יוסי לב. צילום באדיבות עיריית רעננה

שירה בציבור ביד לבנים, טוביה ונחמיה באחוזה: אירועי שבועות ברעננה

לכל מופע של שירה בציבור בבית יד לבנים יוכלו להיכנס 50 איש בהרשמה מראש. אירועים נוספים: משאית מוזיקלית ברוח החג פעילות של חב"ד לילדים על עשרת הדיברות

פורסם בתאריך: 24.5.20 20:56

לכבוד חג השבועות, עיריית רעננה, בהובלת אגף תרבות, נוער ופנאי, תקיים מספר אירועים ופעילויות ברחבי העיר. ביום שלישי 26.5 יתקיימו באולם יד לבנים שני מופעי שירה בציבור עם הזמר יוסי לב, שישיר עם הקהל ממיטב שירי הזמר הישראלי. המופע הראשון יתקיים בשעה 20:00 והמופע השני יתקיים בשעה 21:15. האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובכל מופע יוכלו להשתתף 50 איש. הכניסה חינם ומותנית ברישום מראש באתר קולטיקט tickets.raanana.muni.il או בטלפון 8864*.
ביום רביעי – 27.5 יגיעו לרחוב אחוזה טוביה ונחמיה, צמד "החלוצים החרוצים", שישעשעו וישמחו בחג הקציר את העוברים ושבים. הפעילות תתקיים לאורך רחוב אחוזה בין השעות 16:00-19:30.
ביום חמישי – 28.5 – ערב החג, בין השעות 9:00-13:00, תעבור ברחובות הראשיים של העיר משאית מוזיקלית, מקושטת ברוח החג, ותשמח את התושבים עם מוזיקה ישראלית מהנה.
ביום שישי – 29.5, במרכז חב"ד ברחוב ברנר 1 פינת אחוזה, תתקיים פעילות לילדים על עשרת הדיברות. בתוכנית: סיפורי החג, קריאת עשרת הדיברות. ספרון וארטיק לכל ילד ועוד. בין המשתתפים תתקיים הגרלה על אופניים, ספרי קודש, ועוד המון הגרלות.‏


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר