צילום אושר עדן פשינסקי
צילום אושר עדן פשינסקי

חגית היימן, יוצאת האח הגדול, בהפקה מיוחדת לשבועות: "הצילומים עם שמלת הכלה עשו לי טוב"

שלוש נשים מוכשרות חברו יחד להפקת שבועות אופטימית: חגית היימן שגדלה ברעננה, טל נעמן ואושר עדן פשינסקי. התוצאות לפניכם במילים ותמונות. שלושתן מבטיחות שההמשך יבוא

פורסם בתאריך: 28.5.20 08:12

טל נעמן, היא מאפרת כלות, ערב, אופנה, ביוטי וטלוויזיה. אושר עדן פשינסקי, גם היא תושבת פתח תקוה, היא צלמת מוכשרת. חגית היימן היא בוגרת האח הגדול. היימן היא מפתח תקוה, משכונת נוה גן שם מתגוררת משפחתה, היא עצמה מתגוררת בימים אלה בהרצליה.
אז ביוזמת טל נעמן, חברו שלוש המוכשרות האלה כדי ללבוש חג לכבוד שבועות ולהפיק פרויקט צילומים חגיגי ואופטימי.
“בעבר עשיתי לא מעט הפקות לשבועות והשנה בגלל הקורונה הן בוטלו”, מספרת טל. “החלטתי לא לוותר וליזום הפקה עצמאית. פניתי לאושר ולחגית והן ישר זרמו איתי. הייתה הפקה מדהימה, של שיתוף פעולה והעצמה נשית, הפקה שאני מאמינה שהיא רק ההתחלה לעתיד”.
“הצילום היה מדהים”, מספרת עדן פשינסקי, “היה כוח נשי מטורף והפרינו אחת את השנייה”.
וגם היימן מרגישה כמוהן ואומרת: “היה בינינו חיבור מושלם, הצטלמנו במשך 12 שעות ובאופן אישי, זה עשה לי חשק להמשיך לדגמן”.

חגית היימן בשמלה של דנית לוי. צילום אושר עדן פשינסקי

טל נעמן ומריו דדינוביץ

# # # 

טל נעמן גרה בשכונת אם המושבות בפתח תקוה. היא מאפרת כלות, ערב, אופנה, ביוטי וטלוויזיה. “לפני 20 שנה למדתי איפור אצל ירין שחף וסיימתי בהצטיינות”, היא מספרת, “התחלתי לאפר בתוכניות טלוויזיה ולכתבות בעיתונים. לאחר שנולד לי הילד הראשון לקחתי פסק זמן והתחלתי לעבוד בחברת הייטק”, היא מספרת. “כשהילדים גדלו, הבנתי שאני רוצה לחזור לעסוק באומנות ולעשות טוב ולשמח את האנשים. בזמן שעבדתי בהייטק, עשיתי השתלמויות והלכתי לתצוגות אופנה. ההשתלמות האחרונה שעשיתי הייתה בלונדון אצל מריו, המאפר האישי של קים קרדשיאן, שבסיומה הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות”.
נעמן עזבה את עבודתה כהייטק, חזרה לאפר, והאיכויות שלה הביאו אליה לקוחות בעיקר מפה לאוזן, כמעט ללא פרסום. בין לקוחותיה נמנים ידוענים רבים, כוכבות רשת, שחקניות ודוגמניות. “המוטיבציה שלי כל הזמן המשיכה לעלות וכך גם הביטחון”, היא אומרת. “הבנתי שדלת אחת נסגרת, דלת אחרת נפתחת. מדובר בתעשייה עמוסה במאפרות. אני משתפת פעולה עם הקולגות שלי ועוזרת להן לצמוח”.
החיבור לאושר נוצר דרך פרויקט משותף שהן עשו כאשר טל איפרה ואושר צילמה. את חגית הכירה טל כאשר הן שיתפו פעולה בסדרה ‘שבורים’ – סדרת פשע חדשה שתעלה בקרוב ובה חגית משחקת וטל היא המאפרת הראשית. "גיליתי בנאדם מדהים עם נשמה ענקית", אומרת טל על ההיכרות עם חגית.
“אני מרגישה שאני מגשימה חלום, אני נאמנה לעצמי, אוהבת את העבודה שאני עושה ולמרות קשיים שיש לעיתים בדרך, אני בוחרת ללכת בדרך משלי ולומדת המון”, מסכמת טל. “גם הפרויקט הזה של הצילומים לשבועות היה מוצלח ואני מקווה שיהיה המשך לשיתוף פעולה ולהעצמה של נשים”.

אושר עדן פשינסקי. צילום אושר עדן פשינסקי

# # # 

אושר עדן פשינסקי, תושבת פתח תקוה, היא צלמת ויחד עם בעלה איתי היא בעלת משרד הכרטיסים פשבר בעיר. “תמיד אהבתי לצלם והחלום שלי היה לעסוק בכך”, היא מספרת. “לקראת גיל 40, החלטתי לעצור ולחשוב מה הספקתי והאם אני מספיק מוגשמת בעשייה שלי. התחלתי לצלם כהובי ומצאתי את עצמי זוכה בתחרויות צילום ברחבי העולם. החלטתי לקחת את הצילום צעד קדימה ולהפוך את זה למקצוע ואז פתחתי סטודיו בפתח תקווה".
על החיבור עם טל היא מספרת: “החיבור נוצר בעקבות מספר סדנאות ועבודות שהיינו בהן ביחד, ושם נוצרה בינינו חברות מדהימה. היא חיברה אותי לחגית ואחרי התקופה הלא פשוטה שכולנו עברנו בחודשים האחרונים, היינו צמאות למשהו חדש. מהרגע הראשון היה חיבור שקשה להסביר אותו במילים, סוג של כימיה מטורפת. אני לא ראיתי האח הגדול ולכן לא הכרתי את חגית, בפרויקט הזה הכרתי בנאדם נקי ואישה אמיתית. ישבנו ביחד וחשבנו מה נכון, רצינו משהו אופטימי וכך עלה נושא החתונות שנדחו והיו בקונספט טיפה שונה בגלל הקורונה. חשבנו גם על תקופה חדשה, פריחה, פריחה כלכלית ולכן גם היה חשוב לנו לשלב המון פרחים ולראיה זה יצא מדהים. אני רוצה להאמין שיהיו לנו עוד הרבה שיתופי פעולה”.
בקרוב אמורה אושר לעלות תערוכת תמונות בבית לסין. “זו תערוכה של צילומי נשים חזקות שהייתה אמורה לעלות לפני הקורונה ונדחתה, אני מקווה שהיא תעלה בקרוב”, היא מציינת.

שמלה של דנית לוי זר פרחים – גלדיוליס פתח תקוה. צילום אושר עדן פשינסקי

שמלה של לילך אלגרבלי זר פרחים — גלדיוליס פתח תקוה. צילום אושר עדן פשינסקי

 

# # # 

חגית היימן היא בוגרת העונה האחרונה של האח הגדול שהסתיימה ממש לא מזמן. היא נולדה בבית חרדי בבני ברק, גדלה ברעננה, עברה לפתח תקוה וכיום מתגוררת בהרצליה, בעוד המשפחה מתגוררת בשכונת נווה גן בפתח תקוה. היא מדריכה במרכזי גמילה לאחר שחוותה בעצמה התמכרות לפני שנים ונגמלה. “ההשתתפות בבית האח הגדול הייתה מדהימה”, היא מספרת, “למרות שיש אנשים שבהתחלה הרימו גבה כשנכנסתי. אני עובדת כבר שמונה שנים כמדריכה במרכז גמילה לסמים, אלכוהול, דכאון והפרעות אכילה וזאת אחרי שאני בעצמי הייתי בדיכאון, חשתי בדידות וריקנות והגעתי למצב שאני חייבת עזרה. אני נקייה כבר עשר שנים אותן אחגוג ממש לאחר חג השבועות”.
על החוויה בבית האח הגדול היא אומרת: “הלכתי לאודישנים והתקבלתי ואמרתי יאללה, סוף סוף אני אעשה משהו מגניב לעצמי. כל היום אני עוזרת לאנשים ומתעסקת באנשים אחרים והמקום שלי נמחק. נכנסתי לבית וזו הייתה חוויה עוצמתית. בהתחלה היה לי מאוד קשה. נתקלתי בהרבה פחדים ולאט לאט זה השתחרר וראו את זה במהלך התוכנית, ובסוף יצאה חגית המשוגעת, הצינית, הלא רואה בעיניים, שזו אני וזה היה מדהים”.
ומה היה הסיפור עם המסוק?
“היה קטע שמישהו העלה מסוק לאוויר והציע לי נישואים וכולם דיברו על זה וקראו לי הרווקה. אחרי שיצאתי מהבית הרבה בחורים פנו אלי ואני לא בעניין, אני מאוד בררנית וגם הבחור מהמסוק הוא לא בשבילי. אני מאוד רוצה להתחתן ולהקים משפחה וכשהצטלמתי עם שמלות הכלה לפרויקט הזה הרגשתי טוב ובתקווה שהשנה אני אתחתן עם הבנאדם המתאים”.
מה התגובות שקיבלת כשיצאת מהתוכנית?
“מדהימות. אנשים אמרו שראו שאני בנאדם טוב ועם לב טוב. כל התוכנית ברחתי מריבים, מאינטריגות ודברים שליליים. אני לא שיתפתי פעולה עם הרבה דברים, כי יש לי לב טוב. אני טיפוס שגם כשהעמידו אותי להדחה, לא ביקשתי את הרע עבור אותו אדם, אני לא יודעת אם זה טוב או רע, אבל אני כזו. כשיצאתי מהבית ישר לתוך הקורונה הציעו לי המון קמפיינים שבוטלו בגלל התקופה, כן הספקתי לעשות קליפ אחד עם הזמר והמלחין עידן שעבי – שבו התחתנתי”.

חליפה של לילך אלגרבלי. צילום אושר עדן פשינסקי

שמלה של שלומי דדון. צילום אושר עדן פשינסקי

ז'קט של זארה , ג'ינס וסטרפלס של stradivarius, בנדנה טופ טאן. צילום אושר עדן פשינסקי

יש מחשבה להסבה מקצועית לדוגמנית / שחקנית?
"הייתי שמחה להמשיך לדגמן, כי זה מאוד כיף. אבל בשלב הזה אני בונה הרצאות על מנת לספר את הסיפור האישי שלי, לעזור להורים שצריכים הכוונה, איך להיות עם הילדים, לראות את הכאב שלהם ואיך להעצים אותם. אני בתור ילדה חוויתי ניצול מיני שהתרחש לקראת חג השבועות והסתרתי אותו ולכן התמכרתי לבדידות ולכאב. גיליתי שאני לא יכולה להכיל אהבה של גבר, כי הגבר ניצל אותי ואמר לי שהוא מאוהב בי ופירשתי את זה שאהבה שווה כאב. ואת זה אני רוצה להעביר הלאה, שיש דרך נוספת. אני עובדת עם מטופלים, לומדת שנה שניה של פסיכותרפיה ומתנדבת בהוסטל עם צרכים מיוחדים".
מה עוד את עושה בימים אלה?
"הצטלמתי לסדרה “שבורים” שם הכרתי את טל נעמן המאפרת, שהיא אישה מדהימה. דרכה היה החיבור לאושר ונוצר בין שלושתנו חיבור מדהים. דוגמנות ומשחק זה כיף ומותר ליהנות בחיים אבל מהות החיים בעיניי היא ‘כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו’. כל עוד אני חיה אני יודעת שזה היעוד שלי וזה מה שאני אעשה, זה הדבר היחיד האמיתי שממלא אותי, לעזור לזולת ולהעניק חיים. לכל בן אדם יש שלדים בארון ואני שם כדי לעזור לכולם לסלק אותם".
את מגיעה לבקר את ההורים בפתח תקווה, נווה גן?
“אני מגיעה לבקר את המשפחה בנווה גן כל הזמן. הם החברים הכי טובים שלי ויש לנו קשר מדהים. גם אחותי והאחיינים שלי מתגוררים בפתח תקווה בשכונת הדר גנים ולכן, פתח תקווה, היא חלק מהחיים שלי ואני מגיעה לעיר לא מעט".

שמלה של שירה ברכה זר פרחים — גלדיוליס פתח תקוה. צילום אושר עדן פשינסקי

חגית בבגד גוף של שירה ברכה וזר פרחים מגלדיוליס פתח תקוה. צילום אושר עדן פשינסקי

איפור, שיער וסטיילינג טל נעמן
טאלנטית ודוגמנית חגית היימן
צילום אושר עדן פשינסקי
עיצוב פרחים גלדיוליס
שמלות כלה וערב
דנית לוי, שירה ברכה, שלומי דדון
בית האופנה הוט קוטור לילך אלגרבלי


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר