יצירה של חנה רביב (מימין) ויצירה של יהודית סילנר
יצירה של חנה רביב (מימין) ויצירה של יהודית סילנר

"יצירות המשקפות את הפחד, הזעקה והרגשות": תערוכה של אמנים מאשקלון ומהעוטף מוצגת ברעננה

תערוכת "זמן געגוע" מוצגת בגלריה על האגם ברעננה עד ה-30.3: "יצירות ליריות של אמנים המתגעגעים לזמן ולמציאות אחרת"

פורסם בתאריך: 26.3.24 08:10

"זמן געגוע" – תערוכה פרי יצירתם של אמני הדרום, מוצגת בימים אלו בגלריה "על האגם" בפארק רעננה. עיריית רעננה ממשיכה להביע תמיכה ביישובי הדרום והעוטף, ומארחת בעיר תערוכת אומנות ייחודית מפרות יצירותיהם של אומני אשקלון והעוטף.

יצירה של מרים נאמן

יצירה של מרים נאמן

יצירה של אורלי וכטל

יצירה של אורלי וכטל

התערוכה, "זמן געגוע", כוללת מספר עבודות, מתוך כלל יצירותיהם של אומני אשקלון והעוטף, המוצגות ברחבי הארץ, ונוגעת ללב בסמליות היצירות המוצגות ברוח התקופה ולנוכח מלחמת חרבות ברזל.

יצירה של חנה רביב

יצירה של חנה רביב

יצירה של יהודית סילנר

יצירה של יהודית סילנר

יו"ר אגודת אמני אשקלון והעוטף, מיקי בנאי, ואורית לוטרינגר, אוצרת התערוכה, אמרו: "למרות הגעגוע, בצל האירועים הקשים אנו נחשפים ליצירות המשקפות את הפחד, הזעקה והרגשות של האומנים המציגים בחלל ובתקופה מעורפלת וכאוטית. חלקם מחפשים את האור בחושך והאחרים את התקווה בתוך הייאוש. המרכיב הסיפורי מספר את העלילה כולה מנקודת מבט אישית וחווייתית ללא כל מעצורים…. נראה יצירות ליריות של אמנים המתגעגעים לזמן ולמציאות אחרת, מחזקים את הרוח והיופי שבתוכנו, את הסולידריות החברתית, מעניקים נחמה ביצירותיהם ותקווה לעתיד טוב יותר ומבטאים את החלום הנכסף לחיות בחירות בארץ הזאת".

 

תערוכת "זמן געגוע", תוצג בגלריה "על האגם" עד ה- 30.3.24. התערוכה פתוחה לציבור הרחב בשעות פתיחת הגלריה, ימים א'-ה' 10:00-13:00, 16:00-19:00 וביום ו' בשעות 10:00-14:00, שבת – 11:00-14:00, 16:00-19:00

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר