ליד הבית חגית גינזבורג קרדיט: אמיר יהל
ליד הבית חגית גינזבורג קרדיט: אמיר יהל

השבוע ברעננה: מרתון סטנדאפיסטיות, "המשתמט" ואלי ומריאנו

חמש קומיקאיות יופיעו במסגרת הליין "נשי ותהני", הקומדיה של תיאטרון "צוותא" תעלה ברעננה וגם המופע המשותף של הצמד אלי ומריאנו. כל אירועי השבוע ברעננה

פורסם בתאריך: 26.1.20 16:37

יום שלישי: מרתון סטנדאפיסטיות "נשי ותהני"

מרתון הסטנדאפיסטיות "נשי ותהני" חוזר לרעננה – בשיתוף עם אתר הפנאי Funzing. מאז יולי 2015, המופע שיצרה הסטנדאפיסטית חגית גינזבורג כבר עלה מאות פעמים ברחבי הארץ. “זה ערב נורא מגניב, שמשלב את כל הנושאים בעולם: זוגיות, רווקות, הורות, יחסים, סקס ודימוי גוף", מספרת גינזבורג. בכל ערב משתתפות סטנדאפיסטיות שונות, ובערב הקרוב ישתתפו דורון רהב (המועדון עם שחר חסון), נגה ד'אנג'לי (הצחוקיה, עד כאן), חגית גינזבורג (הבוקר טל ואביעד), כוכבת הרשת יונה קפח והקומיקאית מרינה אקילוב. הקומיקאיות השנונות ידברו על הכל, החל מעודף משקל, רווקות בשנות ה-30, חתונה, התא המשפחתי, אמהות וחיי הנישואים.

המופע יתקיים ביום שלישי, 28 בינואר בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 75 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*, או באפליקציית או אתר "Funzing".

יום חמישי: "המשתמט"

“המשתמט” של תיאטרון צוותא מגיעה לבמות רעננה. ההצגה, המתוארת על ידי כותביה כ-”גבעת חלפון״ פוגשת את ״אפוקליפסה עכשיו״, היא קומדיה המגוללת את עלילותיהם של חבורת גברים בני ארבעים שמעולם לא לבשו מדים או שירתו בצבא, וכעת מוצאים עצמם ביחידה מיוחדת בשירות המילואים. זאת כאשר החבורה מורכבת משחקן בהצגות ילדים, נהג אוטובוס ואחראי מחלקת ארונות באיקאה. למרות שהתיאטרון החל להריץ את ההצגה על במות ברחבי הארץ רק לאחרונה, היא כבר הספיקה לזכות בשבחי המבקרים. בהצגה משתתפים ארז דריגס, אביעד בנטוב, אודי גוטשלק, שי לי הירש וטל לוי.

ההצגה תתקיים ביום חמישי, 30 בינואר, בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 170-69 שקלים, ניתן לרכוש במוקד “קול טיקט” בטלפון 8864*

יום שבת: המופע המשותף של אלי ומריאנו

אחד מצמדי הקומיקאים המוכרים והותיקים ביותר בישראל, שחורש את במות הארץ כבר במשך שנים ומוכר לרבים מכם מ-"ארץ נהדרת", מגיע לרעננה. מה מובטח לכם? מופע מצחיק ובלי גבולות עם מגוון דמויות, אלתורים וקטעי נונסנס. על כתיבת המופע אחראים אמיר בן סירא, ליאור כפיר, יונתן ברק, אלי פיניש ומריאנו אידלמן.

המופע יתקיים ביום שבת, 1 בפברואר, בשעה 21:00 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס הוא 119 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

אירועים נוספים:

יום שני, 27 בינואר – אימון פונקציונאלי במרכז הצעירים – אימון מסובסד לגילאי 35-18. האירוע יתקיים בשעה 19:15, מרכז הצעירים, רחוב התעשייה 11, רעננה. מחיר השתתפות נע בין 25-10 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום שלישי, 28 בינואר – זיכרון בסלון – פרויקט מיוחד עם טומי שחר, שורד מחנה "בירקנאו אושוויץ". האירוע יתקיים בשעה 19:00 במרכז ללימודי תולדות רעננה ע"ש דן ברוך ז"ל, רחוב אליעזר יפה 14, רעננה. הכניסה ללא תשלום.

יום רביעי, 29 בינואר – "אבדות ומציאות" – מופע של גלית יצפאן, שחולקת את סיפורה על החיים עם הפרעת קשב. המופע יתקיים בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 70-50 שקלים, ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*.

יום חמישי, 30 בינואר – "אניהו" – הצגה קומית פרועה מאת רוני סיני ואתגר קרת. ההצגה תעלה בשעה 20:30 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 190-95 שקלים. ניתן לרכוש כאן או במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר