ארז ברט, סימה פרי צילום דני שביט
ארז ברט, סימה פרי צילום דני שביט

למה המועמדים, סימה פרי וארז ברט, לא הופיעו בסקר שנשלח לתושבים?

השבוע נשלחה הודעת טקסט לתושבים הכוללת סקר בו נכללו רק חמישה מועמדים לראש העיר. תושב שקיבל את הסקר התבקש להחזיר בהודעה למי יצביע, אך באפשרות הבחירה סימה פרי וארז ברט היו חסרים

פורסם בתאריך: 30.5.18 12:55

השבוע עלו תלונות מצד תושבים בעיר על קבלת הודעת טקסט הכוללת סקר בו נכללו רק חמישה מועמדים לראש העיר. תושב אשר קיבל הסקר התבקש להחזיר בהודעה למי יצביע, אך באפשרות הבחירה שני מועמדים היו חסרים – סימה פרי וארז ברט. 

בתוכן ההודעה, שהתקבל ממספר שלא ניתן לחייג אליו, נכתב כך: "היי, סקר קצרצר. מי המועמד שלך לראשות העיר רעננה? 1. יקי ודמני 2. איתן גינזבורג 3. רונית וינטראוב 4. חיים ברוידא 5. ניר קריסטל 6. אחר 7. לא החלטתי".  כאמור, סימה פרי וארז ברט, שני המועמדים הנותרים לראשות העיר, לא היו כלל בסקר.

השמטת שמות מועמדים מן הסקרים התרחשה כבר בעבר. לפני כשבועיים תושבים בעיר טענו כי קיבלו סקר דומה למכשיר הנייד, שהשמיט רק את שמה של סימה פרי מרשימת המועמדים. נותר רק לתהות – מי עומד מאחורי הסקרים? מסימה פרי נמסר: "אתמול אחר הצהריים סביב השעה 16.30 הטלפון שלי לא הפסיק לצלצל ולקבל סמסים ממאות תושבים פעילים ותומכים שלי, אשר קיבלו את הסקר הסמסי, שבו השמיטו את שמי מרשימת המתמודדים. כידוע אני האישה הראשונה שהציגה את מועמדותה לראשות העיר רעננה, ובכל זאת במספר סקרים שנעשו בקרב הציבור הרענני טרח מי מהמועמדים להשמיט את שמי מהרשימה, וכנראה שלא במקרה! אני תמהה מיהו המועמד האלמוני המסתתר מאחורי מספר טלפון שיווקי  ומעז לבצע סקר שכזה במתכוון ?! אין לי אלא להצטער על הדרך המבישה והערמומית שבה נוקט מועמד זה על מנת להשפיע על דעת הקהל. ברצוני להרגיע את את אלפי התושבים התומכים בי, ולציין כי אני מתמודדת בבחירות לראשות העיר".

מהמועמד ארז ברט נמסר: "אני מבין שאני מאיים על כמה מועמדים שחלקם לא בוחל באף טריק ושטיק על מנת להוציא אותי מהמשחק. אני נאמן לערכי והחלטתי שלא אתקוף ואשמיץ בחזרה אף מועמד. אני מציע מנהיגות חדשה ופוליטיקה אחרת  ולפי התגובות והסקרים ברשת, גם תושבי רעננה רוצים לראות מנהיגות חדשה".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר