמשרדים של הלקוחות שלה בעצים צבעוניים. הנגרייה היא עסק משפחתי חמים והוקמה על ידי יוסף מזרחי לפני חמישה עשורים. כיום בנו מוטי ממשיך את ניהול הנגרייה על אותם ערכים טובים וישנים המלווים את הנגרייה מיום הקמתה. יוסף ומוטי, שניהם אומני עץ וכל יצירה שלהם מתבצעת בגימור אומנותי מושלם, תוך דגש על פונקציונאליות ושימוש בחומרים איכותיים.

הוותק הרב של הנגרייה בהחלט ניכר בעבודות המתקבלות, לא בכדי הנגרייה מעניקה שירות ללקוחות שהם דור שלישי, אשר גדלו על רהיטי החברה ומעבירים את המורשת לילדיהם ונכדיהם. בנגרייה לא תמצאו מוצרי מדף, הרהיטים נבנים ומעוצבים על פי המידות הרצויות באופן אישי לכל לקוח על פי עיצוב אדריכלי או טעמו האישי. לדברי מוטי מזרחי "אנחנו אומני עץ, שעובדים עם הנשמה, מסייעים לכל לקוח בשלב התכנון ומלווים אותו באופן אישי, משלב המדידות ועד לבורג האחרון, וגם שנים לאחר מכן".

בנגרייה תמצאו מגוון שיטות עבודה, חלקן ישנות וטובות וחלקן שיטות נגרות חדשניות כדוגמת CNC ושכלולים שונים בענף. הנגרייה פונה ללקוחת פרטיים ומעצבת להם יצירות מותאמות אישית בחללי הבית השונים. כמו כן, היא מייצרת מגוון עבודות עץ מרהיבות לחנויות, משרדים מסעדות ובתי קפה.

פרטי ריהוט בעיצוב אישי

הצוות בנגריה בעל טאץ' עיצובי המייצר עבודות עץ בשילוב מתכות ופרזולים על מנת להעשיר את הרהיטים ולהעניק להם נוכחות מרשימה בחלל שבו הם נמצאים. רק נזכיר שהנגרייה מוסמכת לבצע פרזולים מטעם מותג "בלום". כלל העיצובים נעשים בתיאום מלא עם הלקוח, בהתאם לתכניות הבנייה, קו עיצוב החלל, על ידי חומרים איכותיים ובאנרגיות טובות.
הנגרייה עובדת בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבי פנים האחראיים על הפרויקט, כדי לשלב רעיונות יצירתיים ופתרונות שישתלבו בצורה נהדרת בכל חלל. צוות הנגרייה מעניק מעטפת פתרונות לאדריכלים הכוללת שירות אישי, אחריות ועבודה צמודה.

צוות הנגרייה מזמין אתכם להגשים כל חלום מעץ!

טלפון: 09-7412981
נייד: 054.4507404
כתובת: המלאכה 18 ביתן 103 רעננה
קישור לאתר
מייל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר