קולאז ליד הבית
קולאז ליד הבית

השבוע ברעננה: אביתר בנאי בסולו פסנתר, מיקי גבע במופע חדש

עוד באירועי השבוע ברעננה והסביבה: גיל קופטש מדבר על חז"ל, היווניה באים לעשות שמח, מוני מושונוב ודרור קרן עושים חנוך לוין

פורסם בתאריך: 9.2.20 08:39

היוצר והמוזיקאי המחונן אביתר בנאי מגיע השבוע לרעננה להופעת סולו אינטימית. בנאי, המשתייך למשפחת האמנים המוכרת, צבר מוניטין כמוזיקאי מוכשר לאחר שלהיטים רבים שהוציא התקבלו בתשבוחות על ידי המבקרים והושמעו רבות בתחנות הרדיו. לבנאי מנעד מוזיקלי רחב, שנע בין שירי פופ שמחים ("מתי נתנשק"), דרך שירים מלאים בהומור שחור וביקורת ("כלום לא עצוב") ועד לבלדות מרגשות וכנות ("יפה כלבנה"). במופע הסולו שלו, בנאי ינגן את מיטב הלהיטים שלו, חדשים וישנים, על גיטרה ופסנתר, באינטימיות הבודדת שלו ושל הקהל, ללא להקה מלווה. המופע יתקיים ביום שני, 10 בפברואר, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה בשעה 21:00. מחיר כרטיס למופע נע בין 149-119 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

אביתר בנאי צילום מוטי מילרוד

אביתר בנאי. צילום מוטי מילרוד

ביום שישי הקרוב, יגיע הסטנדאפיסט מיקי גבע למשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה עם מופע חדש. גבע מופיע על במות ברחבי הארץ כבר מגיל 15, ובמשך עשרים וחמש השנים האחרונות צבר מוניטין כאחד מהסטנדאפיסטים המוכרים והפעילים בישראל. מלבד קריירה על הבמה, גבע גם פרץ לתודעת הקהל הישראלי דרך המסך הקטן, בין אם סדרות בהן התארח ("רק בישראל", "שבוע סוף", "צחוק מהעבודה") או תכניות פרי עטו ("מלבי אקספרס", "נפלת חזק"). במופע החדש, מדבר גבע על האבהות הטרייה, החיים כגבר נשוי, ההבדלים בין נשים גברים ועל יוקר המחייה. באמצעות שלל חיקויים המוכרים לקהל מהטלוויזיה ומהסרטונים הויראלים של גבע, ובאמצעות יכולת אלתור וקשר רציף עם הקהל, גבע מבטיח להפיל אתכם מצחוק בסט של פאנצ'ים שלא תשכחו. המופע יתקיים ביום שישי, 14 בפברואר, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה בשעה 22:30. מחיר כרטיס נע בין 99-70 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

מיקי גבע. צילום תומר אפלבאום

מיקי גבע. צילום תומר אפלבאום

הוולנטיין בפתח וזה בדיוק הזמן לדבר על זוגיות. ביום חמישי (13.2) בשעה 20:30 יגיעו יעל דורון ודני פרידלנדר לאושילנד הוט סינמה בכפר סבא. הפסיכולוגים של התוכנית "חתונה ממבט ראשון" ידברו על מערכות יחסים בעידן המודרני, על מה השתנה עם השנים, ומה זה דורש מאתנו כדי להצליח במישור הזוגי לטווח הרחוק. עם שנים של ניסיון בקליניקה הם יסבירו למה ויתור זו לא מילה גנאי, איך קורה שבני זוג מרגישים מחוץ לקשר, למה אנחנו טועים כשאנחנו משווים את עצמנו לאחרים כל הזמן ואיך טעות בזוגיות יכולה גם להפוך לברכה. הם גם יתנו טיפים למה הסוד לזוגיות מוצלחת, איך שומרים על אש האהבה גם אחרי שנים של קשר, מתי אפשר להיות בטוחים שבחרנו נכון ועל הדרך ינפצו כמה מיתוסים. כרטיסים באתר funzing. מחיר 85 שקלים.

גיל קופטש מציג "חוש הומור של חז"ל" . חשבתם שאין הומור בתנ"ך ובמסורת ישראל? חושבים שהתלמוד הוא ספר עבש ויבש? אתם מוזמנים להגיע היום (ראשון, 9.2) לקמפאי בר בכפר סבא, בשעה 20:30, שם יחכה לכם קופטש שיראה באמצעות פסוקים במקרא, אגדות בגמרא והשוואה לבדיחות של היום, שההומור העתיק של חז"ל הוא הומור משובח, קלאסי ורלוונטי מתמיד. קופטש הוא קומיקאי, יוצר וכותב מהמובילים בארץ ופרשן תורה חובב שיצר בעקבות כך תכנים טלוויזיונים רבים בנושאי פילוסופיה יהודית וקומדיה כמו "פרשת השבוע", "מי רוצה להיות יהודי?" ו"חג שמח עם הדוד קופטש". כרטיסים באתר funzing. מחיר 55 שקלים

גיל קופטש צילום דבינה זגורי

גיל קופטש. צילום דבינה זגורי

ביום חמישי 23.1 בשעה 20:00 תפתח בבית האמנים החדש ברחוב גלר 4 בכפר סבא התערוכה מבית קבוצת "אמן בעירו", שתארח את הצייר נועם עומר, תושב הוד השרון, בתערוכה "דאונטאון". התערוכה, שאצרה גלית סמל, מתמקדת בנושא אורח החיים האורבני והמשיכה למרכז העיר כציר מרכזי בחיי העולם המודרני "שם מתנקזים חלומות חומריים לצד עיוות החיים, אנונימיות ובדידות אין קץ. בתערוכה האומן מספק כמה מן ההיבטים המנוגדים ביחסים בין מרכז ופריפריה. סצנות רחוב שמציגות את מרכז העיר כמקום משיכה לצד גלריה של דמויות עירוניות, שמרמזות על תהליכי עיוות מתמשך. בתמונות ה"דאונטאון" הסואן, מעביר האומן את המעבר לפרוורים כערגה לחיים שקטים ורכים". שעות הפתיחה בימים ג' 19:00-16:00, ו' 13:00-10:00, שבת 14:00-10:00, 19:00-17:00.

מתוך התערוכה דאונטאון צילום אריאל ינאי

מתוך התערוכה דאונטאון. צילום אריאל ינאי

ההצגה "אוי אליאס, אליאס", קברט קומי בכיכובם של מוני מושונוב, ליליאן ברטו ודרור קרן, המציגים קלאסיקות מוכרות מספרי הפזמונים והמערכונים של המחזאי חנוך לוין. "הקצב של 'אוי אליאס אליאס' הוא מהיר. מערכון רודף מערכון, מה שמחזיק את הצופה דרוך. הכניסות והיציאות של השלושה מתוזמנות היטב. חוסר התפאורה ומיעוט התלבושות והאביזרים משאירים את הפוקוס על הטקסטים הלויניים ועל השחקנים, שעושים עבודה נהדרת יחד", כתב על המופע שי הרבלב בעכבר העיר. המופע יתקיים היום, יום שישי, 7 בפברואר בשעה 21:30. מחיר הכרטיס 129-90 שקלים.

מוני מושונוב. צילום עופר וקנין

ביום חמישי, 13.2, בשעה 20:30 יתקיים מופע חדש של הגבעטרון וחנן יובל בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה בחלק מחגיגות הולנטיינס. יובל, מאבות היסוד של הזמר העברי והתרבות הישראלית, והגבעטרון נפגשים לראשונה על במה אחת במופע עם הקלאסיקות האהובות. המופע כולל שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית: "ליל חניה", "בת 60", "אתם זוכרים את השירים", "ים השיבולים", "פגישה חצי פגישה", "ונתנה תוקף", "ואם השיר הזה נשמע לכם מוכר", "שיר השיכור", מחרוזת משירי קרליבך, מיטב הקלאסיקות מרוסיה ועוד. מנהל מוזיקלי: אילן גלבוע, קלידים ואקורדיון: ערן זילברבוך, תופים: דור בירן ובס: אלון כרמלי. מחיר כרטיס: 159 שקל.

הגבעטרון וחנן יובל צילום שי אלוני

הגבעטרון וחנן יובל. צילום שי אלוני

ביום חמישי, 13.2, תתקיים בשעה 20:00 בהיכל בעיר בהרצליה הופעה של "היוונייה", הרכב יווני של שלושה נגנים וזמרת מבית היוצר של להקת LIVE. הקהל מוזמן למסיבת ריקודים על טהרת המוסיקה היוונית, מופע שכולו חגיגה המורכב משלל שירים ולהיטים יווניים וישראליים שכולם מכירים ואוהבים שאותם תשיר הזמרת לימור עובד. בין השירים שתשיר עובד יהיו: "זינגואלה", "כמו שיכור", "אך בלילה", מחרוזת ישראלית – "שכשנבוא", "נערה ממש אוצר", "הכל בגלל האהבה", "מיליסימו", "עיניך החומות", "פיגה פיגה", "בום פם", "טליטלי", "פני מלאך" ו"בכפיים". מחיר כרטיס: 70 שקל.

היווניה צילום אלון לויין

היווניה. צילום אלון לויין

ביום חמישי, 13.2, בשעה 10:30 בבוקר תתקיים הרצאה ותערוכה של צלם העיתונות הוותיק נינו הרמן, שעבר לצילום אמנותי, במתנ"ס נוף ים במערב הרצליה. האירוע מתקיים במסגרת אירועי "פברואר יוצא מן הכלל", מיזם חברתי ארצי המוקדש לקידום המודעות לעולמם של אנשים עם מוגבלויות, בפעילויות מרגשות ומעשירות, במרכזים הקהילתיים והמתנ"סים ברחבי הרצליה. הרמן יציג בהרצאתו תצלומים אנושיים מתקופות שונות, כשהיה צלם רשמי של ראשי ממשלה ועד לרחובות דרום תל אביב. "בגיל שנתיים חליתי בשיתוק ילדים ובחרתי לנוע", אומר הרמן, "אין משהו שמגביל אותנו זאת האמונה והתפיסה שלי". הכניסה חופשית בהרשמה מראש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר